לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

4Teenagers!


בלוג שנועד לעזור לנוער!

Avatarכינוי:  4Teenagers!

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2010    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

מדריך לנשיקה ראשונה


 
 

הנשיקה הראשונה צריכה להיות לבד כדי שלא יבצר מצב של מביכה.

הסוגים הכי טובים של נשיקה הם:נשיקה קטנה נשיקה צרפתית ואולי למצוץ את השפה או התחתונה של בן\בת זוג שלך.

אל תשאילו את הנשיקה רק אל השפתיים אפשר בלחי צוואר או אל המצח זה הכי רומנטי כך+מפתה מאוד.

טיפים לנשיקה ראשונה:

ריח פה-תוודו שצחצחתם שיניים לשני הפגישה כי זה ממש לא סקסי להתנשק בעל ריח רע בפה!! ואם יש ארוחה באמצע הפגישה אז תקחו משהוא בטעם מנטה ישר לפני הארוחה וכשאתם רואים שאתם עומדים להתנשק תלכו לזרוק יש את המסטיק או סוכריה זה לא משנה

שפתיים לחות-אם אתם רוצים שהשפתיים שלכם יהו לחות כשאתם מתנשקים אז תעבירו את לשון אל השפתיים לשני הנשיקה כך תהיה לכם חוויה נעימה יותר

עמדה-תעמדו יותר קרוב לבן\בת זוג שלכם כשאתם עומדים אז תעתו יותר כדי שתוכל יותר לראות לאיזה כיוון יפנה בן\בת הזוג שלך פונים כדי שלא יבצר מצב שדדפקו בראש זה אמור להיות מזה מביך!

עיינים עצומות-אם אתם עומדים להתנשק תעצמו את העיינים יש אנשים שמעדיפים להיות אם עיינים פקוחות אבל בן זוג שלך מעדיף שהם יוהיו סגורות וחוץ מה זה יותר רומנטי!

שפתיים פתוחות-תפתחו שפתיים קלות ותמקמו את השפתיים שלכם על בת\בן זוז שלך אל תעצרו נשימה! תנשמו דרך האף כשהשפתיים נפגשות לחצו אותן קלות אתם יכולים להזיז את השפתיים לאט

שפתיים סגורות-זה מין נשיקה של דודה סבא אז במקום להשאיר שפתיים פתוחות אז תשאירו סגורות זו גם דרך טובה להראות שיותר מזה את לא יכול יותר!!

נשיקה צרפתית-זו הנשיקה הכי פופולרית אז הינה כמה טיפים לנשיקה צרפתית טובה

שפתיים פתוחות-פתחו את השפתיים שלכם יותר מהנשיקה הרגילה כי זה יקל יותר לשים את הלשון של בת\בן זוז שלך לפה

לשון-מקמו את הלשון שלכם אל קצה הלשון של בת הזוז שלכם לא חייב לשים עמוק מידי אם אתם רוצים לשחק אם הלשון שלהם אז תעשו סיבובים

נשיקת הפתעה-זה סוג של נשיקה כשבן\בת זה שלך שוכבים אל אדמה ספה מיטה...אם עיינים סגורות אז תשימו קלות את השפתיים שלכן אל השפתיים של בן\בת זוג שלכם ותמשיכו אם זה עד שהם פוקחים עייניים.

אבל המדריך הכי טוב  זה פשוט לזרום אם זה!
נכתב על ידי 4Teenagers! , 1/1/2010 14:24   בקטגוריות 4Teenagers, נשיקה ראשונה, נשיקות, אהבה ויחסים, בנות  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



טיפים לבנות+ 10 שלבים לנשיקה ראשונה


טיפים לבנות!


 


1. תתלבשי בשביל עצמך ולא בשביל האחרים!


2. תואהבי את איך שאת ניראת ואל תשימי על מה שאחרים אומרים לך!


3. תאמיני בעצמך שאת יפה- זה ישדר ביטחון עצום! 


4. תעשי כל דבר כדי להרגיש שלמה ושמחה (גם אם זה להתנגש בקירות באמצע שומקום).


5. תמיד תנסי להגשים את החלומות שלך כמה שיותר מהר.


6. תאהבי את מי שאת מבחוץ ומבפנים- כי שוב, זה נותן ומראה ביטחון עצום.


