לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  צוות ריל H&D

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2008    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      




הוסף מסר

11/2008

אייקונים, טקסטורות לכפתורים, מבצע לינקוקים, ומבצעון קטנטן.


היי P:

כן אני יודעת שהפוסטים שלי נורא קצרים.

אבל אני כן משקיעה,

ואני מקווה שאתם נהנים.

אה כן, ותפסתי כמה מעתיקנים על חם.

ככה שאם אתם לוקחים משהו-

א. תודיעו לי.

ב. שימו קרדיט (;

 

אייקונים-

הוכנו על ידי שימוש אישי.

    

    

    

 

 

טקסטורות לכפתורים-

הוכנו על ידי שימוש אישי.

 

 

 

ביקורת ל- Be happy (:

ממבט ראשון-

הבלוג נראה יפה, מעוצב,

יש טעם טוב, (לפחות לדעתי ).

 

עיצוב-

העיצוב חמוד,

את הכותרת נורא אהבתי (אהמאניעיצבתיאהמ).

אבל משהו אחד, הצבע של הרשימות-

 דומה לצבע של הפוסטים, ושל הכותרת.

אז כדאי לשנות. לרשימות זה לא יפה שהן משתקפות.

 לכן לשים צבע.

והשאר זה כבר החלטה שלך.

 

השקעה-

זה בלוג אישי לכן אין לי כ"כ מה לומר על זה (:

 

התיחסות ונענות לגולשים-

עונה לכל גולש,

יפה D:

 

כניסות-

348. זה בסדר (:

בלוג חדש, והוא אישי.

 

תחרויות-

ראיתי כמה, יפה,

זה מושך את הגולשים, ותגובות.

אז כל הכבוד (:

 

התייחסות מצד הגולשים-

לתחרויות שלך לא תמיד יש הגבות.

אבל יש (:

אם תפרסמי את הבלוג קצת יותר,

או שתדגישי שיש תחרויות אנשים ירשמו.

 

אז בסך הכל?

בלוג נחמד,מסודר, מאורגן.

אבל דבר אחד שלדעתי צריך להשתנות, זה צבע לרשימות.

וזה הכל.

 

ציון- 9

בהצלחה בהמשך 3>

 
עכשיו בקשר ללינקוקים.
כל מי שמלנקק את הבלוג מקבל חתימה לבלוגו, כמו זאת-
 
לנקקו אותי וקבלו חתימה!!
 
 
ומבצע לסוף [כי הבטחתי ]-
 
1. 2. 3. 4. 5. 6. 7.      
 
שוב מצטערת על הפוסט הקצרצר.
ומפעלים פתוחים- 4 הזמנות ו-4 ביקורות.
אה כן ו-
אני משתתפת D:
לינוי.

 

נכתב על ידי צוות ריל H&D , 28/11/2008 20:59  
51 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של CupCake . (; ב-7/7/2009 15:40
 



מדריך להכנת כפתור מיוחד, חבילת מעטפות, מברשות להורדה, וכמה הודעות.


שלום כולם,

היי אז כמו שהבטחתי- הבלוג חזר,

הפוסט הזה קצר, כי אין לי הרבה זמן כרגע,

אבל אני בטוחה שעם הזמן הפוסטים יגדלו.

 

מדריך להכנת כפתור מיוחד עם טקסטורות-
 
לפני-  אחרי-
 
שלב 1-
פתחתי תמונה והקטנתי אותה לגודל 100*100, של כפתור-
 
ואז לקחתי את הטקסטורה הזו-
 
הדבקתי עלייה, ולחצתי על האפשרות הזו בחלון הליירים-
שלב 2-
לקחתי את התקסטורה הזו-
 והדבקתי על התמונה.
 
ובחלון הליירים לחצתי על זה-
 
והתוצאה-
 

 

 
 
חבילת מעטפות להורדה-
*לשימוש אישי בלבד, לא להעתיק את החבילה*
 
 
מברשות נדירות לפוטושופ-
*לשימוש אישי בלבד, לא להעתיק*
 
 
 
1. שווה לכם להרשם למנויים,
מהפוסט הבא יתחילו לעלות בכל פוסט דברים ר-ק למנויים.
 
2. המפעל פתוח ל-4 הזמנות, ול-2 ביקורות.
(אני מגבילה כי בקושי יש לי זמן).
 
3. מחר [25.11] זה יום המחויבות הלאומי לבטיחות בדרכים,
לעוד מידע לחצו כאן. -זה נורא חשוב.
 
 
אני יודעת ששהפוסט קצר, זה מה שהספקתי להכין.
עד לכאן, לינוי.
נכתב על ידי צוות ריל H&D , 24/11/2008 19:35  
37 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קריניי ב-2/1/2009 01:22
 



פוסט חזרה.


אני לא מאמינה שאני כותבת את זה,

אבל אני באמת רוצה לחזור,

לנהל לבד, בשקט. לעשות מה שאני רוצה.

בחודשים האלה שלא הייתי כאן עברתי המון.

אני רוצה לחזור לטוב ביותר.

אחרי שלמדתי המון.

 

לינוי.

נכתב על ידי צוות ריל H&D , 22/11/2008 10:56  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של צוות Honigman ב-26/11/2008 17:34
 





9,085
הבלוג משוייך לקטגוריות: הדרכה ועיצוב לבלוגים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצוות ריל H&D אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צוות ריל H&D ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)