לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


חוויתם משהו והייתם רוצים שיהיה על זה שיר? כנסו לבלוג שלי ותנו לי לנסות לכתוב בשבילכם.

Avatarכינוי: 

בן: 17



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

פרפרים.


תגיד מה אעשה,
לתוך הלב נכנסת בהפתעה.
לא רוצה שתצא,
אך מה יקרה אם אני טועה?

רוצה עכשיו לצעוק,
כאילו אין אף אחד סביב.
הראש אומר לשתוק,
אבל הלב הוא לא מקשיב.

מחפשת רק אותך.
כן, יודעת מציאות...
בגעגועיי אני שוחה
ושוב מתעוררת לסיוט.

אחכה עד שתאמר לי,
"הכל נגמר,עכשיו זה שנינו"
במצב שהוא לא נורמלי,
רק ספק מפריד בינינו.

מעולם לא הוצפתי כך
בפרפרים מלאי צבעים.
זאת איש ממני לא ייקח.
נשבעתי, בחיים.


מחפשת רק אותך.
כן, יודעת מציאות.
בגעגועיי אני שוחה,
אך שוב מתעוררת לסיוט.

איתך אני מאושרת,
לא תכננתי את העיתוי.
אך יש עוד אישה אחרת,

האישה לה אתה נשוי...

שיר שכתבתי למישהי שביקשה ממני במייל.

היא נמצאת במסגרת מסוימת בה הכירה את הגבר שהתאהבה בו.
ביניהם מפרידות כמה שנים טובות, אבל הלוואי וזו היתה הבעיה.
שלא באשמתה, נכנס לה ללב, גבר נשוי.
הם בקשר כבר שנה וחצי, היא אומרת שאותו אחד אמר לאשתו שהוא רוצה להתגרש, אבל עדיין שום דבר לא קרה.
היא כואבת כל יום שחולף והם לא יכולים להיות יחד בלי הפחד הזה להיחשף.

מילה שלי,
קודם כל ולפני הכל, חשוב לי שתדעי, שאני לא שופט אותך.
מי אני שאשפוט רגשות?
אבל אני חייב להוציא את מה שאני חושב לגבי כל זה ומקווה שלא תכעסי על מה שתיכף אגיד, כי זה לטובתך ולטובת כל מי שנמצא בנעליים שלך, ולאו דווקא בבעיה של גבר/אישה נשואים, אלא עם בני זוג.

אני לא יודע כמה באמת אפשר להאמין לגבר שכבר משקר [לאשתו].
הרי בכל רגע שהוא מראה לך אהבה, לא משנה אם פיזי או רגשי, הוא בוגד בה.
אם לא טוב לו, והוא אוהב מישהי אחרת, יש את האופציה של הגירושים.
נכון, זה לא קל להתגרש ומעורבים בזה עוד אנשים והרבה בעיות.
אבל זה מה שהוא צריך להקריב כדי להיות איתך.
שנה וחצי זה המון זמן כדי להיות בטוח באהבה שלו אלייך ובחוסר ממנה לאישה שאיתה התחתן.
שנה וחצי זה הרבה זמן כדי להתחיל בתהליך, לפחות להתחיל, לא רק לדבר על זה.
אני לא יודע אם את צריכה להאמין למה שהוא אומר או שאת יודעת בוודאות, שדיבר איתה על גירושים, אבל לא זה העניין.

בן זוג [ואני פונה לשני המינים] שפוזל לצדדים וחושק באחרת, שיישא בתוצאות.
שלא יביא תירוצים על ימין ועל שמאל, כי הוא פוגע פה באנשים ובינתיים הוא זה שהכי נהנה, יחסית או לא.
שיראה לך הוכחות שהוא לא מורח אותך.
שיראה לך מסמכים שהנה, הוא עושה צעד לקראתך ואת לא סתם מבזבזת את החיים שלך בציפייה שמשהו יקרה.
הרבה עשו זאת ומעטים מאוד קיבלו את מה שרצו.
לא את ולא אני יכולים לדעת מה יהיה בעתיד, אבל את כן יכולה לדרוש לדעת את ההווה שלך.
אהבה, עם כל הכבוד, זה לא הדבר היחיד שמזין מערכת יחסים אמיתית.
חזרתי על זה הרבה פעמים כאן בבלוג ואני שוב אגיד,
הוא אוהב אותך? יפה מאוד. עכשיו שיעשה בשבילך צעד בונה אמון, כמו שכתבתי למעלה.
שלא יעשה אותך "האישה האחרת", "פילגש", "האישה שטופחת לו על האגו בזמן שהאחרת כנראה הפסיקה".
חלילה, לא מזלזל ברגשותייך, להיפך.
אני לא רוצה שתחכי לאף אחד סתם בלי שתראי ממנו שהוא רוצה בזה כמוך [ולא רק במילים!].
להתאהב בגבר נשוי, זה לא פשוט, ואם ממשיכים בזה, צריכים לשאת בהשלכות.
לא רק את, גם הוא. הרי גם את מקריבה פה את הזמן, את ההזדמנויות האחרות שלך לאהבה.
ואם הוא הוא שוב ושוב אומר לך לחכות ושיהיה בסדר ושעוד מעט ועוד תירוצים כאלה ואחרים,
אל תעשי את זה לעצמך.
אם הוא עושה את מה שביקשת ממנו, קדימה, שיהיה לכם בהצלחה.
אבל אם הוא מבקש עוד קצת זמן ממך, צריך להידלק לך נורות אדומות.
כי לא פעם בני זוג תפוסים, נהנים מהצד ורוצים להשאיר את העוגה שלמה כשהם רוקדים על עוד חתונה.

