לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

פונץ' משחקים (:



Avatarכינוי:  צוות פונץ' (:

בת: 30





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2008    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2008

פוסט 3 , משחקים והפרסים שלכם (:


שלום לכולם [:

טוב אז קודם כל אני עדיין נורא מחפשת שותפה ואני יזכיר את זה בכל פוסט עד שבאמת תהיה לי אחת חח..

אז למי שמעוניין :

לעיצוב של משחקים , פרסים ועזרה בכללי (:

שתדע לעצב בפוטו/פיינטשופ חובה !!!

שיהיה לה אימייל/אייסי/מסן כדי שנוכל לדבר חחח לא חייב את שלושתם צריך אחד מהם ..

אז כל אחת שרוצה שתודיע לי בתגובות..

 

המפעל הזמנות למשחקים פתוח אז יאלה תזמינו (:

 

לעניין הבא (:

יש לי מנויה 1 ראשונה !

[email protected]

בלוג:

http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=580466

עדיין אין דברים למנויים אבל יהיה בשניה שיהיו 3 לפחות אז כדאי לכם ..

 

ותודה רבה רבה לכל מי ששם את השלט שלי ברשימות אז הנה לינקוק בשבילם :

הטייפ המתפורר של סבתא

מרטין עזרה ועיצובים

ווינדי עיצובים

קולומבוס עיצובים ועזרה

סטודיו מתכונים

קיילר עזרה ועיצובים

טקסטיל עזרה ועיצובים

Nike WorkShop

 

פרסום

 

 

 

: הפרסים מהפוסט הקודם

..תמצאו את מספר הבלוג שלכם או את השם שלו

מקווה שתאהבו (:

רק אני רוצה להגיד שאם למישהו יש הצעות לפרסים חוץ מכפתורי לינקוק בבקשה בבקשה תגידו לי !

זהה את החפץ :

הפרס-כפתורי לינקוק (מיקס)

      

 

זהה את החטיף/ממתק :

פרס- כפתור לינקוק (בובספוג) שוב אני מקווה שתאהבו (:

 

     

 

עיוותים של מפורסמים :

פרס- באנר (:

תעשו איתו מה שבא לכם , זה יכול להיות ללינקוקים שלכם או שסתם תשימו אותו איפשהו..

קיצר עבדתי עליהם קשה כדיי להביא פרס שהוא לא סתם כפתור לינקוק רגיל D:

הכל באפקטים של תמונה צבעונית בחלקה..

 

 

 

חיחי מקווה שאהבתן (:

טוב עכשיו לכמה יש ?

הפרס זה גם כן באנר..

 

טוב ולמבצע :

אביטל עזרה

So Sprcial הטייפ המתפורר של סבתא

 

טוב הרבה פרסים היו להפעם ואפילו עוד לא התחילו המשחקים אז בואו נתחיל :

 

עיוותים של מפורסמים :

1. פתור-אייקון

2. פתור-אמה רוברטס

3. פתור-פרגי

4. פתור-פטיטו

5.  פתור-שון קינגסטון

6. פתור-זהר ליבה

7. פתור-יעל בר זהר

8. פתור-ניק ג'ונאס

 

עיוותים של מסטיקים

חובה להגיד לי חברה וטעם !!

1. פתור-מסטיק מאסט בטעם אפרסק מנטה

2. פתור- מסטיק בזוקה של מאסט

3.פתור-אורביט בטעם תפוח

4.פתור

 

מבצע ביצים מיוחד !!

ב-2 מהם יש פרס ובשאר יש לינקוק בגודל 24 ..

 

.1תפוס

2. תפוסה היה פה את אחד הפרסים !

3.

4.תפוס

5. תפוסה היה פה את אחד הפרסים !

 

תהיה עריכה שבה אני יוסיף גם כמה יש...

תגיבו ותפתרו 3>

וווואו אתם פשוט מדהימים !

כמה תגובות ביומיים (:

תודה רבה לכל מי שנכנס ועוזר לבלוג להצליח ..

החלפת לינקים עם כל מי שרק ירצה רק תגידו D:

טוב אז הבטחתי - כמה יש ?

אוקיי אז לידיעתכם עשיתי אותם בשתי דקות מהר כדיי שיהיה אז הם לא מושקעים ויפים חח..

1.פתור-11

 

2.פתור-34

 

3. פתור-14

 

חחח איזה כתב מכוער יש לי במחשב :]

אממ.. אני מתלבטת אם להתחיל להכין מדריכים לפיינטשופ..

תגידו לי מה אתם חושבים ואם יש לכם איזה בקשה

33333> שבת-שלום .

נכתב על ידי צוות פונץ' (: , 16/10/2008 11:26  
104 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



771

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצוות פונץ' (: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צוות פונץ' (: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)