לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

יומני אלפוחרה


מכחול הזמן מצייר את עור הלב
Avatarכינוי: 

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2005    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2005

אהבת איש


לא ידעתי שהשמיכה תלווה אותי עוד יום.
התגובות, תמיד התגובות.
הן עוצרות אותי.
מצביעות פנימה ושואלות שאלות.

נזכרתי, לפעמים אני שוכח -
נאפה מעל גחלים.
שבועיים שבו אָמור מחממני בגופו.
מחבקני כתינוק.
הדון משקני נזיד ירוק ותפילות.
שבועיים שחיים בעמימות אפורה בזיכרון.

אָמור ששבועיים בישל בי את הרצון לחיות.
לא וויתר.
ואני ביליתי מתחת לשמיכה כשעתיים.
נו, עוד יש לי הרבה ללמוד.

ואז התגבשה בשקט שאלה אחרת.
ואם ויוי הייתה איש ולא אישה?
עם אותה המסגרת.
אני מנחה.
הוא תלמיד.
בוקר הבחינה הכי חשובה בחייו.
אני בא לאסוף אותו.
הוא קורס אל מתחת לשמיכה.

הייתי נכנס מתחת לשמיכה אילו ויוי הייתה איש?
הייתי עושה כמעשה אָמור?

פעם אמרה לי חברה יקרה, שאני איש של נשים.
האמנם לא הייתי יכול להעניק גם לאיש חמלה ו- care כאלה?

לא יודע.
התנסיתי באהבת איש.
אך לא באירוע כזה.
נכתב על ידי , 12/6/2005 00:53   בקטגוריות לא יודע  
48 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שדות ב-15/6/2005 21:42



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 40 פלוס , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשדות אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שדות ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)