ומשהו אחרון לסיום,
אני לא אומר שזה נכון לגבייך, כי יש יוצאים מן הכלל, כך אני לפחות מקווה,

אבל בן אדם שמעיז לבגוד בבת זוג שלו עוד לפני שנפרד ממנה בכבוד וכמו שצריך, יכול לגרום לבת זוג החדשה את אותו תסריט עם מישהי חדשה אחרת.
אז, שמרי על עצמך וקחי הכל בחשבון.

בהצלחה!

*גם אם אין לכם בלוג, אתם יכולים להירשם כמנויים*
איך נרשמים: מתחת ל"מצב רוח כרגע,"[בתחילת הרשימות] יש מלבן ריק.
מלאו אותו עם כתובת המייל שלכם ואז לחצו מתחת על "הצטרף כמנוי".


זה הכל לבינתיים...

למנויים צפויים שלל מסרים יפים בקרוב.
***
כל מי ששלח לי בקשות ושאר ירקות למייל,
אני קורא ומשיב לכולם.
תודה על הסבלנות.


 * עריכה 29/4
זו שביקשה ממני לכתוב לה את השיר, מבקשת להודות לכל מי שהגיב, חיזק, ייעץ ובעיקר - לא שפט אותה על רגשותיה.

אני אבקר ואגיב גם אצלכם, כמו תמיד. DONE

*גלעד שליט נמצא בשבי כבר: 1,401 ימים.*
נכתב על ידי , 25/4/2010 19:18   בקטגוריות אהבה אסורה, געגוע, אהבה ויחסים  
121 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של dEvil AnGel ThAtS Me ב-1/5/2010 18:37
 



like a wall between us



מבט ועוד אחד,
משהו דוקר מדוייק וחד,
חיוך מבוייש ואודם בלחיים,
משהו ממגנט שם בין השניים.
צעד מהוסס והנה הוא מתקרב.
לב פועם חזק להירגע הוא מסרב.
הוא מושיט לה יד והיא מחייכת,
זה כבר לא מרגיש לבד, רוצים משם ללכת.
והם משני עולמות שונים, הוא והיא.
היא חילוניה והוא כל כך דתי.
חושבת על כל משפט שוב ושוב.
אולי זה ירתיע אותו והוא כבר לא ישוב...
הוא חצוי בדיעותיו לא שלם,
ההיגיון אומר דבר אבל הלב? הלב מתעלם.
צריך להתרחק לפני שיהיה מאוחר?
או אולי לחכות וזה ייפתר כבר מחר.
אבל הלב נמס ולו לא אכפת,
אם הוא דתי והשנייה לא שומרת שבת.
כי בינתיים יד תחזיק יד....

מבט ועוד אחד,
משהו דוקר מדוייק וחד,
חיוך מבוייש ואודם בלחיים,
משהו ממגנט שם בין השניים.
צעד מהוסס והנה הוא מתקרב.
לב פועם חזק להירגע הוא מסרב.
הוא מושיט לה יד והיא מחייכת,
זה כבר לא מרגיש לבד, רוצים משם ללכת.

רגע קופא במקום משתיק ספקות.
לא זה לא חלום,
זו אהבה שמסרבת לחכות...


כתבתי את השיר הזה למישי שביקשה ממני במייל.
היא מעדיפה לא להגיד את שמה ואני מכבד את זה, זה לא כלכך משנה.
היא חילוניה לגמרי והוא דתי, בני עקיבא.
היא עובדת במקום עבודה שהוא גם נמצא, והתחיל איזשהו קשר אבל שניהם מרגישים שזה [הפער] קצת באמצע.
שניהם במבוכה מה להגיד ואם משפט כזה או אחר יפגע איכשהו.
בקיצור- לא משו נעים.
אני יכול להגיד לכם שכשהייתי חייל, נדלקתי חזק על איזה מישי דתיה, זה לא ממש הלך ושנינו ידענו מה גרם לזה, החלטנו להישאר ידידים והמזל פה, זה שהמרחק הגיאוגרפי שדי עזר.
מה שבמקרה הזה, זה לא, ואני רואה את הקושי הרב שהם רואים אחד את השניה בעבודה מדי יום.
אני לא יכול לייעץ לך פה כלכך, מה שכן, אל תפסלו את זה עדיין.
הרבה קשרים נוצרו עם פערים כאלה ואחרים, חלקם הצליחו, אז אי אפשר לדעת.
תנו לזמן לעשות את שלו, תראו אם אתם מגיעים לנקודות פשרה ביניכם, תדברו, אל תתביישו ואל תהיו נבוכים מלדבר על זה.

