לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

פונץ' משחקים (:



Avatarכינוי:  צוות פונץ' (:

בת: 30





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2008    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2008

פוסט חדש בפונץ' (:


שלום לכווולם [:

סליחה על זה שלא עידכנתי יחסית הרבה זמן..

פשוט קשה לי לבד אז זה לוקח טיפה יותר זמן . .

תוודה ממש ממש על כל התגובות בפוסט הקודם !

104 זה באמת וואו בשביל בלוג יחסית חדש

אוהבת אותכם 3>

אוקיי אני לא כותבת את מספר הבלוג שלי על המשחקים כי אני סומכת עליכם.. אם אתם רואים שמישהו לקח משחק מהבלוג שלי בבקשה תגידו..

בשניה שאני יראה דבר כזה אני מתחילה לשים את המספר..

הייתי רוצה גם לדעת אם אתם בכלל משתמשים בפרסים.. תספרו לי בתגובות (:

אז הודעות קודם כל:

1. עדיין מחפשת שותפה , מי שחושבת שהיא מתאימה לפונץ' רק תודיעי !

2. יש לי מספיק מנויים בשביל לעשות להם חבילה אז הם יקבלו אותה בפוסט.

3. זה מיני פוסט עם מיני ספיישל דיסני חחח , תהנו D:

4. עדיין תגידו לי אם יש בקשות לנושאים של פוסטים או פרסים..

5. אני עדיין רוצה לעשות מדריכים לפיינטשופ רק שאני לא יודעת אם אתם רוצים או לא..

רק תגידו לי 3>

 

טווב.. עכשיו הפרסים שלכם..

תמצאו את מספר הבלוג או שמו D:

טיפה ירדה האיכות.. אני ממש מצטערת =/

קרדיט עננק לאייקון תוצרת אישית על כמה מהכפתורים של הפרסים (:

   

           

 

סטודיו מתכונים

http://israblog.co.il/private_login.asp?blog=590421

 

טווב ועכשיו למיני ספיישל דיסני שלנו (:

 

עיוותים של דיסני :

1. פתור-במבי

2.  פתור-מיני מאוס

3.   פתור-דונאלד-דאק

4.  פתור-שלגיה

5.  פתור-פלוטו

6.  פתור-פו הדוב

7. פתור-מיקי מאוס

 

מצא את ההבדל :

  פתור

 

משחק שאני המצאתי:

מקווה שתבינו למה התכוונתי..

  פתור-7

כמה יש ?

 פתור-9

 

מבצע:

קרדיט על האייקונים

1.

2. תפוס

3. תפוס

4.

ועכשיו לחבילה למנויים :

הסיסמא תגיע לכם במייל (:

מנויים חדשים להגיד לי את האימייל בתגובות ואני ישלח לכם את הסיסמא שוב..

 

עד כאן הפוסט (:

סליחה שהוא קצרצר.. אולי אני יוסיף עוד דברים מאוחר יותר..

תגיבו ותפתרו D:

נכתב על ידי צוות פונץ' (: , 25/10/2008 13:39  
44 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



771

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצוות פונץ' (: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צוות פונץ' (: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)