לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ביקורות באהבה ^^


ביקורות.. מה כל כך לא מובן? OO

Avatarכינוי:  ביקורות באהבה [:

בת: 29

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2008

ביקרות ^^


נאמ... שלום לכם *-*

אי לי כזה מצב רוח, אבל למה זה משנה? ננסה לא להפעיל את המצב רוח הזה על הביקורת ;]

ואני עושה היום ביקורת לפשוט נועה ^-^

 

הביקורת מורכבת כך:

שם הבלוג, כינוי ומבט ראשון -2.5

תמונה בכותרת, התאמות צבעים, בקיצור עיצוב (לא פוטושופ וכאילה)-2

רשימות-1.5

מספר כניסות-1

תוכן-3

סה"כ-10

בונוסים:

עיצוב בפוטושופ וכאילה (מוכנים, זאת אומרת, רשימות, תמונה בכותרת וכל אילה, תואמים)-1

מוזיקת רקע-0.5

מספר התגובות- 1.5

סה"כ-3

 

יאלה, אני מתחילה, בהצלחה לי ^^

 

 

שם הבלוג: כשיגמרו המים, לפחות נשלם פחות. מקורי, מגניב, אהבתי את הרעיון D:

כינוי: פשוט נועה ^-^. חמוד ^-^

מבט ראשון: תמונת דולר מוצבת לה בכותרת הבלוג. הבלוג מתאם עין של בלוגרית מקומית, הוא כמו כל בלוג רגיל, ציני ונחמד. אהבתי D:

 

2.5\2.5

 

ה-כותרת

תמונה:תמונת דולר אחד. וואו מקורי *v*

כתורת: אני לא מטורפת, זה פשוט שאתם נורמלים.  חח.. גדול D:

צבעים: לבן, טורכיז-תכלת ושחור. לא "מותאם" אבל הולך ביחד. סינוור אותי האמת, תנסי לעשות את התכלת ליותר כהה ^^


2\1.5

 

רשימות:

 

Je, Moi. Non to- אני הבנתי על מה מדובר (בקושי האמת) רק אחרי שקראתי את הרשימה עצמה הבנתי שמדובר אליך, תשני את השם, שהיה מובן לכולם. ואני באוחה שתצליחי למצוא משהו מקורי

Is good- אהמ.. את זה אמר איזה שחקן מפורסם של.. אני לא זוכרת מה. מגניב ^^

Is bad- על אותו הרעיון, אין לי הרבה מה לומר, תעקבו *-*

Nice to hear- מוזיקה שאת שומעת, אין לי שום התנגדות נגד זה

My friends- בלוגים של חברות, נחמד D: אבל לדעתי צריך לעשות את הרשימה הזאת רגילה.

Was here- המבקרים שבקרו בבלוג זה, מה לא מובן?

Crap and all-וזה? טוב הבנתי שזה כפתורים אבל מהכותרת לא כזה הבנתי, תשני אותה

Like them- אהה... את אוהבת אותם.. נאמ, רציתי להגיד משהו אבל שכחתי ><, נדמה לי ששכחת שם כמה דברים, נאמ.. אבל אני לא מתלוננת.

To do- כמו בכל בלוג אישי/פרטי מצוי בישרא בלוג

 

1.5\1 כי יש כמה דברים שצריך לשפר

 

מספר כניסות: 1613 וואו איזה מספר XD והבלוג פתוח כבר 8 חודשים יפה D:

 

1\1

 

תוכן: תראי יש זמנים מתי שאת כותבת עמוק, ויש זמנים שזה קורא סתם לכיף (כמו לרוב בבלוגי). אבל יש פעם שפשוט יותר טוב שלט תעדכני, כי עם אפילו כמה מילים את מדאיגה חצי עולם ואת אחותו המאורסת. תסמכי אלי, עדיף שלא לעשות לנו את זה. בגדול את כותבת קליל, ציני ונחמד. את מלו הציון אני לא הביאה לך. אבל מה אני הגיד, בלוגך הוא לא כמו הבלוגים העמוקים במיוחד, אבל הבלוגים האלה לא כמו הבלוג שלך. לפעמים סתם בא לך לקפוץ לאיזה בלוג ולא לראות איזה מכתב התאבדות (ואני מקווה שלא יהיה, חסר לך שיהיה@!$@#%). אבל זאת לא הפואנטה שלי.

 

3\2

 

בונוסים

 

תגובות- זז בין ה-3 ל 20 יפה, אבל לא רק אני יודעת איך זה מבאס לקבל איזה 5 ביקורות בפוסט אחד, ובפוסט אחר לקבל מעל 10?

