לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

יומני אלפוחרה


מכחול הזמן מצייר את עור הלב
Avatarכינוי: 

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2005    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2005

מרק בצל של אבואלה


אתמול הוכרעתי משפעת ממזרית שלא דוּוְחה על החיסון שלי.
וירוס ממזרי שהגיע לרחבי היבשת מאסיה.
כל הוירוסים הקשים מקורם מאסיה, לא ככה?

כמות הנוזלים שמסוגלת לצאת מאף בינוני כשלי הדהימה אותי.
בהתחלה חיסלתי את כל מלאי הטישיו, חסר השימוש בדרך כלל.
לאחר מכן עברתי למפיות נייר רכות.
ואז הגיע תור גלילי נייר הטואלט.
גליל אחר גליל חוסלו במחי אפי הדולף.
מאום לא עזר.
טיפות אף נדירות, לפי דברי הרוקח, ניבלעו על ידי אפי כלא היו.
אדים עם שמן אקליפטוס וכמה כוסיות ויסקי נדיר (בן 18 שנה! בזבוז שכזה...)
ועוד מיני אמצעים שנוסו ללא תוצאות...

עד שהגיע PACO (ידידי הרופא) ופסק: מרק בצל.
מסתבר שיש לאבואלה מין שיקוי שמתיש כל וירוס מצוי.
מעין מרק בצל מאוד מרוכז (עדיין אין לי את המתכון המדוייק).
מרתיחים את התרכיז הזה עם הריח הנורא שבוקע ממנו, מוסיפים מיץ מלימון אחד וכף גדושה של דבש.
מערבבים ובולעים.
לא לוגמים את המרקחת הזו, אלא בולעים.
שלא ייקל עליכם, המרקחת הזו מבעבעת ולוהטת כאש.
PACO הבטיח לי שרק טובה הוא רוחש לי.
חיבוק של רוזנה עודד אותי ו....

בלעתי את המרקחת הרוחשת הזו.
מכה אמיתית!
הגרון בער כאילו מישחולת לפיד עברה אותו.
הקיבה התכווצה מהשוק הלוהט, כמנסה להיעלם ולנוס.
את הנעשה כבר לא יכולתי להשיב.
לאחר רגעים ארוכים, מתישים ומזיעים, התחלתי לחוש את החום מתפשט דרך צינורות מסתוריים.
כל כולי התחמם והלך.
תחושה של ריפיון צנחה עליי ובקושי הגעתי למיטה.
12 שעות ישנתי, מתעורר מידי פעם מהזיה כזו או אחרת.
מרטיב את גרוני בתה פושר וחוזר לטלטלה הזו של שינה טרופה.

בצהריים התעוררתי עם זרמים בכל גופי.
חשמל זורם בכפות ידיי.
ממש כך.
תחושה של כאילו התקלפה לה איזו קליפה פנימית מיותרת.

ירדנו לים.
שעה בשמש ים טובה השלימה את התחושה של משהו מתחדש בי.
עתה אני חש חדש.
צינורותיי בשלבי ניקוי מתקדמים.
נראה כי מרק הבצל הפלאי הזה הישיר מבט לוירוס ויכול לו...

והמון המון תודה לכם יקיריי על הברכות וחיבוקי ההחלמה ששלחתם לי אמש והיום...
עזר. עזר מאוד!!
נכתב על ידי , 24/1/2005 19:34  
47 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שדות ב-30/1/2005 23:59



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 40 פלוס , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשדות אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שדות ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)