לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

צמח בר


כינוי: 

בת: 57





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2007

חידה


על מה שלוש בלוגריות (ותיקות!!!! אני מוכרחת לציין) משוחחת כשהן נפגשות לארוחת ערב?

על בלוגים, בלוגרים, ובלוגריות? לבטח תענו.

זהו שמסתבר למרבה ההפתעה, לא.

ארוחת הערב, שנקבעה למזמן, ונדחתה למועד בלתי ידוע, בגלל נסיבות שאינן מקילות,

הארוחה בהא הידיעה ובפה האכילה, התקיימה סוף כל סוף ואחר כבוד אתמול בערב.

הנוכחות- פמה, מאבי, ועבדתכם הנאמנה- היינו אנוכי, התכנסו אתמול לחגוג את קיומנו עלי אדמות.

(האמת שהאדמה צריכה לחגוג את קיומינו עליה, ולהגיד תודה, אבל לא ניתפס לזוטות וקלישאות).

פמה טרחה והכינה עוגת שוקולד- וזה כי אני אוהבת נורא- כזו חומה, כהה, עם הרבה קרם למעלה- יאמי.

אני הבאתי אחלה לחמים- ככה מאבי אמרה- הכל במו ידיי קניתי- בלחמים – לחם איטלקי- עם שמן זית, ולחמניות בריאות עם צימוקים, ולחמניה עם שוקולד, ולחמניה עם צימוקים (אתם כבר מבינים שאני מעט אוהבת צימוקים).

מאבי הכינה את הסלט, ואת הפסטה- איך, איך פיספסתי ולא אכלתי פסטה בשמן זית ושום?

ומאבי היא זו שגם הכינה על האש את הסטייקים שפמה ואנוכי בחרנו קנינו וסחבנו על כתפנו הרכה לארוחה.


אז הנה לכם חידה, על מה שלוש בלוגריות מדברות?

אהאה!!!!!&

על הכל, חוץ מאשר על בלוגים!!!!

עבודה, בית, נסיעות לחו"ל, ילדים (אני רק הקשבתי), בני זוג, זיונים (אתם כבר מתארים לעצמם שאני לא רק הקשבתי ), ובכלל, על החיים.


מה אתם אומרים, יש חיים חוץ מישרא......



אה, ובנוסף, מסתבר שהבאתי אותה בכניסה מרשימה בבלוג של פמה: 110,000 לראיה-

פרגנו לה היא מחפשת רייטינג בנרות.......




נכתב על ידי , 1/6/2007 15:45   בקטגוריות חברות  
31 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצמח בר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צמח בר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)