 

1.5\1

 

סה"כ- 9 יפה XD

 

עשיתי ביקורת לחברה שלי, לא הוצאתי אותה מעל לכל, אז על תעשו בעיות. לא נתתי לה יותר נקודות רק כי אני מכירה אותה.

 

* חובה ללנקק*

 

 

 

שמתם לב ממתי הפוסט? הוא היה בטיוטה כל הזמן הזה, כי לא היה לי בכלל זמן. וגם די זנחתי את הבלוג.

אהה.. ורציתי להודיעה, אני לא עושה ביקורת לבלוגי ביקורות. אבל אין לי בעיה לסיפורים, מעריצים, עיצובים וכו' רק לא ביקורות. אני מצטערת.

 

כל מי שהזמין, שיחקה בקרוב הביקורת תהיה מוכנה. אני החזור לקצב הרגיל בקרוב.

333> דשפ (:

 

 

 

 

נכתב על ידי ביקורות באהבה [: , 15/7/2008 12:20  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ביקורת שלישית


 

אז שלום לכם ^^

יש לי אחלה מצב רוח, וזה מפחיד אותי בטירוף OO''

נו טוב, נעזוב אותי ונעבור לביקורת שאני הולכת לעשות ל: dEvil AnGel ThAtS Me

 

הביקורת מורכבת כך:

שם הבלוג, כינוי ומבט ראשון -2.5

תמונה בכותרת, התאמות צבעים, בקיצור עיצוב (לא פוטושופ וכאילה)-2

רשימות-1.5

מספר כניסות-1

תוכן-3

סה"כ-10

בונוסים:

עיצוב בפוטושופ וכאילה (מוכנים, זאת אומרת, רשימות, תמונה בכותרת וכל אילה, תואמים)-1

מוזיקת רקע-0.5

מספר התגובות- 1.5

סה"כ-3

 

נאמ.. אז יאלה, נתחיל [:

 

שם הבלוג: לא רק שירי אהבה, אחלה, מסביר בקצרה שהבלוג שלך קשור לשירי אהבה ועוד דברים. אהבתי ^^

כינוי:  dEvil AnGel ThAtS Me בינינו, לא כזה הבנתי את הכינוי, אבל עדיין, הוא מגניב ומקורי למידי D:

מבט ראשון: מיד עם הכניסה הבנתי שמדובר בבלוג, שממש נקשר לעינייני אהבה [בינינו, מי לא היה מבין?]. מה רע?

 

2.5\2.5

 

ה-כותרת

תמונה: זוג אנשים מתנשקים, תמונה מעוצבת, יפה. אין לי כזה מה להגיד *-*

כותרת: תקראו, תסיקו בעצמכם. בגדול בהתחלה לא הבנתי על מה מדובר, אני רצינית. ונדמה לי שזאת רק אני, או שלא, אבל בגדול רק אנשים יותר חכמים ממני יבינו את זה מייד ^^

צבעים: כחול ים בהיר, שחור ולבן, יצא ממש יפה ונחמד, אבל זה קצת מזכיר לי את דגל ישראל ><'' אבל כך, זה ממש יפה לא "מותאם" (לצבעים מותאמים, יש לכם את הבלוג הזה לדוגמא) אבל זה עדין יפה כך.

 

2\2

 

רשימות:

כפתור של: אם חשבתם לכתוב בתגובה בלוג יפה מוזמן לשלי, תחשבו שוב  עם עושה לך טוב, אז סבבה, אבל.. יש בעיה אחת, תקטין. הוא עדיין יבלוט אני בטוחה.

מי אני כמו בכל בלוג מצוי, מספר אליך, מי בעל הבלוג, בעצם מה שצריך להיות לא? אבל לא כזה רואים את ה"מי", אבל כבר אי אפשר לעשות אם זה משהו.

אוהב מספר מה אתה אוהב, למה לא? בכל בלוג אישי קיימת רשימה כזאת

שונא וברשימה זאת, כמובן מאליו, מסופר מה אתה שונא.. שוב למה לא?

תלנקקו? את הרשימה הזאת עושים רק בלוגים מעוצבים.. נו טוב וזה אחד מהם

שירים שלי זה ברור על מה נכון? שירים שכתבת, וכולם בדיוק כמו הנושא של הבלוג, אהבה.

פוסטים ממולצים אחד הדברים הכי ברורים ^^

קליפים שאני טובע בתוכם לא כזה הבנתי את זה, טוב זאת רשימת קליפים, אבל בינינו לא הרבה אנשים רואים קליפים, לדעתי זאת רשימה מיותרת, אבל עם היא עושה לך טוב.. ננסה להסתדר (לא כזה נדמה לי שלמשהו משנה איזה קליפים אתה אוהב..), או שלא.

