לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


זה נחמד להיות חשוב, אבל חשוב יותר להיות נחמד.
Avatarכינוי: 

בן: 46

ICQ: 202219590 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2003    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2003

החברים מהבלוג


 

בשבוע שעבר ראיתי (שוב) את הסרט "יש לך הודעה".

אני זוכר שבפעם הראשונה שראיתי אותו, חשבתי לעצמי שזה בדיוק כמו צ'טים. אבל כשראיתי אותו שוב בשבוע שעבר, חשבתי שזה בדיוק כמו בלוגים.
בסרט, טום הנקס ומג ראיין מגלמים שני אנשים שמתכתבים דרך הדואר האלקטרוני, אבל הם לא מגלים שום פרט אישי חושפני, אלא רק הרהורים שלהם אודות החיים.

הרגשתי שזה בלוג אישי שרק מישהו אחד קורא אותו.
כמובן שהם מתאהבים ורוצים להפגש, אלא שהם לא יודעים שהם בעצם מכירים מהחיים ושם, בחיים האמיתיים הם מתחרים עסקיים ושונאים האחד את השניה.

אני מניח שכולכם ראיתם את הסרט ושלא חידשתי לכם שום דבר.


אני כותב כאן קצת יותר משלושה וחצי חודשים. יצא לי להכיר כאן הרבה חברה' שנשמעים אחלה. נעשינו ממש חברים.
יצא לי להיתקל בשלושה בלוגרים (שאני יודע עליהם) שהכרתי עוד לפני שהתחלנו לכתוב בלוג ובעוד מגיבנים שאני מכיר אישית שמגיבים אצלי ובעוד בלוגים (אני חושב שחלק מהם לא יודעים שאני מכיר אותם, אבל לא בטוח).
יצא לי להכיר לאחת מהבלוגיסטיות (רמז דק מי זאת...) חבר שלי (מה שהסתכם בכישלון, אם כי שני הצדדים דיברו טובות אחד על השניה אחרי הדייט).

בימים האחרונים שני בלוגרים השקיעו בי.
הראשון הוא פנחס שהכין עבורי כפתור שטני למדי:


 



השניה היא פונץ' בננה שהקדישה לי פוסט מרגש והוכיחה שוב שהחברים מהבלוג הם לא סתם חברים.


ולסיום, שאלה היפוטתית (או שלא):
מה הייתם מעדיפים:


  1. שאני אכתוב בלוג ואתם תגיבו

  2. שאתם תכתבו בלוג ואני אגיב אצלכם.

בבקשה אל תענו "גם וגם". מעניין אותי לדעת מה דעתכם בשאלה הנ"ל.

 

תודה רבה!

 

נכתב על ידי , 22/9/2003 22:33  
30 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ספארקוס (שירה) ב-27/4/2004 16:01



379,415
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , דת , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבחור טוב אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בחור טוב ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)