7. תהיי מסתורית ורגועה. אל תתני למשהו לעצבן אותך בקלות ואל תפתחי בפני כולם (במיוחד לא בפני מי שאת יוצאת איתו).


8. אף פעם אל תחכי לאנשים אחרים! תעשי את מה שאת רוצה ראשון, גם אם זה להתחיל איתו.


9. תשמרי על הכבוד שלך לא משנה מה יקרה.


10. תמיד תיהי מודעת למה שקורה סביבך.


11. אל תרשי לאחרים לצייט לך ואל תהיי שפוטה של אף אחד.


12. כל עוד את יכולה תאגרי מידע (תקראי, תראי תוכניות וכדו') - תהיי מענינת ובכך גם מושכת.


13. אל תנסי להתקבל לחברה. שהחברה תנסה להתקבל לחברתך.


14. אם מה שרשום ב-13 יגרום לך להישאר לבדך - כך עדיף. תהיי מנהיגה עצמאית! אל תפחדי מדבר, זה הכי שווה.


15. תמיד תהיי בטוחה בנכונות הדברים שאת עושה/ עשית, אומרת/ אמרת.


16.תהני מכל רגע בחיים גם אם הוא מכאיב. מה שלא הורד אותך- מחשל אותך. 


17. תזכרי - את תמיד עושה הכל כדי שאת ולא מישהו אחר יהיה מאושר. תהיי מאושרת בשביל עצמך!


 







 


אני יודעת שאמרתן שאני צריכה להתחיל לכתוב בעצמי וכאלה...ולא לקחת מ4גירלס ,אבל היתה שם כתבה שפשוט מתאימה לכל מתבגרת צעירה!


 


כמה פעמים אמרת לעצמך, או לחברותייך, שאת רוצה שהנשיקה הראשונה שלך תהיה מושלמת? בכנות, תודי שלפחות עשר פעמים, אבל בין הדמיון למציאות יש עוד כל כך הרבה דברים. חוששת מהנשיקה הראשונה? טוב, אפשר להבין אותך, זה באמת דבר משמעותי בחייה של כל נערה מתבגרת. אפילו אצל כמה נערים מתבגרים. בכל מקרה בנות, מקווה שתהנו מהכתבה הזו ושהיא תעזור לכן מעט.



איך להשיג נשיקה מושלמת בעשרה שלבים:


1.     חוששת שאת מנשקת רע? אל דאגה, כולנו ככה ואי אפשר להאשים אותנו, מאיפה אנחנו אמורות לדעת לנשק? יש כמה דברים שאפשר לעשות עם הבעיה הזו. הפיתרון הראשון הוא לראות הרבה סרטונים של נשיקות. סרטונים נותנים מענה על שאלות כמו 'מה עושים עם השפתיים?' 'האם לעצום עיניים?' ועוד הרבה אחרות. החיסרון היחיד בסרטונים הוא שלא את זו שמתנשקת. הפתרון השני טיפה מביך וטיפשי, אבל הוא משיג תוצאות טובות. פשוט... לנשק כל מיני דברים. זאת יכולה להיות כף היד שלך, או המראה בחדר, אבל זה באמת עוזר, מניסיון. כן, אני סבורה שרובכן צוחקות עליי עכשיו, אבל תאמינו לי, זה נותן המון ביטחון (:


2.     כמה שזה ישמע מיושן, בחרי את האדם הנכון. הוא לא חייב להיות חבר שלך, ואתם לא חייבים להיות מאוהבים כמו שקע ותקע, אבל הוא צריך להיות אדם שאת סומכת עליו, שיכבד אותך. לא אחד שירוץ לספר אחר כך לכל החברים שלו שאת ''נותנת'' בקלות. כן, גם נשיקה זה נחשב.


3.     נכון שזה הרבה יותר כיף להתנשק בפעם הראשונה על גשר, מעל נחל, באמצע הלילה כשניחוח פרחים באוויר, אבל צאו מהסרט, איפה תמצאו מקום כזה בישראל? המיקום לא חייב להיות רומנטי, כמו בסרטים, זאת האווירה שמשפיעה. לדוגמא, הנשיקה הראשונה שלי הייתה בתוך אוהל מסריח, אבל זה היה הדבר האחרון שהפריעו לי (ובקשר לדברים האחרים שהפריעו, זה יבוא בהמשך הכתבה).


