לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

יומני אלפוחרה


מכחול הזמן מצייר את עור הלב
Avatarכינוי: 

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2005    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2005

שיעור


אז מה אם שמעתי סיפור?
אין פירושו שצריך הייתי לקפוץ ישר על עגלת הסיפור ולהגיע למרחבי זמן אחר.
הרי למדתי כבר בעבר לרקום את סיפוריי בעדינות הראויה לחיים מתחדשים.
בפרק ב' לא נוהגים בפזיזות.

ואני לא כך נהגתי.
פתחתי את היריעה שוב מעל סיפור ההווה שלי.
מתוך יוהרה מעטה על המקום שאני נמצא בו היום.
מתוך התפארות על האריג היפה שארגתי בשנים שמאז.

מנפנף לכל עבר.
תראו תראו.
זה זול ויפה ושווה לכל נפש.

ולא כך.

כך סטרו בי המרחבים שהאריג מכסה.
אני עדיין לא מרכולת עוברת לסוחר בשוק האריגים.
עוד בטרם סיימתי להירפא וכבר אני מציג את התרופה.

זכרונות שכוחים התפרצו והממו אותי בחריפותם.
היכו אותי ללא רחם.
זכיתי אומנם בעוד כמה פתיתים של זמן אבוד.

אך המחיר היה אילמות מחשש הכאב.
ערבוב צבעים לידי עשן סמיך ומסמא.

כוחה של מילה וכוחו של סיפור.

שוב חזרתי על אותו השיעור.
אולי סוף סוף אצליח לשנן אותו.
ללמוד ולהפנים.
נכתב על ידי , 14/6/2005 01:01  
55 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שדות ב-17/6/2005 09:40



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 40 פלוס , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשדות אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שדות ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)