לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


זה נחמד להיות חשוב, אבל חשוב יותר להיות נחמד.
Avatarכינוי: 

בן: 46

ICQ: 202219590 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2006    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2006

פרסומות פורנוגרפיות בבלוגים


היום, כשביקרתי בבלוג של אהלן, הופתעתי לגלות ברשימות, איפה שאמורים להיות הכינוי, הגיל וכו' פרסומת גדולה במקום הכינוי, הגיל וכו' (שפשוט לא הופיעו בבלוג שלה).

מילא זה, אבל מה שממש הטריד אותי, הייתה סוג הפרסומת.

זו הייתה פרסומת פורנוגרפית לכל דבר ועניין. הכותרת הייתה "לעשות אהבה" באנגלית וסרטון פלאש הראה 2 זוגות מתנשקים ברעבתנות. כותרת ההמשך, הייתה: "מחפש ריגושים?".

מיהרתי לכתוב אימייל בעניין הזה ליריב, ובינתיים לא קיבלתי ממנו תגובה.

 

לאחר ששלחתי את האימייל ליריב. רציתי לצלם את המסך, אך במקום הפרסומת ההיא, היתה פרסומת אחרת, ושם הייתה הכותרת "אני אוהבת נשיקות..." עם מבחר תשובות ושוב, תמונות מתחלפות של זוגות מתנשקים. הפרסומת הייתה לאתר XLOVE.

 

אני מניח שהפרסומות האלו מתנוססות בבלוגים נוספים ולא רק אצל "אהלן".

למזלי, יש לי מנוי פרו ולכן בינתיים אין אצלי פרסומות כאלה. אך כבר אי אפשר לגלוש לבלוג שנחשב ל"תמים" (וסליחה "אהלן" שאני מסווג אותך כתמימה, זה כמעט כמו לומר בלוגרית דתייה ) מבלי להיתקל בפרסומות הללו.

 

לא יתכן, שכשנרצה לקרוא פוסטים צנועים, שלא עוסקים במין ושבעל הבלוג לא מפרסם שם תמונות פורנוגרפיות על דעת עצמו, שניאלץ להיחשף לפרסומות הפורנוגרפיות האלו ועוד במקום כה מרכזי.

 

הבלוג הינו מקום חשוב שבו אפשר להעביר מסרים, לפרסם דברי תורה ולכתוב ולקרוא על מה שרוצים.

מצער מאוד, שגם לפיסה הטהורה הזו חדרו הפרסומות המגעילות הללו.

אני יכול להבין איכשהו כשהפרסומות האלו מופיעות בבלוגים שעוסקים בסקס וכדומה, אך לא הייתי רוצה לראות אותן בבלוגים של ילדים או דתיים או של כאלה שפשוט לא כותבים על דברים כאלה וממילא הקוראים שלהם לא רוצים לראות את התמונות האלה בבלוג שלהם.

 

עדכון 31/10/06  9:20:

עכשיו ראיתי בבלוג של יריב שהיו עוד תלונות ובעקבותיהן הפרסומות הוסרו, כך ע"פ אילנה (מנהלת תוכן גולשים של נענע). תעדכנו אותי אם אתם עדיין רואים אותן.

 

עדכון 7/11/06 9:50:

בלוגרים מדווחים בתגובות שהם עדיין רואים את הפרסומות הללו.

נכתב על ידי , 29/10/2006 16:27  
177 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שיר-דמע ב-7/11/2006 10:52



379,415
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , דת , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבחור טוב אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בחור טוב ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)