לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

באה לבקר. בלוג לביקורת טלוויזיה


לך תבין: אנשים לא מגיבים, אבל הקאונטר רץ כמו משוגע. כנראה שיש לו תוכניות

כינוי: 

מין: נקבה

Google:  rav.aruzit



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2008    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2008

מי אלה האנשים שאוהבים את שחר


 

 

מה זאת אהבת מרדכי הזו שנפלה פה על עם ישראל? מה פתאום כולם מסמסים לשחר מ"האח הגדול"? על פי העולה משידורי ערוץ 20 הבחור דפ"ר, ושלא יטעה אתכם הצילום עם המשקפיים שהוא סיפק לקשת. הוא לא נראה הבן אדם הכי נחמד בעולם, למרות שלפעמים הוא משתדל. גם מבחינת רמת עניין הוא לא תורם לבית האח הגדול שום דבר, ולמי בכלל אכפת שהוא חימצן את הקוצים?

 

שחר לא מעניין אף אחד, אבל כנראה אלה שאוהבים את עינב ויוסי בובליל חיפשו למי להצביע השבוע, וכשהאב והבת לא על הגריל ומדגדג באצבעות, מצביעים למי שהכי קרוב אליהם. במקביל, אין כנראה מספיק אנשים שהיה להם חשוב לסמס לרנין. עכשיו רק מעניין לדעת כמה אחוזים מהסימוסים קיבלה שפרה. 

 

ההשערות שהעלו כאן המגיבים:

 

No Angel: אלה שמסמסים לשחר הם בדיוק אלה שקודם סימסו ליוסי. יש חלקים נרחבים באוכלוסיה שמעדיפים את העילגות על פני הרהיטות כי מן הסתם קל להם יותר להזדהות איתה.

 

אלירם: לדעתי, שפרה קיבלה 90 אחוז מהקולות, שחר 7 אחוז ורנין 3 אחוז. היא לא ממש מייצגת את רוב הציבור הערבי ובעיקר היא לא גייסה אותו לטובתה.

 

nina: מהמעט שאני קראתי בפורומים, כל מי שרצה שרנין תעוף, הצביע לטובת שחר. כל מעריצי יוסי בובליל הצביעו לטובת שחר.

 

לימור: הוא פשוט א-מ-י-ת-י ולא צבוע, מה שחסר בחברה הישראלית.

 

רונה: אני באופן אישי סימסתי לשחר היות וזו הייתה ההזדמנות היחידה להעיף את רנין ולא בשל היותה ערבייה אלא בשל היותה צבועה ברמות שקשה לתאר.

 

 

בחזרה אליי:

קשת החליטה לא לחנך את הצופים, ולא להשפיע על גורלו של בובליל בבית, למרות הסיפור הלא מוסרי, חינוכי וחוקי (אדון שמשון מסביר בתגובות שאין בעיה חוקית), שסיפר לחבריו להסגר. המקל הועבר לידי המסמסים, ואיכשהו יש לי תחושה שהם יזרקו אותו הצידה, ויתנו לבובליל את הגזר.

 

אני מקווה שבשבוע הבא הצופים יתעשתו ויעיפו את שחר ואת יוני, ולחלופין, את שחר ואת עינב, או שחר ויוסי. בכל מקרה, אם לאון או שפרה הולכים, משהו פה לגמרי מעוות. בעצם, אנחנו כבר יודעים שמשהו מעוות, אבל אנחנו לא רוצים להאמין (אנחנו = מכריי ואני).

 

אבל הכי אני מקווה שזה לא משנאת המן: כלומר שלא יתגלה פה שהסיבה לכך שרנין הודחה בפעם הראשונה שבה היתה מועמדת להדחה ב-86 ימי התוכנית, היא בגלל שנאת ערבים חלילה וחס. גם ככה אני מתחילה לאבד עניין באח הגדול (כמו בהישרדות, לא אכפת לי מי ינצח), ואם אני אחפור בפורומים של מאקו ואגלה שזו הסיבה, זה יהיה הסוף. אולי זו תהיה מחאה פרטית, אבל מה אכפת לי – גם ככה אתם לא באים לשטוף איתי כלים בזמן שהחבר'ה מתלבטים על שאלות אידיוטיות (מי אמר ויטק 9 ולא קיבל, מי אמר שר משפטים בובליל ולא יקבל) במונית של עידו רוזנבלום החמוד.

 

דפנה: אני לא חושבת שהדיחו את רנין בגלל שהיא ערביה. הדיחו אותה כי היא פרידמנית ואת כל הקבוצה הזאת ידיחו אחרי שהדיחו את צבר. כמו שהיה בהישרדות, ברגע שלשון המאזניים נטתה לקבוצה מסוימת לא היה לה שום סיכוי. חבורת הבובלילים תעלה את שיפרה על הגריל שוב ושוב עד שהיא תלך.

 

 

 

 

ולעניין קשור אך בקושי: מכות הרצח, אם להשתמש בשפת בובליל, שחטף אבי ניר. בהתחלה פורסם כי ייתכן שזה בשל תחקיר של אחת מתוכניות קשת, זכיינית ערוץ 2. אחר כך סייגו ואמרו שזה יכול להיות גם מסיבות אחרות, או בגלל דברים שקשורים בעבר. בכל מקרה, כולם נזהרים בתגובות לגבי האם זו פגיעה חמורה מבחינת חציית גבולות אדומים (פגיעה באנשי טלוויזיה על שום תפקידם), או שזו פגיעה חמורה ולקיחת החוק לידיים מסיבה אחרת, שאינה קשורה באופן ישיר לעבודתו של האיש. בהתבסס על המידע הנמצא בידיי, אני מהמרת על אופציה ב'. ולדעתי, ימים לא יגידו, כי לפעמים השתיקה יפה.

נכתב על ידי , 26/11/2008 00:08  
32 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של mery ב-29/11/2008 16:16



206,948
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , 30 פלוס , טלוויזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרב-ערוצית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רב-ערוצית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)