לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני חבקנית מקצועיית!?[:


את יפה,את זה כבר אמרו לך.ושירים כתבו לך גם,ים של מכתבים הם שלחו לך.טיולים מסביב לעולם..

Avatarכינוי:  צופקי 3>

בת: 30





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2009    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2009

אאעעהה!!! ג'וק!


עעעעעעעעעעעעעעעעעעעעאאאאאאאאאאאאאאאאאאההההההההההההההה ג'וק!!!!!!!!!

 

 

 

 

 

טוב הייתי בסמינר רמות השבים ב-22.1-23

(זה היה רק לתלמי אלעזר כי אנחנו אימפריה אמתית!!!)

קיצר היה כיף בטרוף!!


אז יאללה תמונות:










































































 

TSUF

מי שלא בא הוא יצאה שבוז שחבל"ז!! 

 

נכתב על ידי צופקי 3> , 24/1/2009 16:03  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



דחפתי גויאבה (סירטון)


 

 

רוצים גויאבה קבלו גויאבה 



 

טוב אז גם אני קיבלתי את השרביט מירדי ובואו נקצר עיינים אז 7 דברים שלא ידעתם עליי (למרות שניראלי שאתם כן)

1.אני ממש זונת חיבוקים אני חייבת לפחות 10 חיבוקים ביום אחרת אני בבאסה מטורפת...(חיבוק...?)

2.אנשים שמעשנים בקבוצות ממש עושים לי בחילה, כי זה ניראה כאילו הם עושים את זה בשביל להגניב אחד את השני, בגלל זה אם אני יעשן זה יהיה רק עם עצמי.

3.שהייתי קטנה (בת 5-4) הייתי בטוח שההורים שלי הם מפלצות והם רוצים לאכול אותי לא יודעת מאיפה זה בא לי...

4.אני ממש מפחדת מעכברים, חושך, סרטים (כל האימה האלה {אני לא מסוגלת לראות אפילו ארי פוטר}).

5.אני ממש בכיינית, תמיד אני מוצאת על מה לבכות (תמיד!)פעם אחת בכיתי סתם [כי שעמם לי]ואז אמא שלי שאלה אותי למה אני בוכה אז אמרתי כי רבין מת (סתם כי לא ידעתי למה אני בוכה).

6.אני גרועה במערכות יחסים ובחיים לא היתנשקתי..

7.בחיים לא עליתי על מטוס/ראיתי מטוס טס [אבל הייתי החו"ל].

 

טוב זהו ניראלי...[:

אה כן 7 אנשים שאני צריכה לעביר להם את השרביט טוב אמ....אגב מה עושה בלונדינית עם ה"שרביט".... מעבירה אותו הלאה:P 

1.the master bate

2.היללינקה

3.איצ'י

4.עיני!?

5.דאב

6.צהוב

7.את,אתם,אתם קיצר מי שרוצה!

אמ.. חוץ מי זה אין כלום אהה כן!!

יובקה ואילול מזל טוב!!



TSUF

להלהלההללההלהלה אני שמחהה

נכתב על ידי צופקי 3> , 12/1/2009 18:39  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





4,567

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצופקי 3> אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צופקי 3> ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)