לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

LONDON H&D



Avatarכינוי:  קוראל~ London H&D

בת: 15





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


7/2010

אהמ אהמ..


טוב אז חשבתי על זה הרבה לאחרונה, ונראה לי שאני פורשת..

היה לי טוב ונחמד בבלוג, אבל משום מה אני חושבת שדי מיציתי פה.

אני גולשת וותיקה בישרא, כמעט 4 שנים. היו לי המון המון בלוגים, ואף אחד לא החזיק מעמד כמו זה, ובכ"ז זה מרגיש דיי.. עצוב לעזוב>:

אבל דיי נמאס לי, להשקיע ת'נשמה כל פוסט ולקבל 20 תגובות[בלי שלי], למרות שנכנסים משהו כמו 50 איש בממוצע כל יום, ויש לי 50 מנויים.

זאת בדיוק הבעיה, שהבלוג לא מתקדם לשום מקום- אותו מספר תגובות כל פוסט, אין מנויים חדשים, וגם הכניסות לא במגמת עליה.

אני אוהבת לעצב, ופוטושופ זה אחד הדברים הכי אדירים שיצא לי לעבוד איתם, ובגלל זה אני לא מאמינה שהפרישה תהיה תמידית, ז"א, רוב הסיכויים שאני אפתח בלוג חדש, אולי יהיה שותפה בבלוג אחר.. ומי יודע, אולי אחזור לכאן ביום מן הימים

אבל לבנתיים.. i guess this is goodbye

 

נ.ב תודה בכ"ז לכל מי שהגיב ונכנס

נכתב על ידי קוראל~ London H&D , 8/7/2010 13:22  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Yes design & help ב-23/4/2011 10:20
 



פוסט 43- כפתורים, באנרים, דברים לרשימות, אנימציות, קבצי PSD, קבצי PNG, ועוד הרבהD:


שלומותD:

אזז, עברתי 10,000 כנסות!<:

אולי זה נראה קצת, בהתחשב בעובדה שהבלוג קיים כמעט שנתיים, אבל שנה+ הוא היה פרטי אז זה לא כ"כ נחשב:P

צילמתי כניסה לפני וכניסה אחריXD

אניוואי, הכנתי פוסט דיי גדול, ומושקע- כמו תמיד, מקווה שתהנו, ותגיבו!

 

קודם כל, החלפת שלטים:

בלי ספיישל או משהו, סתם יחסי ציבור.. לא יזיק לאף אחד

שימו את השלט שלי, +קישור, ואני אשים את שלכם\אלנקק אתכם(:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   

 

 

 

  

 

 

כפתורים:

הקאסט של דם אמיתי

אנה פאקווין, סטפן מוייר, אלכסנדר סקארסגארד, ריאן קוואנטן, קריסטין באוור, אוון רייצ'ל ווד, ועוד כאלו שאני לא זוכרת ת'שם שלהם.XD

   

   

   

   

   

   

   

   

   

   

  

 

 

 

קבצי PSD :

למנויים בלבד[=

 

1

דוגמאות נוספות:

   

 

 דוגמאות נוספות:

   

 

 3

דוגמאות נוספות:

  

 

 

 

באנרים קטנים:

 

 

 

שטויות לרשימות- magazine covers

מזמן לא היהP:

  

   

   

  

  

   

 

 

 

אנימציות:

Guns N Roses. אין עליהם ואף פעם לא יהיה.

מהקליפים- welcome to the jungle, paradise city, november rain.

    

  

   

  

 

 

 

קבצי PNG:

מדוויאנטארט.

 

 

 

 

פיקסלי חזיריםD:

                        

                             

                        

                        

                 cute tiny little animated pig pixels and gifs   

               cute pig gifs little pig pixels tiny pigs        

זה הכל להיום, בבקשה תגיבו.

נכתב על ידי קוראל~ London H&D , 5/7/2010 21:53  
37 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-15/3/2011 17:09
 



לדף הבא
דפים:  

13,581
הבלוג משוייך לקטגוריות: הדרכה ועיצוב לבלוגים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקוראל~ London H&D אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קוראל~ London H&D ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)