לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Things arent what they seem

Avatarכינוי:  GentIe

בת: 34





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2010    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2010

הקדמה


היי,

אני ג'נטל (השם שמור באיזושהי מערכת) ואני אנורקטית. ~we love you Gentle~

אני מקווה שהבלוג לא יעסוק יותר מדי בזה, בכל זאת אני לא מבטיחה שום דבר. אם אתם מעוניינים במה שג'נטל אוכלת, תוכלו למצוא את זה כאן(<<<קישור). הבלוג הזה יעסוק יותר במה שאוכל אותי.

 

יופי, עברנו את הקטע המביך ועכשיו (אחרי שאיבדתי 95% מהקוראים הפוטנציאליים שלי) אפשר להמשיך.

אני בת 20 ממרכז הארץ, לפני חודש השתחררתי מהצבא ובאוקטובר אני מתחילה ללמוד באוניברסיטה (המקצוע נשמר במערכת המסתורית שהזכרתי מקודם). בינתיים אני עובדת עם אמא שלי ומתבטלת רוב הזמן.

וואו, פוסטים ראשונים הם לא קלים ~מנגבת מצח מיוזע~

אה נזכרתי, אני אמורה להסביר למה החלטתי לפתוח בלוג!

 

1. אני מרגישה שזאת התקופה המשמעותית ביותר בחיי (התקופה הזאת והשנים בהן אני אלמד באוניברסיטה) אז ברצוני לתעד אותה כדי שבעוד כמה שנים אני אוכל להזכר איך דפקתי את התקופה המשמעותית ביותר בחיי :P

 

2. רציתי שתדעו שיש בי משהו מעבר ל... כל השאר. אני לא בטוחה שהמשהו הזה קיים אבל כולי תקווה שזה יצוץ מתישהו ואז אולי המקום הזה יעזור לי לתפוס אותו לפני שהוא בורח o.O

 

3. בודד לי.

 

פששש,

ואני חשבתי שהקטע המביך זה הקטע של האנורקסיה.

oh well

"מביך" זה השם השני שלי (אחרי השם הראשון ששמור במערכת).

 

טוב, אז...

נתראה.

 

 

נ.ב.

פאק, דפקתי את הרושם הראשוני >.<

אני מבטיחה לעצב בקרוב!

נכתב על ידי GentIe , 6/8/2010 18:18  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם   
דפים:  

95

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לGentIe אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על GentIe ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)