לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הכל בשבילכם


רס הוקם בשבילכם,לכול הבקשות,הטיפים, העזרות והכל בשבילכם.

Avatarכינוי: 

בת: 27

ICQ: 225739299 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2007

תוצאות שלב שני-יוצאים מתמודדים!!


-ילדונת-

היא חמודה מאוד!!^^"

הכל מותאם אצלה אבל לא אהבתי במיוחד

את  הנעליים..גם בגלל שהן אולסטאר שלא קשור כ"כ

וגם הצבע האדום שלא מתאים..10\9

-הפרה המבשלת-הוא יפההה!!

וחתיך*-* הוא ממש יפה חבל שבנעליים אין אדום\צהוב

(אני לא מורידה על זה ניקוד..)10\10

-שירקי-חמוד..

הוא מאוד יפה וחמוד אבל לא אהבתי מאוד את צבע השיער..

10\9.5

-נוקי עיצובים-הוא נחמד.

לא אהבתי במיוחד את החולצה אבל היא מתאימה ללבוש

אז לא אוריד על זה נק'

אך על השיער אני אוריד..לא אהבתי אותו בכלל!;)

10\9

-A R ~ D e s i g -

*חתיך*הוא מאוד יפה!

הוא מאוד יפה!

אין מילים..10\10

-מורצ'עע..לשעבר מורייי-

היא מהממת!!

אהבתי אותה מאוד!!

היא אופנתית,מותאמת הכל!!

10\10

-סנדרה-היא חמודה!!

אני יגיד את האמת..אני לא אוהבת איך שהיא

 לבושה אבל זה טעמך..אני רק יגיד שלא אהבתי בכלל את השיער

 והפרח לא במקום ממש..10\8.8

-אורן-הוא יפה!!

הוא ממש יפה אבל אני לא מתה על החולצה:\

בכל מקרה הוא יפה><

9\10

-לידור-הוא ממש ממש יפה!

הוא יפה מאוד!!

הכל מותאם

חוץ ממהכובע שלא חיבבשתי ממש.

10\9.5

-schoolgirl-היא חולה,היא עוברת שלב..

-דולביייק-היא מאוד חמודה!!

הכל מותאם אצלה:)

אולי קצת יותר מידי ורוד אבל היא ממש יפה!!

10\10

__________________________________________

השלב השני בו יודחו 4 מתמודדים!

אני יודעת שזה קצת הרבה אבל אני מאוד רוצה לסיים את התחרות ולסגור את הבלוג..

אני מאוד רוצה!

ד"א משתתפים ייקרים,

כמו שרובכם יודעים(אני מקווה..ואם לא אז תמשיכו לקרוא..)

נהרס לי המחשב וכרגע אני במחחשב אחר..

ככה שלא בטוח יהיו פרסים מאוד מאוד יפים..:\

אבל אני מבטיחה לעשות כמייצטב יכולתי!!

בכל מקרה במידה ולא תהיו מרוצים הבלוג ישאר פתוח חודשים\חודשיים

לאחר סיום התחרות(הוא בעצם יהיה מוקפא אז אבל לא יסגר..)

אני יפרסם את כתובת בלוגיכים בגודל 100!!

כןכן!! בגודל 100!!זה אפשרי וזה יהיה בשלט המשתלב בבלוג..

אז רק תגידו..אפילו בגודל יותר גדול!!

(לא יעלה על 300!!)

בכל מקרה תודה לכם!!

__________________________________________________

שלב שלישי-

בשלב השלישי כל אחד יצטרך להכין משהו שונה לדוגמא:

......... צריך להכין בובה שתיראה כאילו היא יוצאת לדייט בקולנוע.

.........צריך להכין בובה שתיראה כאילו היא יוצאת  לנשף.

 

וכו' וכו'

 

לדולמייקר של הבת לחצו כ א ן

___________________________________________

-ילדונת-צריכה להכין  בובה כאילו שהיא יוצאת לדיסקו.

ההגשה

-הפרה המבשלת-צריכה להכין בובה כאילו היא יוצאת לפאב\בר\מועדון.

-שירקי-צריכה להכין בובה כאילו היא הולכת לבית הספר

(לא מסובך מאוד אבל שזה לא יהיה כ"תלבושת חופשית" כמו ג'ינס וחולצה פשוטה..).

