לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אמובטלת בברלין


ככה פתאום אחרי 33 שנים ושלושה ילדים החלטתי להתפטר. פיק ברכיים מטורף שלא עובר, סיוטים בלילות על ילדים רעבים ושום תכניות קונקרטיות...בערך שלוש שנים אחר כך אני בפתחה של הרפתקאה נוספת, שוב שלושה ילדים, שוב פיק ברכיים ושום תכניות... הפעם רק עם נוף אירופאי.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2013

הלוואי ולכולם תהיה שנה יפה


בבוקר מנומנם שהתחיל מוקדם מידי, הם ערים ואני מתמלאת אווירה, אני רוצה לאחל איחולים לשנה חדשה: שיהיה מעבר קל, שיהיה להם טוב, ושגם אני אמצא עבודה, שיבואו לבקר, שהכל יהיה אפשרי, שנהיה כולנו בריאים ושנחזור לבקר בחגים, שנסתדר עם השפה ושנצליח להנות מהחוויה, שנחיה ונאהב ונמשיך לראות את חצי הכוס המלאה, שבסוף, כשנחזור, נחשוב שטוב שיצאנו כי הכל היה בדיוק כמו שרצינו בהתחלה. 

שנה מקסימה לכולם. כזו שמביאה איתה מלאי חדש ורענן של אופטימיות ותקווה. בקיצור, שתהיה שנה טובה...:-) 

 

 

 

נכתב על ידי imuvtelet , 4/9/2013 07:11   בקטגוריות אופטימיות קוסמית, רק בשמחות  
36 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




Avatarכינוי:  imuvtelet

בת: 47

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , משפחתי וחיות אחרות , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לimuvtelet אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על imuvtelet ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)