4.     הדבר הבא הוא השפתיים וכל אזור הפה. אני אישית ממליצה על צחצוח שיניים לפני, אבל רוב הסיטואציות לא מאפשרות לנו את זה. לכן מסטיק מהווה פתרון מצויין לטעם רע בפה. חשבי על זה, גם את לא היית רוצה להתנשק עם מישהו שיש לו טעם של ביסלי. בנוגע לשפתיים שלך, אל תשימי עליהן כלום. לא גלוס, לא סטיק, לא אודם, זה לא כל כך נעים להתנשק כשכל זה נמרח אחד על השני... מה שאת כן יכולה לעשות, זה ללקק את שפתייך לפני הנשיקה, ככה הן לא יהיו יבשות והנשיקה 'תחליק'.


5.     איך מתחילים בכלל את הנשיקה? עצה שלי, משכי תשומת לב אל שפתייך. תאכלי משהו קצת חושני (תותים, סוכריות וכו'), או שתנשכי את השפתיים. בכל מקרה, שני הדברים יגרמו לו להסתכל על השפתיים שלך, וזאת כבר התקדמות.


6.     כשהנשיקה מתחילה, הבליטי מעט את שפתייך, כדי שיהיו יותר רכות. אל תכניסי ישר את הלשון, אלא התחילי קודם מנשיקות קטנות על השפתיים ולאט לאט התקדמי לנשיקת "סנדביץ'", ורק אחר כך לצרפתית.


7.     אחת הבעיות הגדולות שעולות בנשיקה הראשונה היא, "מה לעזאזל עושים עם הלשון?" הסירי דאגה מליבך. הרבה אנשים מדמים את הלשון לדג... אז אני מניחה שגם אני אעשה זאת. אף אחד לא אוהב להרגיש שדג שוחה לו בפה, אז אל תגזימי עם הלשון. מצד שני, אף אחד לא אוהב להרגיש שדג מת לו בפה, אז גם אל פשוט 'תשימי' אותה שם ואל תזיזי אותה. מה שצריך לעשות זה להכניס לאט את הלשון, לא לדחוף אותה פנימה, ולגעת בלשון שלו. פשוט סובבי את הלשון שלך עם הלשון שלו ותזרמי!


8.     הידיים שלך הן חלק חשוב מאד בנשיקה. את יכולה לשים אותה על הכתף שלו, או על העורף שלו, או ללטף את שיערו. לא באמת משנה מה תעשי, זה יצור תחושה אינטימית יותר.


9.     התחלתם להתנשק והכל טוב ויפה, לפתע את מרגישה שגוש גדול נכנס לך לפה ומאיים להוציא לך את השקדים. או במילים אחרות, הוא מנשק גרוע. אל תלחצי, פשוט תביני שהוא לא קרא את שלב 1 ו-7 של הכתבה, והוא בדיוק כמוך- לא ממש יודע מה עושים. את יכולה לנסות להרגיע אותו, בעזרת נשיקות בלי לשון, ולקוות שהוא יקלוט את הרמז. או לעשות את הדבר הפחות נעים- לעצור אותו ולהסביר לו שזה לא כיף לך שהלשון שלו תוקפת אותך. בתור אחת שדיממה פעם באמצע נשיקה בגלל הגשר שלו והפראות שהוא הפגין, לפעמים לעצור ולהסביר לו, זה פשוט הדבר הכי טוב לעשות.


10.  טיפ אחרון- "תוספות". נשיקות בצוואר הם אחד הדברים ש"עושים את זה" לבנים. אם זה מתאים, את מרגישה בטוחה בעצמך ולא נראה לך שהוא יבהל, אז לכי על זה! מצד שני, גם הוא יכול לנשק לך את הצוואר (וזה טוב^^). אתם יכולים גם לעשות אחד לשני 'היקי', אם המשפחה לא תוריד לך את הראש כשהיא תראה אותו. אה כן, אזהרה קטנה, נשיקות בצוואר יכולות להיות נורא מדגדגות, אז יש מצב שתתפוצצי מצחוק (שוב, זה מניסיון). תקווי שהוא ייקח את זה כבדיחה ולא יעלב.







 


מקווה שנהנתן! הערות\הארות \שאלות וכאלה- בתגובות!

נכתב על ידי 4Teenagers! , 14/12/2008 19:11   בקטגוריות 4Teenagers, בנות, גוף, דייט, נשיקות, נשיקה ראשונה  
24 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



70,156
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל4Teenagers! אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על 4Teenagers! ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)