לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


זה נחמד להיות חשוב, אבל חשוב יותר להיות נחמד.
Avatarכינוי: 

בן: 46

ICQ: 202219590 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2006    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2006

יום הבלוגים 2006 BlogDay


היום הוא יום הבלוגים. בכל שנה, ביום הזה,  כותבים בלוגרים ברחבי העולם על 5 בלוגים שהם אוהבים. בעצם, אני לא יודע אם כותבים רק עם בלוגים שאוהבים. אולי מישהו כותב על בלוגים שהוא לא אוהב, וגם זה בסדר, נראה לי.

בשנה שעברה כתבתי על שבעה בלוגים שאני אוהב לקרוא בהם, והשנה אכתוב על חמישה בלוגים אחרים, שהתוודעתי אליהם בשנה האחרונה.

 

  1. גם כן סשה. גם כן סשה (גכ"ס בקיצור) היא טינאייג'רית מצחיקה בטירוף מבית שמש. בבלוג "הגרוק" שלה, היא מתארת את חוויותיה כעובדת במקדונלד'ס ומלחמותיה בילדים זבי חוטם שמורחים קטשופ בכל פינה בחנות כדי שגב"ס המצחיקה תבוא לנקות אחריהם. היא מרבה לתאר את קרובי משפחתה הרוסיים וחוויות מבתי השימוש השונים בכל מקום בו כף רגלה דורכת. היא מצחיקה מאוד ואני ממליץ לכם לבקר אצלה ולהכיר אותה.
  2. אהלן, זאת אני. אהלן, היא בחורה רווקה בת 26, משתפת את קוראיה ביסורי המצפון שלה לאחר שאכלה סלט או טוסט בשעת לילה מאוחרת ומתארת חוויות מהקולנוע ומבילויים משפחתיים כגון נסיעה למימדיון. היא קיטלגה את סוגי הרקדנים השונים, למען יראו וייראו כל באי רחבת הריקודים והכל נכתב בחן ובהומור. בצד הבלוג שלה תוגלו למצוא את "גברבר השבוע" ואם ממש תתחנפו אליה, אולי תמצאו את עצמכם שם ביום מן הימים (אם וכשהיא תזכור לעדכן את הרשימה...). לכל מי שלא מכיר את אהלן החדשה, כדאי לכם לבקר אצלה. כיף לקרוא על מעלליה ואני מסמן אותה כהבטחה גדולה בישראבלוג.
  3. עידית. עידית היא אחת הבלוגריות היותר שמחות ואופטימיות בישראבלוג. עידית מתארת את שיגרת יומה בצורה מחוייכת ומאתגרת את קוראיה בחידות (לאחרונה) ומשתפת את קוראיה בתמונות מהמייל או בקטעים שקיבלה במייל ורצתה לשתף. עידית נמצאת רגע לפני פתיחת שנת השירות הלאומי שלה ואני מעריך שהבלוג שלה ילווה את דרכה שם. מי שרוצה לספוג קצת משמחת החיים של עידית, מוזמן לבקר בבלוג שלה.
  4. חירות. חירות  ניצבת אף היא בפתח שנת השירות לאוי שלה. היא כותבת בבלוג שלה על המלחמה בצפון ועל לקחי הגירוש מגוש קטיף ומקנחת את רוב הפוסטים שלה ב"פינת הפדיחה", שאני, אישית, אוהב במיוחד (זה תמיד כיף לקרוא על פדיחות של אחרים :)).
  5. לובשת חצאית. אמנם אני מכיר את הבלוג שלה לא מהשנה האחרונה, אך מעולם לא כתבתי עליו ואני מאוד אוהב אותו, אז זו ההזדמנות. לובשת חצאית, היא אחת מהבלוגריות היותר טובות בארץ. היא כותבת בהומור משובח ובכישרון אדיר על חייה ועל נושאים אקטואליים יותר ופחות שהיא רצתה להעלות על סדר היום. כך למשל, תיארה חווית ניתוח שאולי אחרים היו מתארים בפחד, בצורה כה מצחיקה שכל המגיבים אצלה פשוט נקרעו מצחוק. מה שמעניין במיוחד אצל נטע, הלא היא "לובשת חצאית", הוא שהעניין המרכזי מתרחש דווקא במסך התגובות, שם היא נכנסת לדיונים הזויים עם מגיביה השונים, עד שנדמה כאילו הפוסט היה רק הקדמה לעניין המרכזי- התגובות, שעל פי רוב בכלל לא קשורות לפוסטים שלה. לובשת חצאית, היא אחת מהבלוגריות האהובות עליי ולמי שעדיין לא מכיר אותה (אם יש מישהו כזה בכלל), אני ממליץ לו להיכנס ולקרוא. בהזדמנות זו, אאחל לה מזל טוב על חתונתה (האמיתית), לאחר שכולנו השתתפנו בחתונתה הוירטואלית.

עד כאן הרשימה לשנה זו. אני מקווה שבשנה הקרובה אכיר בלוגים נוספים שיעניינו אותי ושאוכל לכתוב עליהם בשנה הבאה.

נכתב על ידי , 31/8/2006 12:54  
44 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של בחור טוב ב-17/9/2006 13:51



379,415
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , דת , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבחור טוב אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בחור טוב ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)