לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

זיווגים


מקום ממנו אני מקווה שיצאו זוגות מאושרים וגם נושאים אחרים. פרטים נוספים בפוסט הראשון .

כינוי: 

בת: 68





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2007

חמישה דברים ושבעה חטאים


אי אפשר להגיד שלא ביקשתי את זה. כשנ'  http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=19

התלוננה בבלוג שלה שהיא נאלצת להתוודות על חמישה דברים שהקוראים לא יודעים עליה, מין משחק כזה שמסתובב עכשיו בישראבלוג , הגבתי בטרוניה פולנית אופיינית שממני אף אחד לא ביקש.אז קיבלתי את מה שביקשתי . אז עכשיו אני חייבת לכם וידוי על חמישה דברים שלא ידעתם עלי והתיחסות לשבעה חטאים . וואי מה עשיתי לעצמי .  מתה מפחד שיותר אף אחד מכם לא ירצה להתקרב אלי .נו טוב נתחיל:

1. אני שותה ממש המון אלכוהול. למעשה בכדי לבצע כל פעולה פשוטה כמו למשל לכתוב פוסט , אני חייבת ללגום.

2. בחורף אני נוטה להתקלח מקסימום פעם בשבוע . בקיץ לעומת זאת מינימום שלוש פעמים ביום. נדמה לי שזו לא אני אלא העשירון הכלכלי בו אני ממוקמת . תמיד חשבת שאם הייתי גרה בבית עם הסקה מרכזית ושטיחים רכים מקיר לקיר, אם היה לי חלוק רחצה מפנק ומיטה עם מצעים נקיים ורכים אז הייתי מתקלחת גם בחורף לפחות פעם ביום .

3. האמת שאני פשוט עצלנית כרונית כי יש לי שלושה חלוקי רחצה רכים ומפנקים אבל אני שונאת לכבס ולזכותי יאמר שאין לי כרגע מכונת כביסה . יש לי גם כמות אינסופית של מצעים אבל אין לי כח להחליף ובכלל אני ישנה עם בגדים בחורף ובלי כלום בקיץ.

4.  אני על הפנים מבחינה טכנית ,עד כדי כך שלא הבנתי עד כה איך יוצרים לינק מבלי להעתיק את כתובת האתר , לכן בבלוג שלי, עד הודעה חדשה, לא תראו הפניות אלגנטיות בהן שם בעל האתר או הנושא מנצנצים באותיות מודגשות. במקום זה תראו HTTP בלה בלה בלה . אשמח אם מישהו יתנדב להסביר לי לאט .

5. אני אוהבת לאכול עם חיות (כלבים וחתולים בעיקר) מאותה כפית/ צלחת ולהתנשק איתם בפה.

אז זהו ? הגעלתי אותכם ברמות ? יותר לא אמצא פה מגיבים?

טוב , אז ליתר בטחון נעבור עכשיו לשבעת החטאים וננסה להוכיח לכם ולעצמי שאני חסרת תקנה.

החטאים כפי שהעתקתי מהבלוג של גם כן אמא http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=21400

הם :תאווה, זללנות, חמדנות, עצלנות, זעם, קנאה, וגאווה

1. תאווה ? ואללה אין לי מושג מה זה , אשמח אם תסבירו לי. וגם אם תסבירו לי איך אני משנה כאן פונט.

2. זללנות? לדאבוני , הזללנות שלי לאחרונה די וירטואלית. אני אוכלת מה שיש וקוראת באתרי אוכל מה שיכול היה להיות אילו יכולתי להרשות לעצמי לקנות.

3. חמדנות? אני נרדמת כל יום עם המנטרה הקבועה של מליון דולר בלוטו,אבל לא קונה טופס. זה נחשב?

4. עצלנות זה השם השני שלי . אני עושה המון דברים חוץ ממה שצריך . כבר למעלה מחודש שאני מצליחה לדחות רשימת סידורים דחופים מהסוג של לגשת למשרדים ולהתקשר לשרות לקוחות.

5. זעם, זה מה שאני אוהבת להוציא על השותף שלי לדירה. לא שאני בן אדם זועם חלילה , פשוט הוא מאניאק , בן זונה וחתיכת נו טוב לא חשוב מה.

6.קנאה? מנסה לחשוב במי אני מקנאה נדמה לי שבביל גיטס . לא בטוח.

7.גאווה . נו בטח . כולם וולגרים ורק לי יש טעם טוב. כולם טפשים ורק אני מבינה באמת. אף אחד/ת לא מספיק טוב בשבילי . אני מודה ומתוודה שיש לי את זה.

ועכשיו על פי חוקי המשחק אני אמורה להעביר את השרביט לעוד 5 בלוגרים .

אז אני בוחרת קודם כל בשולמית , בגלל שהיא כל כך נימוסית שאני מתה לדעת מה מסתתר מתחת לכל הנימוס הזה 

.http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=32370

ונעבור ל"זו" שקראתי כל אות בבלוג שלה ונשבר לי הלב כשהסיפור שלה נגמר. http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=58914

 

השלישי הוא קטמן . איש שנתקלתי בבלוגו בשיטוטי והתאהבתי :

http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=98756

 

הרביעי הוא רן ששם בלוגו משהו כמו "דויד 43 ת"א ביהונתן"  ועכשיו אני לא מצליחה למצא את הבלוג

אהבתי כל מילה בכל פוסט ועכשיו האיש נעלם לי.help !

,תודה לטארה שמצאה לי אותו http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=52691

 

אחרונה ברשימה היא חברתי הגר http://hashabak.org/blog/?p=108

 

 

נכתב על ידי , 5/2/2007 18:53  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דורית ב-7/2/2007 13:25



3,506
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדורה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דורה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)