לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

4Teenagers!


בלוג שנועד לעזור לנוער!

Avatarכינוי:  4Teenagers!

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2009    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2009

ספרים + טיפים למבחנים


היי בנות, איך עובר החופש? מקווה שאתן עושות חיים D:
בנתיים יש פה עידכון קטנטן (:


שלום בנות,
אני יודעת שלא כולן אוהבות לקרוא, אבל חשבתן פעם מה ספר טוב יכול להוסיף? במה הוא יכול להועיל? הספרים לא רק מפתחים את הדימיון אלא גם עוזרים לנו להימנע משגיאות כתיב ולשון. אז אם עד היום לא ניסיתן לקרוא או שניסיתן ולא הלך- הגיע הזמן לקרוא ספר... והפעם? עד הסוף!

דבר ראשון, בשבוע הספר יש לכן הזדמנות טובה יותר לרכוש ספרים, ותתפלאו, אבל ההזדמנות היא דווקא למי שלא אוהבת לקרוא ספרים. בדרך כלל הספרים האיכותיים הם הספרים הארוכים. כשאת לוקחת ספר מהספרייה- יש לך חודש לקרוא אותו, ואם את לא קוראת ספרים בדרך כלל, יש לך זמן מוגבל לקרוא אותו. לכן, אם תקני ספר משלך יהיה לך את כל הזמן שבעולם ותוכלי לשמור את הספר על המדף כמה זמן שרק תרצי.

 

עכשיו את שואלת את עצמך "איך אני אדע איזה ספר הוא הטוב ביותר? המעניין ביותר? הרומנטי ביותר? או אולי דווקא המותח ביותר?" אז לי יש את התשובה בשבילך: ערכי רשימה עם הכותרת של סוג הספרים האהוב עלייך, למשל: רומנטיקה. שאלי את החברות מהו הספר הרומנטי הטוב ביותר שהן קראו ותוסיפי לרשימה. כך שכבר תעמדי בדוכן או בחנות, תוכלי לקרוא את התקציר ולבחור את הספרים שהכי ימצאו חן בעינייך.

 

עכשיו נשאלת השאלה, איפה הכי כדאי לקנות? התשובה היא: בצומת ספרים! בסטימצקי אין ספרים חדשים אבל בצומת ספרים יש, ותתפלאי, אפילו ספר שני בשקל (כןכן, גם השנה!). אז בנות, נסו, תקראו ותגלו עולם מלא... שאולי עד היום פספסתן!

 ואם אתן רוצות המלצות על ספרים את יכולות לבדוק פה (:



טיפים למבחנים

- לפרוס את הלימוד לכמה ימים מראש.
- למדו בשעות שבהן אתם במיטב הריכוז.
- שלבו קריאה של החומר וחזרה בקול.
- רכזו את כל החומר מראש וחלקו אותו לכל יום.
- עשו תקצירים של החומר המלא ובתחילת כל יום חיזרו על תקציר החומר שכבר למדתם.
- ביום שלפני - חזרו על כל החומר בתקצירים.
- ממש לפני המבחן (בערב שלפני או ביום הבחינה) לא מומלץ ללמוד - תנו לראש לנוח והירגעו ממנה.
- לא לישון מאוחר בלילה שלפני.
- לאכול ארוחה לפני המבחן.
- לקרוא קודם את כל המבחן.
- לשמור לסוף שאלות קשות.
- להביא שעון.
- לבדוק שוב לפני ההגשה.



חג שמח בנות, ותהנו בחופש, ובהצלחה במבחנים אחרי חנוכה...
אוהבת אותכן 3>


נכתב על ידי 4Teenagers! , 17/12/2009 13:50   בקטגוריות 4Teenagers, בנות, ספרים, מבחנים, בצפר  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אופנה לחורף הקרוב + סרטי אימה


היי בנות, מלא זמן לא עידכנתי את הבלוג, אבל הינה הגיע עידכון! D: הבאתי לכן כתבה על האופנה בחורף הקרוב,  וסרטי אימה (: תהנו, קרדיט לכתבות (:


 
אז מה יהיה לנו החורף?

בכתבה שלי החלטתי לכתוב על האופנה החדשה שנכנסת ועל המלצות חמות לחורף הקריר שיבוא שנה (כך שמעתי). אז גלשתי בכל מיני אתרי אופנה, ואספתי כל מיני מידע מעניין שתוכלו לראות ולברר אם האופנה הנ"ל מוצאת חן בעיניכן.

 

לגבי צבע השיער שמומלץ לחורף - חום טבעי או תוספת של גווני חום טבעי בהיר יותר מאלו שיש לך, יוסיפו חיים לאפרוריות של החורף. כמובן שיש בנות שבורכו בשיער עם גוונים טבעיים, אבל לאלה שלא - כדאי לעשות גוונים שקרובים לצבע השיער הטבעי שלכן. אבל אל תוסיפו גוונים בהירים מדי, כי זה מבגר.

