לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אמובטלת בברלין


ככה פתאום אחרי 33 שנים ושלושה ילדים החלטתי להתפטר. פיק ברכיים מטורף שלא עובר, סיוטים בלילות על ילדים רעבים ושום תכניות קונקרטיות...בערך שלוש שנים אחר כך אני בפתחה של הרפתקאה נוספת, שוב שלושה ילדים, שוב פיק ברכיים ושום תכניות... הפעם רק עם נוף אירופאי.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2013

רגעים מהחיים #31


יצא ככה. שלושת הילדים בחופש, אני עובדת אחר הצהריים צריכה גם בבוקר ולא רואה איך אני מספיקה, אורזת, מסדרת, ממתינה על הקו לביטוח לאומי. זה מה שקורה פה עכשיו וזה מה שיקרה גם מחר. עוד שעתיים בערך יופיע בלון אדום ליד השם שלי ולא יהיה לי זמן לחגוג. אבל אני מבטיחה לאכול לפחות קרמבו אחד מחר. ומבטיחה שאני אעשה מה שאפשר בכדי להספיק לפחות לצאת לאיזו מסעדה. אני מבטיחה שמחר יהיה יום טוב שיביא איתו אחלה שנה. מחר יענו לי בביטוח לאומי ישר על הדקה הראשונה, ומחר אני אסיים את כל הטפסים המרגיזים האלה של הביטוח ושל המכולה. מחר הילדים שלי יצאו איתי לטייל ואני אהיה מאוד נחמדה. מחר יש לי יום הולדת גם אם אין לי זמן אמיתי לחגיגה.

יאללה תנו לי במזל טוב, אני כבר כמעט זקנה :-) 

נכתב על ידי imuvtelet , 15/9/2013 21:54   בקטגוריות רגעים מהחיים, רק בשמחות  
57 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




Avatarכינוי:  imuvtelet

בת: 47

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , משפחתי וחיות אחרות , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לimuvtelet אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על imuvtelet ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)