לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים זה לא פיקניק


מלאכים לא נופלים מהשמים וחברים יש רק באגד

Avatarכינוי:  אנג'י

בת: 16



מצב רוח כרגע:


הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2009

הפוסט המאה


בלוגי הצנוע חוגג ממש עכשיו ציון דרך חשוב: הפוסט המאה. וזה לקח לי רק עשרה חודשים. בסדרה סטארגייט התסריטאים כתבו פרק מיוחד
לרגל הפרק המאה והפרק המאתיים. הם יצאו מהעלילה וכתבו תסריט מטופש ומצחיק שהתכתב עם מאחורי הקלעים של הסדרה ועם המעריצים.
לכן החלטתי גם אני לחשוף בפניכם את אחורי הקלעים שלי ולפרסם את מילות החיפוש הביזאריות ביותר שהביאו אנשים לבלוג שלי.
ברוב המקרים הם התאכזבו, אגב, ולא מצאו את מבוקשם כי הגוגל מצא את מילות המפתח שלהם בכמה פוסטים שונים שלי.

 

האח הגדול

האח הגדול + התקף לב

האח הגדול אהבלה

האח הגדול הכי מעיק

ההצהרה של ארז טל בסוף התוכנית

מי זה האח הגדול איך קוראים לו

מפורסמים מדברים על יוסי בובליל

שפרה הפליצה

 

ביזאר

בן זוג עצבני

מצאת החמה עד צאת הנשמה ערפדים

מקומות ישיבה מוזרים ברכבת

פוקר משחקי סקס

שונאת מענה אוטומטי

תחנות סקס בממיר

תמונות של חריצי ישבן ישראלי

תמונות של רופאות לסביות

 

המצב הכלכלי

הרעה בתנאים + בונוס +מצב כלכלי

לחתום בלשכה ביום אחר

סטודנט תפרן זה לא סקסי

  

רכילות

אייל גולן עזב את הבית

אילנית לוי עברה לגור לבד

האם רוקסן ונמרוד עדיין יחד היפה והחנון

מפרץ האהבה קטעים אינטימיים

 

שימושון

בת מצווה להורים גרושים

מה עושים כשהמחשב נתקע

עבודות מוזרות מאוד

תמונות שאנשים צילמו על שיקגו

  

שפות

את חפירה זכר

האם חניכיים זה זכר או נקבה

לא הצלחתי ללמוד ספרדית בדרום אמריקה

מקומות שמדברים בהם ספרדית 


את הפוסט הקודם היה לי מאוד לא פשוט לכתוב והתלבטתי ממושכות אם לפרסם אותו או לא. זה נבע בעיקר מכך שאני כותבת כבר 10 חודשים
(יא ווילי! איך הזמן טס כשנהנים) ומרגישה פחות אנונימית מאשר כשהייתי ירוקה לגמרי. אני גם מכירה אישית אנשים שקוראים כאן ולא הייתי בטוחה אם אני רוצה שמישהו שאני מכירה יקרא את כל זה. את הסוף כולם יודעים.
ובכן, אני רוצה להעתיק מבני באופן חד פעמי את פינת הלשונות הטובים (למה לא
טובות?) ולהודות לרב ערוצית, בני, מדו, ביילע, טליק,
סנון ובחור טוב
שהגיבו ועודדו אותי. מדו ובחור טוב, בכלל לא ידעתי שאתם קוראים אותי. זו הייתה הפתעה נעימה .אני רוצה להודות גם לכל אלה שקראו את הפוסט הזה עד סופו, על כל 1538 המילים שבו, גם אם לא הגיבו, וכן לאלה שהתחילו לקרוא והתעייפו באמצע. אני יודעת שלא קל לקרוא כזה שיטפון של מילים. כבר הזהרתי אתכם מזמן שהחיים זה לא פיקניק.
אני רוצה גם להודות לעורכי האתר
 
פרשן שהשכילו (או סתם לא מצאו עניין) לא להעתיק את הפוסט הזה אליהם ולפרסמו באתרם.
זה היה יכול להיות מביך ובכלל לא
במקום.

לסיום אני רוצה להודות לאודי מערוץ 10 ששלח לי הביתה חלה לשבת כחלק מקידום הצפייה בהישרדות או קידום הקשר עם הבלוגרים או קידום השלום במזרח התיכון. אני לא ממש סגורה על מה בדיוק חשבו בערוץ 10 כשהחליטו לשלוח חלה לבלוגרים, אבל אשמח לקבל את פרוטוקולי הישיבה כדי לגלות את השתלשלות האירועים. אמנם ביאסתי את אודי קלות כשנחרתי בבוז שריאליטי לא מעניין אותי והבעתי את דעתי שלצפות בהישרדות זה בזבוז של שלוש שעות טובות בשבוע, אבל אני בטוחה שהוא עדיין מחבב אותי.
אז כדי שכולכם תקנאו בי הנה צילום של השקית שהביא לי השליח עייף המבט.

 

.

 

בתוכה היה השיר הדי מעפן, עליי להודות, שממנו הבנתי שמה שבתוך השקית שמחוברת לשיר הוא חלה.

 
אז החלה הייתה ממש טעימה, תודה. בפעם הבאה אבקש, אם אפשר,
לשלוח לי סמסונג אומניה כמו שקיבלה
ש. כהן מזגנים או משהו דומה.
נגיד אייפון או
WII או טויוטה משפחתית.
פוסט מאה שמח לכולכם.

נכתב על ידי אנג'י , 6/1/2009 22:45   בקטגוריות בלוגוספרה 2009, הומור, תמונות, אינטרנט, ביזארי, 2009  
40 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של imprudence ב-30/5/2010 14:58




101,160
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , הומור וסאטירה , טלוויזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאנג'י אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אנג'י ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)