זכיות זכית בבלוג הזהב, בלוג השירים הטוב ביותר, מגניב ^^ את זה אפשר אפילו להרים קצת (שיהיה קצת יותר למאלה)

שיר-כמה אהבה רוצה אותו? בסדר, נתן לו לחיות קצת..

דברים שקיבלתי ממכם לא רואים.. חבל, זה נדמה לי מגניב כזה, אז תנסה לסדר את זה.

קידום בלוגים והודעות לא הבנתי את הכותרת, לדעתי זה נקראה לינקוקים לא? רציני, לא נדמה לי שקיים דבר כזה "קידום בלוגים", אני רצינית. תשנה את הכותרת למשהו קצת יותר מובן ^^ וגם אין שם שוב הודעות O:

כל מיני תמונות ואנימציות של פולארד, רון ארד וכולי.. לא הבנתי למה עשית את זה, אבל את הכוונה הבנתי, ועוד חילקת את זה, עם זה כל כך חשוב לך, תעשה את זה ברשימה אחת, גם כך המציאות הזאת קשה..

תבואו כל יום הקבויים? ותיקים? סתם אנשים? לא הבנתי את הצורך בזה.. וגם כך יש לך מן רשימת לינקוקים אחת אז למה עוד אחת? תצרף את שתהן, יעשה יותר מקום, ויהיו פחות רשימות ^^

הרשימה האחרונה, אין לי מושג איך לקרוא לה הבנתי את הכוונה, ואין לי חקש לחזור על אותו הדבר.

 

גאד.. כמה רשימות אלוהים??

 

1.5\1 כי אני פשוט לא יכולה לתת יותר (הצאה שלי, תשים בתחתית הבלוג "מעלית" כי די קשה מעצבן לעלות את כל הדרך חזרה)

 

מספר כניסות 112,173 והבלוג שלך פתוח שנה וחצי, וואו יפה D:

 

1\1

 

תוכן: וואו.. אתה כותבת עמוק ויפה, אני יודעת שזה משהו אליך, וכאילה דברים אבל עדיין.. וואו. וגם יש ת החלקים של הבלוג האישי, ומה רע בזה? אין לי כלום נגד זה. חוץ מעוד ווואווו. יפה שיש הרבה בלוגים בכיוון הזה, אני אוהבת כאילה ^^

 

3\3

 

בונוסים

 

עיצוב בפוטושופ- העיצוב שלך ממש יפה ומושקע ^^ קרדיט ענקי למעצבים O:

תגובות- זז בין ה-50 ומעל המאה וואו!! OOOOOOOOOOOOOO:

מוזיקת רקע- שיר יפה ^^ תגיד לי של מי הוא?

 

3\3

 

 

סה"כ- 12.5 וואו, אחלה D:

 

 

*חובה ללנקק (לכל מי שעשיתי)*

 

 

טוב.. אני פנויה לביקורות ^^

3333333333333333333333>[:

נכתב על ידי ביקורות באהבה [: , 14/7/2008 16:14  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ביקרת שנייה


 אז שלום לכם שוב ^^

פשוט היה לי עוד זמן, וקפצתי לביקור, לעשות ביקורת ל:עוד אחת [=

ואני תמיד החזור ממה בנויה הביקורת, כי לא הרבה קוראים כל ביקורת וביקורת ><'' (בעצם, מי יעשה את זה?)

 

 

הביקורת מורכבת כך:

שם הבלוג, כינוי ומבט ראשון -2.5

תמונה בכותרת, התאמות צבעים, בקיצור עיצוב (לא פוטושופ וכאילה)-2

רשימות-1.5

מספר כניסות-1

תוכן-3

סה"כ-10

בונוסים:

עיצוב בפוטושופ וכאילה (מוכנים, זאת אומרת, רשימות, תמונה בכותרת וכל אילה, תואמים)-1

מוזיקת רקע-0.5

מספר התגובות- 1.5

סה"כ-3

 

טוב, אז אני מתחילה ^^

 

~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ מפריד מאאאאאאאאאאאגניב ^^ ~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

 

שם הבלוג: החיים שלי במורכבות \ובפשטות, שם נחמד, קליט, אהבתי

כינוי: עוד אחת [=, כינוי מגניב אבל לצערי יש הרבה שמשתמשות בו, אבל זאת לא אשמתך, ה2 וחצי האלה עדיין שלך ^^