-נוקי עיצובים-צריכה להכין בובה כאילו היא יוצאת לדייט בקולנוע.

ההגשה

-A R ~ D e s i g -צריכה להכין בובה כאילו היא הולכת למסעדה.

-מורצ'עע..לשעבר מורייי-צריכה להכין בובה כאילו היא הולכת לנשף.

-סנדרה-צריכה להכין בובה כאילו היא הולכת לקניון.

ההגשה

-אורן-צריכה להכין בובה כאילו היא יוצאת לטייל אם הכלב

(מאוד פשוט,הכי פשוט!!אבלחשוב להוסיף כלב ליד!!).

-לידור-צריכה להכין בובה כאילו היא כרגע קמה מהשינה(בקיצור..בפיג'מה)

-schoolgirl-צריכה להכין בובה  כאילו היא הולכת להתעמלות.

-דולביייק-הארכה בכמה ימים..

צריכה להכין בובה כאילו היא הולכת לים\בריכה

אבל לא בבקיני בבגדים שמתאימים לזה..לא בגד ים!!

 

יש להגיש עד ה-8.9 -אין תיקונים!! ורצוי להגיש כמה שיותר מהר בכדי שנוכל לסיים את התחרות><"

 

אוהבת(לא כ"כ אבל לא נורא..)אלמוג

 

נכתב על ידי , 28/8/2007 14:32  
21 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דורתי ה"צמחונית הפעילה" ב-30/10/2007 22:22
 



השלב השני המיוחל!


סליחה סליחה סליחה ושוב סליחה..

אני חולה לא היה לי כוח או חשק לעדכן.

תודה לכולם,הגולשים הקבועים והמשתתפים שהמתנתם בסבלנות ולא התלוננתם!

הזמן הזה היה מאוד חשוב לי.

כפיצוי היום יגיע השלב השני(!!),פיסקלים ועוד.

אז נתחיל בשלב השני המיוחל:)

בשלב הזה אתם תצטרכו להגיש ילד\ילדה לפי טעמכם האישי.

אני מעדיפה שתבחרו בילד מפי שאני בעצם רוצה לבחון

 את טעמכם האישי כן בבנות וכן בבנים אבל אם יש

מישהו שמתקשה אם הבן יכול לבחור בבת

וההפך.

תצטרכו להגיש את המשימה עד ה-28.8

וזה אומר שיש לכם 10 ימים להגיש!!

 

לדולמייקר של הבן לחצו כ א ן

לדולמייקר של הבת לחצו כ א ן

 

שיהיה לכם בהצלחה!:D

-ילדונת-ההגשה.

-הפרה המבשלת-ההגשה.

-נערת פטל-סגרה את הבלוג.והיא לא מגיבה לי..

-שירקי-ההגשה.

-נוקי עיצובים-ההגשה.

-A R ~ D e s i g -ההגשה.

-מורצ'עע..לשעבר מורייי-ההגשה.

-סנדרה-ההגשה.

-אורן-ההגשה.

-פני-

-לידור-ההגשה.

-schoolgirl-

-דולביייק-ההגשה.

-פסנתר ישן-

-מאי-

פיסקלים-

הפיסקלים-לשימוש אישי!!

קרדיט לבלוג מספר 459415

על הפיסקלים.><"

1-      

2- 

3- 

 

זה כבר לא מאותו הבלוג והוא לשימוש חופשי+קרדיט^^

1-         

2-       

3-

כפתורים-

מצאתי כמה של מיילי סיירוס^^

Miley Cyrus and Emily OsmentMiley Cyrus and Emily OsmentMiley Cyrus and Emily Osmentmiley cyrus & emily osmentEmily Osment

 

Emily Osmentemily osmentMiley Cyrus and Emily OsmentEmily Osmentmiley cyrus and emily osment

 

Emily OsmentEmily Osmentmitchel musso ;; miley cyrus ;; and emily osmentMiley Cyrus ;; and Emily Osmentemily osment

 

Emily OsmentEmily OsmentEmily Osment and Miley CyrusEmily osmentEmily Osment

 

Emily OsmentEmily OsmentEmily OsmentEmily OsmentEmily Osment

 

Emily OsmentEmily OsmentEmily OsmentMiley Cyrus and Emily OsmentEmily Osment

 

מיקס

 

מיקס-קרדיט

   

   

   

   

   

 

טוב זה לא פוסט גדול,בעצם הוא ממש לא גדול

אבל אני אולי יערוך מחר..ניראה.

