לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

~Wonderland~


The butterfly, the butterfly is beautiful but soon will die.

Avatarכינוי: 

בת: 32

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2008

~פוסט תמונות חופר[ממש חופר-ראו הוזהרתםXD]+קצת עידכוניםP:~


~באלי תהאבל יש ג'וקים במטבח~

מזל שעושים ריסוס בסופשבוע~אושר~

 

אז מה אכתוב לכם הפעם, בלוגרים צעירים?

מה חדש אצלי?

אֶה, טוב, אז חשבתי לעצמי והגעתי למסקנה שלפני שאלך לי לעולמי הקט, אשמח לבקר בחלל.

תחשבו על זה - ליהיות בחלל, לראות את כדור הארץ, לעצור בשביל החלב ולשתות שוקו[באלי שוקו, ויש שוקו במקרר, אבל המקרר במטבח, ומה יש במטבח? נכון! ג'וקים!] <: ואולי גם לבקר בירח, אם הוא לא יהיה מלא[חעחע,הבנתם?מלא!חע!~אסי וגורי שליטה!~]. זה נחמד, לא?

~

מה עוד? אה, כן!

למדתי לעשות את זה-> ₪.

~

אתם יודעים מה עוד יהיה מאוד נחמד?

אם אני אטוס לגור בלונדון לאיזה שנה,חצי שנה.

נחמד מאוד. נחמד ביותר. הנחמד שבנחמדים.

~

חחחחחחח עשיתי לעצמי חשק לראות שוב אסי וגורי...נמנמ, איפה ליאן כשצריך את VOD?

אה! היא באילת .

נמנמ, היא קצת חסרה, למרות שדיברתי איתה שלשום .

~

ראינו לפני שבועיים נראלי את "האביל האפל".

סרט ממש טוב. אני ממליצה לכל מי שלא ראה.

הית' לדג'ר שיחק ממש טוב את הג'וקר.

שווה לראות, באמת.

וכמובן יש שם את אהוב ליבי[חעחע,ליביXD] החדש, כריסטיאן בייל *-*

הוא חמדמד כזה והוא קוסם לי מאוד <:

~באלי לשים ראיון שלו. תראו, יש שם קטע מצחיק ביותרXD~

[אם למישהו יש מושג איך מעלים וידיאו לבלוג, הוא יכול להסביר לי?XD]

תשמעו את המבטא שלו כשהוא אומר ""Twisted Sister", גאש~מתה~.

http://uk.youtube.com/watch?v=DDPuzOq_tbA

~

היום קמי,שיר,נטע ואני הלכנו לקניון [כי מזמן לא היינו שם].

אני וקמי אכלנו סושי טעים מאוד, שיר אכלה צ'יינה טאון, ונטע בורגר קינג [נראה לי].

בדרך חזרה קניתי ארטיק אננס, ועכשיו באלי עוד אחד ><'.

היה כיף <:

תמיד כיף לבלות איתכן

~

לפני כמה זמן [גאד,איבדתי לגמריי את חוש הזמןXD], עשינו כמו ערב בנות שכזה.

היה ממש משעשע וכיף <:

קמי הכינה סושי[שוב...-את צריכה לפתוח סושי-ברXD], והיה ממש טעים.

נטע הכינה לנו עוגת שוקולד ממש ממש ממש טעימה, ואכלנו עם כפיותXD

~

היינו גם במקסימו[מקס-ברנר].

היה ממש טעים *-*.

~

היה לנדיה יומולדת והלכנו לפארק <:

היה כיף .

~

לי בירן בגמר כוכב נולד DD:

 

~

ועכשיו לקטע של התמונות.

 

~המון תמונות, שלהלהלה~

 

תמונה של רביד ומשכית. רואים להן את כל הפרצוף ><'.

~

חעחעXD

 

~

זה מהפעם שהיינו אצל תום ועשינו ארוחה נחמדת שכזוXD

[לפני תקרית הג'וקים שהייתה לנו בפעם האחרונה-היו המון ג'וקים ואחד אפילו עף עלינו, איכככככככככ]

ליאן,אחותו של תום ובטטהD:

 

~

 

 ~

 

~

נעלמו לליאן הידיים

~

הנוף מהגג של תוםXD

~

בטטה מצחקקת לה.

~

אוכלים<:

 

~

אממ, תום מנגן במפוחית בלתי נראית?

~

אליאן,ליאן,בטטה[שנראת מדהים בתמונה-*הממ*] ושי.

~

זה כשהיינו אצל ליאן וראינואת כל הדיווידים של מקפליי<:

עדידי, אחות של ליאןD:

~

אני~תמונה מדהימה,משהו.

~

הניסיון שלי לחקות את החיוך של ישראל בר-אוןXD

~

תמונה ממש חמודD:

מור,עדי ואני.

 

~

אני ושיר דמיינו שאנחנו בהופעה של מקפליי.

~

שיר מאכילה את טום...אבל הוא לא רוצה לאכול.

ואני עושה לו פרצופים בשביל שיפתח ת'פהXDDD

~

נמנמ.

 

~

שיר חרמנית על האריD:

~

ועל הבאס של דאגי.

~

ס'חמודים3>

 

~

אני ושיר <:

 

~

מריצהההה XD

~

ששששששש.

 

~

התמזמזתי עם היפו.

~

ואז שיר גם נישקה אותו.

~

ליאן נשקה אותו רק על הלחי, כי אחרי ששיר נישקה אותו בפה, לא כדאי גם..XD

~

שוב אצל תום...בפעם שהיו ת'ג'וקים

הקעקוע של תום.

~

הציפורן המפחידה של ליאן .

~

החמישיהD:

 

~

ליאן ואליאןXDD

~

נעמה ועומר.

~

בטטושD:

~

שי עושה סולו

~

ואז אליאן הצטרפה אליו לדואט של חליל מעץ וגיטרה קלאסיתXD

~

הנצנצים ששפכנו על עומר...ואז מישהו הפיל את זה על הריצפה..XD

~

בערב בנותוש-

הסושי המושימושי של קמי D:

מגיע לו 3 תמונותXD

 

~

האוכל הטעים שהיה לנו.

~

~

~

עם אהוב ליבי - כריסטיאן בייל D:

[זה הבחור הנחמד מבת הים הקטנה...אבל הוא ממש דומה לכריסטיאן בייל!XD]

~

~

ליאן ואמ...בטטה?!

~

שיר לפני המכה בטוסיק-

~

שיר אחרי המכה בטוסיקXDD

~

הימו [היפו-אימו]

~

קיפוDD:

~

אחרי הקינוח שלנוXDD

~

יצאנו להליכה קטנה לפנות בוקר...

בטטה הזונה בדרך לצומת <:

~

~

מקפליי <:

~

תמונה נחמדה ביותר של דני.

האם זה קשור לעובדה שלא רואים ת'פנים שלו?XD

~

ההרחבה שליXD

~

הזונה שוטפת כליםXD

~

נגמרו התמונות המושימושלמותXD

עכשיו אשים תמונה של כריסטיאן בייל לסיוםD:

עם אישתו והבת שלו<:

~

וכאן נגמר הפוסט החופר הזהD:

~לסיום~

נמנמ...

היה כיף בחופש הגדולXD

 

תגובות?

נכתב על ידי , 21/8/2008 21:18  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





5,267
הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , אהבה למוזיקה , מסעות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לXxOneStepCloserxX אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על XxOneStepCloserxX ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)