שיהיה בהצלחה!




ה"נושא החם" של רויאל !
מה זה אומר?
בכל פוסט שאני אכתוב, אני אתן
לכם אפשרות לכתוב ולחבר פוסט משלכם שעוסק באותו נושא שנכתב פה.
למשל,
היום כתבתי על אהבה אסורה, אהבה בלתי אפשרית.
מי שיכתוב שיר/סיפור קצר/קטע/פריקה וכל דבר שאני אראה שקשור לנושא הזה,
אני אלנקק את הפוסט שלכם פה.
[גם אם תכתבו אחרי זה באותו פוסט משו לא קשור[; ]
ואני מדגיש ואדגיש כמה פעמים שצריך:
לא חייב משו עם חרוזים, לא צריך משו לאירווויזיון או למועמד לרב מכר.
אני לא מחפש כשרונות, למרות שעד עכשיו יש לכם את זה ובגדול.
הבהרה: העדפה קודם לקוראים הקבועים שלי ואחר כך לכל הקוראים החדשים.

פוסטים מצורפים:

1.
האבן שמפרידה בינינו
http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=487616&blogcode=9198598

אהבתם?

תנצלו את הבמה שאני נותן לכם.
שלחו לי למייל ואם אראה לנכון, תפורסמו כאן עד הפוסט והנושא החדש הבא שאכתוב עליו.



כל מי שרוצה שאכתוב על נושא מסויים,
שקרה לו/קורה לו, אקטואליה, וכו'
מוזמן לשלוח לי מייל:
[email protected]
לא מבטיח שאצליח לעשות ממנו שיר, אבל מה שבטוח- אני אנסה.
בבקשה לא לשלוח לי מיילים למייל הישן של נענע!
את חלקם אני מקבל בג'יבריש. לשלוח רק לחדש של ג'ימייל שציינתי למעלה.



במסגרת הטבעת שפתחתי:
משהו טוב קורא פה

היום אני ממליץ על הבלוג הזה:
לחצו פה ותראו
משקיעה המון, מגיע לה קצת תגובות ותודה על המאמץ, לא?
כן.


* הוא גם כותב שירים,
כנסו אליו והביעו דיעה:
לחצו פה

* בלוג נוסף ואולי אחרון לפוסט הזה,
פגשתי עכשיו בבלוגרית מקסימה, שפתחה במבצע חיוכים.
רוצים לדעת עוד?
לחצו כאן

רוצים גם אתם פירסום אצלי בפוסט?
V

אם אתם בין הקוראים בבלוג שלי,
שלחו לי אימייל עם בקשת המלצה, ואולי אתם תופיעו פה בפוסט הבא.


תצטרפו לטבעות שלי:
__מהלב אל המקלדת__

צוחק/ת לקשיים בפרצוף

משהו טוב קורא פה


בקשת סיינים
אני פותח רשימה חדשה של סיינים.
מה זה סיינים? אין לי מושג, חח טוב יש קצת.
אתם מצלמים את עצמכם וכותבים על היד או... איפה שבא לכם חח הקדשה לי,
ואני שם אתכם ברשימה, יחד עם הלינק לבלוגכם [למי שיש.]
אהבתם? גם אני.
אחח איזה "מקוריות".
ראיתי אצל כמה ואני ממש אשמח לזה גם אצלי.
אז מי שרוצה, שישלח לי מייל או שיכתוב לי בתגובות.



תודה לכל מי שטרח להכין לי חתימות:
גל,סודית,מורן

היום בחרתי את החתימה של סודית.
******************
אני אענה לכל תגובה שהשארתם בפוסט הקודם ואבקר אצלכם בבלוג.

*זה שלח לי את השיר פעמיים, מצטער על אי הנוחות*

נ.ב
שלחתי לכל המנויים שלי תמונה מדהימה שמאווד הרשימה אותי
.
מקווה שתאהבו.
אני רואה שלא הצלחתם לפתוח וזה מוזר, אז אני אראה פה לכולם.
קוראים לתמונה, החיוך של אלוהים, תיכף תבינו למה:





המנויים יקבלו בהמשך דברים נוספים כפיצוי וגם בגלל שאתם המנויים של רויאל



תודה ענקית לילדה מקסימה וקוראת יקרה מאוד שלי,
על הקדשה כלכך יפה אצלה בבלוג:
http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=450420&blogcode=9531251


עד כאן להפעם.
תיפסו צבע בים/בבריכה, ואם אתם רואים מישו על גלשן,
תעשו לו היי, אולי זה אני

שלכם עד הפוסט/עריכה הבאים
בהמון הערכה,



נכתב על ידי , 6/7/2008 15:20   בקטגוריות אהבה ויחסים, אהבה אסורה  
153 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של dEvil AnGel ThAtS Me ב-10/7/2008 18:17
 




דפים:  
322,300
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , אקטואליה ופוליטיקה , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לdevil Angel That's me אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על devil Angel That's me ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)