מקווה שעזרתי וכל המשתתפים-לא לשכוח להגיש!!

 

מימני,אלמוג

נכתב על ידי , 18/8/2007 20:55  
44 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שקשוקה . ב-11/12/2008 18:24
 



התוצאות!!


טוב הינה התוצאות של התחרות..

לא יתפרסם השלב השני כי אין לי זמן לבדוק כל פעם

 ולהיכנס לבלוג לעדכן..תצטרכו לחכות אבל לא נורא

כי תוכלו להתאמן;)

כולם עוברים-בשלב הראשון זה רק הערות!!

 

-ילדונת-זה ממש ממש חמוד אבל הסרט שעל הצוואר שלה

לא מתאים במיוחד וגם הנעליים..הייתי ממליצה על נעליים שחורות\לבנות.

-רוני&רונקה-עוברת אוטומטית שלב,היא בחופשה.

-נערת פטל-לא הגישה,חבל.נסגר לה הבלוג כך שהיא בנתיים מוקפאת

(עד שהיא לא עונה לי ומגישה את הבובה לצערי היא לא בתחרות..)

-שירקי-היא ממש יפה וחמודה היא מותאמת מאוד

אבל הכובע לא קשור..הוא בחום והיא בכלל לבושה בתכלת-כחול..

-נוקי עיצובים-היא נחמדה!!

המכנסים לא מי יודע מה קשורות,הנעלים מתקשרות למשקפיים:\

והסרט מתאים לחולצה.

-A R ~ D e s i g -זה מדהים!!

הכל מותאם ויש בצבעים שונים ולא רק צבע אחד..

הוספת עגילים^^

-מורצ'עע..לשעבר מורייי-זה ממש יפה!!

הנעליים קצת לא קשורות עם הכחול אבל זה בקטנה..:)

והמכנסים נחמדים אבל לא קשורים כ"כ..

-סנדרה-זה מדהים!!

הכל מותאם,חוץ מהנעלים שהפרצופים(ניראלי..) שיש עליו לא

קשורים והוורוד שיש בנעליים..:|

-אורן-זה חמוד!!

הכל מותאם אבל קצת בהגזמה כי יש רק צבע עאחד

וחבל..יש בקיצור יותר מידי ירוק..

-פני-יפה מאוד!!

הכל מותאם רק רק חבל שהנעליים שחורות ולא בתכלת\לבן

כי זה פשוט היה ניראה יותר הגיוני בגלל החולצה.

הכובע חמוד ומוסיף!

-לידור-יפה מאוד!!

הכל מותאם חוץ מהנעליים הן בירוק זית וזה לא מתאים..

חבל שלא לקחת ירוק כהה שיתאים לחולצה..

הכובע ממש מוסיף!!

-schoolgirl-יפהה!!

הכל מותאם רק  חבל שהנעליים לא בוורוד עדין\לבן..

-דולביייק-זה ממש יפה!!

רק שוב..חבל שהחגורה לא מותאם כי כל השאר כן!!

-פסנתר ישן-הכל מתאים!!

זה יפה כ"כ הכל מתאים!!חבל מאוד שלא הוספת עגילים אדומים..

-מאי-זה נחמד..

החולצה לא מתאימה לחצאית(או ההפך..)

הנעלים לעומת זאת מתאימות לחצאית אבל הקשת לא קשורה לכלום..

היא מאוד גדולה והורסת הכל..:|

-שרון-הכל יפה!!

אבל הנעליים לא תמאימות וגם הכובע..:\

לא נורא בכל זאת זה יפה:)

 

אוהבת אותכם וחופש נעיםם!!

אהה אלמוג:)

נכתב על ידי , 10/8/2007 15:55  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Almog . ב-18/8/2007 10:28
 



לדף הבא
דפים:  

2,897
הבלוג משוייך לקטגוריות: הדרכה ועיצוב לבלוגים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצוות neres אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צוות neres ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)