לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

יומני אלפוחרה


מכחול הזמן מצייר את עור הלב
Avatarכינוי: 

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2005    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2005

תודה לכם


גם כתבתי על המייל שקיבלתי.
גם טליק כתב מחשבות בלוגריות.
והכי, כי פנסאית כתבה פוסט פרידה נוגע ללב.

אלה הביאו אותי לכתוב מדוע אני כאן.
טוב, כתבתי עוד במהלך היום וחשבתי שזה לא הכי מעניין, אך הנה זה התחיל לעניין אותי והחלטתי לפרסם.

הגעתי לכאן לפני שנה וחצי.
חיפשתי מקום לאו דווקא בכדי להתבטא.
את זה אני עושה כלכך הרבה שנים.
חיפשתי מקום שבו יגיבו אלי אנשים מחוץ למעגל חיי הקרוב והרחוק.
אומנם הייתי בפורומים כאלה ואחרים, אך אף אחד לא סיפק את רצוני לתגובות.
רציתי לשמוע ולהקשיב לאשר יש לאחרים, שאינם מכירים אותי, לומר על החיים שאני אפרוש לפניהם.
אז נתתי צ'אנס גם למקום הזה –ישרא.
כלכך משונה לי לכתוב שנתתי צ'אנס למקום הזה.
היום אני יודע כי המקום הזה נתן לי.
חיבקני והיפרה את חיי.
טוב, אך כך חשבתי על ישרא בטרם הצטרפתי.

כן, פשוט באתי להשמיע בכדי לשמוע את האחרים.
היום אני יודע, כי ייחודו של ישרא כבמה לכתיבה היא במערכת התגובות שלו.
גם מבחינה טכנית וגם משום איכות האנשים כאן.
לפחות בבלוגים שאני מתארח בביתם.
אני חושב שזה מה שמפרנס רבים מהיושבים כאן.
מערכת התגובות.

לא ידעתי אז על האנשים הנפלאים שכאן.
לא ידעתי על האהבה שהאנשים כאן יודעים לתת ולהעניק.
לא ידעתי על התמיכה ללא מצרים שקיימת כאן.
על חיוכים וחיבוקים ונשיקות לא ידעתי.
את כל זאת למדתי כאן ודי מהר, לשימחתי.

כן, יש כאן גם כתמים קטנים בצורת תגובות בוטות ומיילים מורעלים.
אך באמת, הם בטלים בשישים לעומת כל הטוב המעניק והתומך שקיימים כאן.

המייל שקיבלתי אתמול, יחד עם הרהורי טליק ופרידתה של פנסאית העלו בי שאלה פשוטה.
אז מה אני עושה כאן?

התשובה היא פשוטה למדי.
אני כאן לשקם את חיי.
אני זקוק לכם אנשים יקרים למען התגובות.
אני זקוק להשתקפות שלי בעיניכם.
למראה שאתם מציבים לי.
יש ואני זקוק לתמיכה ביום קשה.
יש שאתם מאירים את יומי בחיבוק וחיוך.

וכל אלה באים לידי ביטוי בתגובות.

ועוד לא סיפרתי על החברויות שזכיתי לרכוש כאן...

לכן אני כאן וממשיך.
לכן אני ממשיך ואמשיך עוד.

זו הזדמנות נאותה לומר תודה.
תודה גדולה גדולה על כל מה שעשיתם עבורי בתקופה שאני כאן.
על הסיוע העצום שלכם בדרכי המתחדשת.

הרבה אהבה ו- care יש בישרא...

קצה יער האלונים וגבעת שיש מעוננת
נכתב על ידי , 21/9/2005 02:04   בקטגוריות חברים  
67 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שדות ב-28/9/2005 10:25



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 40 פלוס , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשדות אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שדות ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)