מבט ראשון על הבלוג: בלוג חביב, קליל ולא יותר מידי דיכאוני, ולא יותר מידי שמח, באמצע כזה. אהבתי את הכיוון [:

 

2.5\2.5

 

ה-כותרת

תמונה: זוג נעלי אולסטר, ויד כותבת ביומן, יפה ונחמד. אוהבתי D:

כותרת: עוד מישהי שפתחה בלוג סתם כדי לסר על החיים שלה. אהבתי את זה, לא רציני. אני לא כזאת, רעה ולא טובה, פשוט אהבתי את זה אבל מה זה ה"לסר" הזה? OO זה משהו בכיוון של לשפוך? אני יודעת, אני עילגת, על תהרגו אותי ^^. ולפי דעתי, שווה לך לא לעשות את הכותרת במודגש, תעשי רגיל, יותר יפה ^^.

צבעים: לבן, שחור, ורוד, תכלת, כחול, חום ומה? צהוב בהיר (רקע) יפה, אבל את יכולה לעשות את הרקע של הקטע והרשימות בשקוף, יהיה יותר יפה ומתאים לבלוג בעיצוב כזה 3: אבל המפרידים לא מתאימים, נדמע לי שיש לי מפריד בכיוון של הצבעים האלה, עם את רוצה אני יכולה לחפש לך אותו.

הצבעים בסדר, אני לא הגיד "מותאמים" אחד לשני, אבל זה הולך טוב ביחד. D:

 

2\1.5

 

רשימות:

אני P: למה לא? לכל אחד יש רשימה כזאת, אפילו לה-כי אנונימי שבינינו ^^ מספר אליך, לא בחפירה, בקצרה. אני חייבת ללמוד ממך *-* (עם תכנסי לבלוג שלי, תראי כמה חפרתי שם O:) זוכה בתואר "הרשימה הקצרה ביותר שראיתי" X3

אוהבת [= דבר ראשון, הלבבות הספיקו, את לא צריכה לכתוב מתחת אוהבת שוב, כי נדמה לי שזה מובן. והקע של סוף האוהבת, ואת באמת צודקת בזה שאת לא יודעת ^^ (גאד אני מרגישה מגעילה עכשיו OO) עם את רוצה א הקטע הזה [ולי הוא נדמה כאחד שחייב להופיע] אז תעשי רשימה חדשה כמשהו חשוב, או משהו בכיוון ^^. פה את כותבת מה את אוהבת. ושוב.. למה לא?

כפתור סאמר- עם עושה לך טוב.. לי לא הכפת ^^, הולך בכיוון של הבלוג שלך אפילו D:

שונאת \= ושוב, על תכתבי וגם תוסיפי תמונה שאומרת משהו בכיוון, אבל תעשי את מה שאת מעדיפה P: את התמונה או מה שכתבת, ביחד זה לא הולך כל כך *-*. ועם לקצר את מה שאמרת בדברים שאת שונאת בדבר הראשון, תכתבי פשוט צומי XD

מי בא לבקר?  רשימת הקוראים, מובן וברור ^^

צריכה לעשות- כמו בכל בלוג אישי [:

 

1.5\1

 

כניסות: הבלוג שלך כבר פתוח 10 ימים, 108 כניסות. לא רע, אבל זה רק בהתחלה אז זה עוד יגדל לך D:

 

1\1

 

תוכן: בזה די קשה לי האמת.. את לא כל כך כותבת האמת, הכל כזה נכתב בשניות ואז את לוחצת על ה"שמור" בקטע החדש, את לא כזה מפרת, ומספרת. זה כאילו של סתם לצחוק פתחת אותו, אני לא רוצה להעליב או משהו בכיוון, אבל כך זה נראה. אני מקווה שילך לך יותר טוב בהמשך ^^

 

3\1.5

 

בונוס

 

תגובות: בין 20-4 (ה20 רק בפוסט הפתיחה), נחמד. אבל עדיף יותר מ-10 תגובות בפוסטים רגילים מ20 רק בפוסט אחד. לדעתי זה קצת מבאס.