 

לגבי לבוש - הצבע שישתלט עלינו החורף הזה הוא כחול אינדיגו, זה סוג של ערבוב של הרבה כחול עם מעט מאוד סגול, די שונה משנה שעברה שהיה רק סגול. כמובן שאם הצבע שבאופנה הוא כחול אינדיגו, זה לא אומר שצריך ללבוש רק אותו. אפשר לגוון, לא תמיד צריך ללכת לפי האופנה, אך אפשר לאמץ מתוכה דברים שאוהבים. קראתי שבחורף הזה גם יהיה נורא אופנתי ללבוש צבעי ניאון, למי שאוהבת. אפשר לשלב את זה בקטנה, לא צריך להגזים.בסטייל: אז מה יהיה לנו החורף?

 

הצבעים שילכו מאוד לז'קטים, מעילים וכדומה הם: טורקיז, בורדו עמוק וירוק בקבוק. ולגבי המכנסיים שילכו מאוד החורף הם סקיני, בגלל שבחורף אנו לובשים דברים עמוסים בפלג גוף עליון כמו מעילים וכדומה, ולכן בשונה מפלג הגוף העליון - החלק התחתון צריך להיות ניטראלי. בנוגע לתכשיטים - הולך מאוד החורף הזה הזהב הלבן. בעיניי זה מאוד יפה, במיוחד בשילוב עם גווני כחול.

 

עכשיו לחלק שכולנו חיכינו לו - האיפור! השנה הדרמטיות שולטת. מקור ההשראה למראה חורף 2009 מגיע מהנסיכות הגותיות של אירופה מהמאה ה-19 שהיו נוהגות לאפר את עיניהן במראה מעושן ומסתורי, לפני נשפים קסומים שנערכו בארמונות. לכן, המראה העכשווי לחורף הזה הוא מעושן. עם זאת לא צריך להגזים, חוק מאוד חשוב! אף פעם אל תמרחו צללית אחידה - זה נראה ילדותי ופשוט לא יפה. תמרחו כמה גוונים מאותו הצבע שבחרתן.

 

מקווה שחידשתי לכן, שיהיה לכולכן חורף חמים... ואופנתי!

 


 

המסור

לכל חובבות האימה שבינינו, רציתי לספר לכן על סרט מפחיד, מבהיל, מזעזע, מגעיל וגם גאוני, שנקרא "המסור".

 

הסרט הראשון מתחיל כששני גברים מתעוררים במן תא שירותים נטוש, כשהם קשורים ברגל בשרשרת ברזל, כל אחד בצד אחר של החדר, וביניהם גופה מלאה בדם שמחזיקה טייפ ביד אחת, ואקדח ביד השניה. הם מבינים שנחטפו, ומנסים להבין מי חטף אותם, ומה הוא רוצה מהם, ותוך כדי מוצאים רמזים, קלטות, פתקים, ועוד כל מיני חפצים.

 

זאת סדרה שיש בה 5 סרטים, שחובה לראות לפי הסדר, אחרת לא מבינים כלום! הרעיון הכללי מספר על רוצח שכולא אנשים כמו נרקומנים, פושעים, רוצחים, בעלים בוגדים וגם סתם אנשים שחיים על כדורים נגד דיכאון, ומכריח אותם בעינויים לבחור בין 2 דברים - למות, או לעבור בתוך מכשירי עינויים, שדואגים לכך שהם יעריכו את החיים שלהם, וישתנו.

 

הפתיח של הסרט ה-2 מתחיל כשאיש מתעורר עם עין נפוחה ומדממת ועל צווארו קולר אליו מחוברת מסכה, כמו קליפס בצורת ראש, עם מסמרים שעומד להיסגר עליו. כל זה בחדר קטן וחשוך. ברגע שהוא מתעורר, נפתחת קלטת טלויזיה עם תמונה של בובת ליצן, שמסביר לו שהוא הגיע לשם כי עד היום הוא היה מציצן (למי שלא יודעת, זה אחד שעוקב אחרי אנשים ומצלם אותם בשביל כסף), ויש לו הזדמנות לשנות את זה. כל זאת אם יצליח למצוא את המפתח ב-2 דקות הקרובות, לפני שהמסכה תסגר.

 

לפי מה שנאמר בקלטת, הוא מבין שהמפתח נמצא בתוך העין שלו, והוא צריך להוציא אותה עם הסכין הקטן שניתן לו, לפני שיגמר הזמן. למי שלא הבינה - מציצנים מסתכלים בעיניים שלהם על אנשים, עוקבים אחריהם, ובנאדם עיור לא יכול להיות מציצן. הוא צריך לבחור בין לשנות את דרך החיים שלו, לבין למות.

 

כל הסרטים בנויים ככה, ממבחנים שהוא מציב לאנשים, ועלילה שלמה שמחברת ביניהם. מקווה שגרמתי לכן להסתקרן קצת, ושתלכו לראות את הסרט. כמובן שמי שמפחדת מסרטים כאלה - שלא תראה.


-תודה על הכתבות לאתר 4גירלס-

שיהיה לכן יום נעים, ותהנו!

נכתב על ידי 4Teenagers! , 2/12/2009 16:11   בקטגוריות 4Teenagers, סרטי אימה, בגדים, איפור, אופנה, בנות  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





70,156
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל4Teenagers! אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על 4Teenagers! ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)