לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

צמח בר


כינוי: 

בת: 57





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2007

דריה


ציוצו של חתול שזה עתה בקע מביצתו חדר לתוך שנתי וגרם לי לחלום על דריה.

דריה הייתה החתולה שהבאתי (בעזרתה האדיבה של התלביבית), בכדי שלאושר לא ישעמם.

אחרי חצי שנה היא ברחה ולא חזרה.

מלכתחילה ידעתי שלא תחזור. בגלל זה לא נתתי לה לצאת החוצה עד לאחר שהייתה מעוקרת.


לילה אחד עת חזרתי מחתונה, חיכו לי שניהם ליד הדלת והתפרצו החוצה, אושר חזר אחרי חצי שעה.

היא לא נראתה עוד.

לא שלא חיפשתי. אבל ידעתי מראש. היא אבודה לי.

היו לה פנים שובבות והבעה שאמרה- חכי, חכי, אני אברח לך ולעולם לא אחזור.

אני מקווה שבמקום שהיא נמצאת שם טוב לה.

שרלילה.


הלילה חלמתי עליה.

חלמתי עליה שהיא השתכנה בארון הבגדים שלי, ומגדלת שם את שתי בנותיה, שילדה לאחר שעוקרה, אחת חתולה שחורה, שתומת עין (כמוה) וקטומת קצה זנבה, אותה זרקה מהארון כי הייתה נכה- והיא זו שקראה לי, ושניה חתולה בעיקר לבנה, עם כתמים ג'ינג'ים ושחורים מועטים.

הן יבבו, הקטנות, כי היו רעבות, מורעבות וחלשות מכדי לחפש אוכל.

אני הגשתי להן בקערה את האוכל לחתולים היבש שיש לי, עם מעט חלב, בכדי להרטיבו ולרכך אותו, כך יוכלו ללעוס אותו- כ"כ חלשות הן היו.

ואמא שלי, אמרה- תזרקי אותן, בשביל מה את צריכה אותן, ואני סובבתי אליה את גבי (בפועל).


זר לא יבין זאת.

נכתב על ידי , 4/5/2007 13:28   בקטגוריות סיפורי דריה, חלומות  
23 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצמח בר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צמח בר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)