1.5\1

 

סה"כ- 8.5 (כולל בונוס)

 

ולסיכום, אני רוצה רק להגיד בהצלחה ^^. אהבתי את הכיוון של הבלוג 3:

 

33333333333333333> דשקית [:

 

 

 

 

נכתב על ידי ביקורות באהבה [: , 13/7/2008 16:58  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ביקורת ראשונה ^^


 

ביקורת ל:shujiko’s blog

 

הביקורת מורכבת כך:

שם הבלוג, כינוי ומבט ראשון -2.5

תמונה בכותרת, התאמות צבעים, בקיצור עיצוב (לא פוטושופ וכאילה)-2

רשימות-1.5

מספר כניסות-1

תוכן-3

סה"כ-10

בונוסים:

עיצוב בפוטושופ וכאילה (מוכנים, זאת אומרת, רשימות, תמונה בכותרת וכל אילה, תואמים)-1

מוזיקת רקע-0.5

מספר התגובות- 1.5

סה"כ-3

 

אז יאלה, בואו נתחיל ^^

שם בלוג: shujiko’s blog, מקורי ומגניב, אהבתי

כינוי: shujiko, תואם, אהבתי

מבט ראשון על הבלוג: הוא נראה דיכאוני עם התמונה והצבעים

 

2.5\2.5

 

תמונה בכורת: טיפות מים על זכוכית, וברקע עיגולי אור אדומים, דיכאוני ויפה. הכותרת עצמה לא רואים אותה, תעשה אותה בלבן כדי שיראו. 

צבעים: הצבעים הם: אדום שחור ולבן. וגם אפור בכותרת, איך ש"ראיתי". מותאם ויפה.

העצוב בסדר, נחמד וטוב, אבל רק הבעיה היחידה היא הכותרת של הבלוג, לא רואים אותה בכלל. תבליט.

 

2\1.5

 

רשימות:

my readers- הקוראים, ברור למדי ^^

שירים בבלוג- בהתחלה לא הבנתי מה זה אומר, אבל אז הבנתי שמדובר בשירים שכתבת, עם תוכל תנסה, נגיד, "להסביר" שאתה כתבת אותם. או משהו בכיוון. זוכת התואר "ה-רשימה הארוכה ביותר". תנסה לעשות אותה לא ברשימה רגילה, אלא בנגלל או נע, כי זה לוקח ה-מ-ו-ן מקום, וכך גם הבלוג נטען המון זמן.

#- ציור שהוקדש לך, עם עושה לך טוב. אז בסדר.

awesome- עם תמונה, אעהה.. נגיד.. עם זה עושה לך טוב, נסתדר

TV- רשימת דברים שאתה רואה בטלביזיה, אוקי...

ספק (הסיפור)- סיפור יפה אהבתי אותו [לא.. אז איך יודעת? קראתי כמובן], ולא כולם יכולים לקרוא אותו, עם אתה מבין אותי, תעביר את הרישמה יותר ללמעלה כדי שכולם ידעו שהוא קיים, ולא רק הוותיקים.

 

1.5\1

 

אתה כותב בארך שנה וחצי, וואו זה המון D: וכמות הכניסות גם 19,023 וואוו!! OO

 

1\1

 

ועם כבר מדברים על תוכן, וואו.. אתה עמוק, כותב יפה. והעיצוב ממש מתאים למילים שלך. כמובן שיש פעמים כמו זה לדוגמא:

הגיע הזמן לשינוי.

  יהיה טוב עם תרחיב קצת, ועם לא אז על תעשה.. מקסימום תעשה עריכה לפוסט האחרון ותוסיף, חבל לעשות את זה כך.

חוץ מזה, הכל מעולה, הכתיבה, היצירתיות.. פשוט וואו אחד גדול.

השלוש האלה שלך ^^

 

3\3

 

בונוסים:

 

תגובות- התגובות זזות בין 20-0

זה טוב, אבל בינינו ה 1,2,3 תגובות זה די מבאס לכתיבה שלך, אבל זאת לא אשמתך. כמות התגובות היא בסדר, אבל הרוב זז בין ה 10-0 וזה לא רע.

 

1.5\1

 

סה"כ- 10 (כולל הבונוס)

 

ולסיום: אין שום דבר להגיד, חוץ מ-וואו! אחד גדוך ושמן.

אחלה בלוג, העיצוב מתאים לכתיבה, הכל טוב ונפלא, חוץ מהרשימה של הספק, שאתה צריך הלרים לתחיל הבלוג, לעשות את רשימת השירים שלך, לא לאורך כל ירושלים, רק לקצר אותה קצת. ולהבליט את הכותרת, וחוץ מזה. הכל מעולה ^^

תמשיך כך D:

אולי יש כאילה שלא אוהבים בלוגים עמוקים כמו הבלוג הזה, אבל לצערי אין הרבה כאילה, ואני אוהבת אותו וממליצה עליו. אז כנסו ותגיבו ^^.

 

 

דשקית [:

 

 

 

 משהו התפקשש לי פה עם הכתב OO

נכתב על ידי ביקורות באהבה [: , 13/7/2008 14:10  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

244

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לביקורות באהבה [: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ביקורות באהבה [: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)