לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

יומני אלפוחרה


מכחול הזמן מצייר את עור הלב
Avatarכינוי: 

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2005    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2005

טרזן חוזר הביתה


מכור לחוברות טרזן הייתי בילדותי. פרוטה לפרוטה הייתי אוסף בכדי לרכוש את החוברות של אותה דמות אגדתית, אשר נתנה דרור לילד הקטן שהייתי. מחפש פורקן אצל הלורד הבריטי פרי רוחו של אדגר רייס. לורד שהביא מזור לחיות העלומות באפריקה ולי הילד הקטן משכונת הדר בחיפה. אלה הימים, אשר הביאו לי את האריה הכחול לשנים ארוכות.

איזה עונג היתה בכל חוברת. קשה להסביר את זה לדור שגדל על פלאי המחשב והוידאו. החוברות האלה וסרטי טרזן היוו פתח לשחרור לחצים וכרטיס כניסה לארץ הדמיונות של דור שלם.

היום אני יודע כי דמויות רבות כתבו בשמו של הלורד וללא ידיעתו של אדגר רייס. הדמות המעניינת ביותר מבחינתי הייתה כמובן פנחס שדה שהסתתר תחת הכינוי יריב אמציה והוציא תחת ידיו מאות חוברות מצוירות. חלפו שנים ופנחס שדה נכנס לחיי בדלת אחרת לגמרי ומעט מכך מסופר כאן.

ישבנו היום, אחותי ואני בטיילת מול אורות סירות הדייגים אשר יספקו את הקלמארי למסעדות מחר. ישבנו והתמוגגנו על מנה נאה של אנשובי שרבץ לו על מצע של רסק עגבניות עדין. בהשפעת טוב הטעם נישברה אחותי, ולאחר קרוב לחמישים שנה, גילתה לי שהיא הייתה חובבת טרזן מושבעת. היא גם הייתה זו שגנבה ממני בהיחבא את החוברות בכדי להתענג עליהן. כך נעלמו להן כמה חוברות יקרות לבלי שוב. הערב התגלתה הפושעת, ואנו חייכנו וצחקנו וגם הסברנו לרוזנה מי ומה היה טרזן לדור ההוא שגדל בארץ אחרת ובזמן אחר.
מנקודת מבטי, גם בפלנטה אחרת

נכתב על ידי , 30/8/2005 02:55  
42 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שדות ב-3/9/2005 11:46



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 40 פלוס , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשדות אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שדות ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)