לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2009    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2009

האנרוקסיה אוכלת אותי.


 

 

נמאס לי להיות האנורקטית המסכנה,

נמאס לי

נמאס לי לצום ולצום ושבסוף לא יצא לי מזה כלום,

לא עדיף לאכול ולהרזות מאשר לא לאכול ולא להרזות?

כאבי רעב,נשירת שיער,לילות נטולות שינה,כאבי בטן,סחורחורות,חטטים בעור,

ואלו רק חלק מהסימפטומים של אנורקסיה ובולמיה.

מעכשיו אני מבטיחה לעצמי שאני לא מקיאה יותר ולא צמה.

מעכשיו אני אוכלת כמו בנאדם נורמאלי ועושה הרבה ספורט (פשוט לא לאכול שטויות)

ועצה קטנה לי אליכן - כל הטיפים המטומטמים האלו שממליצים לכן לעשות הכל בשביל לשרוף קלוריות -

אמביות קרח,לשתות מים קפואים,לקפוץ 200 פעמים לפני האוכל,לעמוד על הראש או וואטאבר -

בולשיט,אתן תעשו הכל חוץ מללכת לעשות ספורט?

מבטיחה לכן,מתאמנים,אוכלים נכון ומרזים,

קמים מהספה והולכים להאתמן קצת,וגם אם תורידו את החלב שלכן ל1% או 0%,זה לא משנה.

זה לא מה שירזה אתכן.

באמת שאני צריכה להפסיק עם זה.

אני באמת צריכה עזרה.

נכתב על ידי , 20/8/2009 22:28  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



בנות


 

 

אני חושבת שאני מפתחת רגשות למישהו,

וזה רע כי אין לי אגו לזה .

אין לי גם ראש לזה,אני חתיכת ילדה מתוסבכת,

הדבר האחרון שאני צריכה זה מישהו,

מה שאני באמת צריכה זה סקס וזהו.

עזבו שטויות,אני סתם בבלבלות,

אם עוד כמה ימים אני עושה פוסט על עד כמה שאני עצובה ועד כמה שרע לי,

תדעו שהקטע נגמר ביני לבין המניאק חחח

 

דרך אגב,אם אני רוצה מינון גבוה יותר של ריטלין מה אני צריכה לעשות?

אני מתחילה לאט לאט להוריד במשקל,די נראה לי שהמשקל שלי מזייף,

אבל אני פשוט רואה שהג'ינס במידה 36 שלי גדול עליי טיפה.

אני מסתכלת במראה ואני רואה שהירכיים שלי הצטמקו מעט,

עדיין יש לי דרך ארוכה עד שיהיו לי רגליים דקיקות וישרות,

נו טוב..לאט לאט.

אוהבתאותכן בנות!



נכתב על ידי , 10/8/2009 04:08  
1624 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



Rien de rien.




 

עוד שבועיים יש לי יומולדת..

הרבה אנשים שאלו אותי מה אני רוצה ליומולדת,ובכן לא ידעתי מה לומר.

המתנה שהכי הייתי רוצה לקבל ליום הולדת זה כמובן רזון,

הייתי רוצה את זה יותר מבגדים חדשים,חדר יפה יותר,או מסך פלזמה בחדר,

אבל לא משנה מה אני עושה אני לא מצליחה להוריד במשקל כמו פעם,

אפילו אם אני מתאמנת שעתיים ביום,כל יום עם 500 קלוריות,ניסיתי הכל,

ואני פשוט לא מצליחה לרדת מהמשקל הזה.

אני תמיד נעה בין 53 ל54,משקל תקין.

בינונית,כמו שאחת כתבה פה בבלוג שלה,וזה לא פחות ממתסכל.

מעניין אם אני אוכל כמו בנאדם נורמאלי 1,000 קלוריות ביום ואעשה דיאטה רגילה למדי אני ארד במשקל.

שחושבים על זה,לפני שנה כשעשיתי דיאטה ירדתי 5 קילו מהר מאוד,והתאמנתי פחות ואכלתי יותר.

איך,לעזאזל,איך?

 

 

הכרתי מישהו ממש חמוד,רק הבעיה שהבנאדם עוד שניה מאוהב בי ומכיר אותי פחות משבוע,

סוג של אובססיבי,מה זה אין לי כוח להתחיל להכנס למערכת יחסים רצינית...

נו באמת,לתת תשומת לב לבן זוג?

אני יודעת שאני לא יציבה,שיש לי מאניה דיפרסיה,אני צריכה לתת תשומת לב לעצמי עם כמה שזה נשמע אנוכי.

 

 

חוץ מזה שש לו זין קטן.

 





נכתב על ידי , 6/8/2009 15:57  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

מין: נקבה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לgoldie אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על goldie ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)