לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

יומני אלפוחרה


מכחול הזמן מצייר את עור הלב
Avatarכינוי: 

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2005    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2005

כרטיס ביכורים


שמאלנצ'יק הזכיר לי סיפור.

בימים הרחוקים ההם, כשנולדתי שוב וגם למדתי לדבר קרה לי מיקרה.
בוקר אחד התקשרו אליי ממס הכנסה והפקיד, מצידו השני של הקו, רצה לדעת אם אני שדות.
השתררה דממה מעיקה.
אני נתקעתי ונאלמתי, ובסוף פלטתי שאני לא יודע.
הוא כמובן חשב שזכרוני נעלם משום שהוא ממס הכנסה.
אך לא כך היה.
לא זכרתי מי אני או מה שמי.

זה רק שם, אני יודע.
אז למה היה לי באותו הרגע בור שחור ועשֵן.
מאותו היום התחלתי לשנן את שמי ומספר תעודת הזהות שלי.
כדי שלא אלך לאיבוד מעצמי או בכלל.
בצבעים למדתי.
שמי ומספר תעודת הזהות נירכשו כמנגינת צבעים פרטית.

וכל פעם שמישהו שאל אותי לשמי ולא זכרתי.
זה כאב מאוד.
אני זוכר.
עד לעצמות זה כאב.
בליל של צבעים שנבלעו בשחור של כאב.

כשנכנסתי למשרד כלשהו או כשעניתי לטלפון, החזקתי ביד אחת את תעודת הזהות שלי.
לזכור, או יותר נכון לדעת את התשובה במידת הצורך.

עם השיפור בדיבור גם השתפרה לי הידיעה של זהותי.
וזו הייתה זהות חדשה.

הבכור שהייתי נעלם וגז ממני.
למקומות שאני אוסף אותו משם היום.
לאט.
אני, האוסף והחוקר, נוצרתי מאותו אח בכור שנעלם לי.
מהבכור שהייתי קיבלתי ביכורים חדשים.
ביכורי שדות חדשים.

את תעודת הזהות הטמנתי חזרה בארנקי בחג שבועות לפני 3 שנים.
ולמי שתוהה, היום אני שדות וגם אריה כחול.
נכתב על ידי , 13/6/2005 00:46  
46 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שדות ב-15/6/2005 21:40



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 40 פלוס , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשדות אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שדות ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)