לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


זה נחמד להיות חשוב, אבל חשוב יותר להיות נחמד.
Avatarכינוי: 

בן: 46

ICQ: 202219590 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2007    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2007

תוצאות האמת ומילה ממעריב לנוער


ממש נכנסתי לקטע הזה של פרוייקט האמת והשקר. זה כיף לחשוף כאן סיפורים שעוד לא סיפרתי ולראות שיש אנשים שלא מאמינים שהם יכולים להיות אמיתיים.

הפעם, רובכם ניחשתם נכונה וידעתם לזהות את השקר.

 

וכעת כמה מילים על כל הסיפורים של הפוסט הקודם:

  1. ברחתי מהיישבה עם כמה חברים ועשינו טיול ברמת הגולן במשך כמה ימים- נכון. עד כמה שזכור לי, הרבנים בישיבה לא אהבו את זה שברחנו, אבל לא זכור לי שקרה לנו משהו בגלל זה.
  2. רבתי עם אשתי וישנתי אצל חבר בעקבות הריב- לא נכון. רובכם אמרתם- וצדקתם- שלא משנה מה, אני לא הייתי עוזב את הבית.
  3. הכנתי סרט עלילתי על סניף בני עקיבא - נכון. צילמתי את הסרט במצלמה של חבר ומאוחר יותר, הוריו של החבר טענו ששברתי להם את המצלמה ודרשו מההורים שלי תשלום עבורה. אני לא זוכר איך הסיפור הזה הסתיים, אבל אני בטוח שלא שברתי את המצלמה.
  4. חבר נרדם בנהיגה ברכב של אמא שלי- נכון. לצערי, הסיפור הזה נכון ומכעיס אותי להיזכר בו, כי לא משנה מה, בחיים לא הייתי נותן לעצמי להירדם על ההגה.


בתגובות לפוסט הקודם, מאיה ציטטה קטע מ"מעריב לנוער" שפורסם בגליון האחרון אודות הבלוג שלי. אני מפרסם אותו כאן, כי זה קשור לפורים:

 

"את הבלוג של בחור טוב מכיר כל מי שנכנס אי פעם לישראבלוג. בחור טוב כותב טוב ומכבב באופן תמידי בטבלת הפעילים של ישרא. כמה טוב הבחור? במשך ארבע השנים בהם מתפרסים הבלוג בחור טוב זכה בחמישה תארים בתחרויות אוסקר הבלוגים השונות והוכתר כבלוג השמח, הדתי והאופטימי הטוב ביותר. כיוון שהבחור עצמו ממילא מוכר לכל, לפני שלוש שנים לרגל פורים הוא פרסם קטעים נדירים מהבלוג של בחורה אנונימית. "אסתר המלכה". הבלוג של אסתר מספר את סיפור המגילה מנקודת המבט של הבחורה שהיא כבר שנים גם התחפושת הפופולרית ביותר לבנות. אתם כבר לא זוכרים מי היה המלך, מדוע צמה אסתר ואיך נכנס מרדכי לעלילה? הבלוג שלה ישמח לרענן את זכרונכם ולספר לכם בקצרה מי נגד מי ולמה. את כל השתלשלות האירועים המוכרת, החל מתחרות היופי בפרס ועד לסוף הטוב, תוכלו לקרוא בבלוג בקצרה. בסקופ עיתונאי נגלה לכם שאת הבלוג אסתר לא באמת כתבה, אך על פי השמועות הבלוג מבוסס על סיפור אמיתי".

ניתן לקרוא את הקטע כאן.

 

הקטע שעליו הם דיברו, היה כמובן הקטע "אם לאסתר המלכה היה בלוג" שנכתב לפני שלוש שנים לרגל חג הפורים. בקטע ההוא תיארתי איך היה נראה הבלוג של אסתר המלכה, לו היה לה בלוג. אתם מוזמנים לקרוא ולהיזכר.

 

חג פורים שמח ושבת שלום!

 

נכתב על ידי , 2/3/2007 07:24  
23 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של בחור טוב ב-6/3/2007 01:08



379,415
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , דת , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבחור טוב אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בחור טוב ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)