לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

צמח בר


כינוי: 

בת: 57





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2006

תעלומת אי הגברים האבודים


בקשר לפוסט שלמטה- אין צורך להוציא משלחת עזרה שניה.

לא קרה שום דבר שמנת פחמימות מעולה, ושוקולד מריר תפוז מחנות השוקולד שלמטה (חבצלת, בדקתי, סוף!!!!) לא הצליחו לטפל במצב....

ונראה לי שאני לא הייתי היחידה שקמה הבוקר כך....(פמה, שלגיה, מי אמר אני ולא קיבל?)

 

 

ובנוסף- חברה שלחה לי את הכתבה הבאה.

זה היה מצחיק, הזהיתי עם רוב המשפטים שקראתי (חיפפתי, אין לי סבלנות ללקרוא כתבות/פוסטים ארוכים יותר מהמסך).

זה היה מצחיק אילו - אילו אני לא הייתי שוהה קבועה על אי הנשים הנעלמות, האבודות, המסננות, הבורחות.

או כמו שאומרים- זה היה מצחיק אילו לא היה זה עצוב.

 

 

ואני גיליתי בסוף השבוע האחרון שאני מפחדת.

נכתב על ידי , 25/9/2006 15:05   בקטגוריות אחד מהם..., פותחת את הג’ורה ומורידה את הזבל  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצמח בר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צמח בר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)