לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אמובטלת בברלין


ככה פתאום אחרי 33 שנים ושלושה ילדים החלטתי להתפטר. פיק ברכיים מטורף שלא עובר, סיוטים בלילות על ילדים רעבים ושום תכניות קונקרטיות...בערך שלוש שנים אחר כך אני בפתחה של הרפתקאה נוספת, שוב שלושה ילדים, שוב פיק ברכיים ושום תכניות... הפעם רק עם נוף אירופאי.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2014

עניינים ברומו של עולם


מלך המלכים היקר.


זה כבר נהיה איזה עניין כזה ביני לבינך, המכתבים (אוייש נו, כבודו, אל תתחיל עכשיו עם החד צדדיות...). וכבר די הרבה זמן שלא סיפרתי לך מה קורה פה.. למרות שאם להאמין לדת שהולדת אותי לתוכה אתה יודע הכל. אבל אני גם לא לוקחת סיכון וגם אוהבת לקשקש...


אז אתה בטח יודע שכבר סוף יוני תחילת יולי פה. והבטיחו לי שבקיץ זה עניין אחר לגמרי, ואפילו היתה לי הצצה של איזה יומיים לקייץ ברלינאי והוא קיים את כל הבטחותיו. אבל העניין הוא שאם הוא מגיע לפה רק ליומיים זה קצת כמו העניין הזה של משה והר סיני... זה נראה מצויין מהצד, וממש עושה חשק. אבל אז נעלם. ואתה נשאר עם בעסה הרבה יותר גדולה מזו שלפני שידעת מה אתה מפסיד. וכבר היתה לנו שיחה על השמש פה. ועל זה שאולי כדאי שהיא תתחיל לעבוד גם בצד הזה (טיפ: יש איזה מדינה במזרח התיכון... ששמעתי שתשמח לאיזו הפוגה או ירידה קלה בטמפרטורות. תנסה לסגור איתה על דיל... מה שהיא מורידה שם שתעלה פה. ככה לא צריך לשלם לה שעות נוספות).


חוץ מזה, אלי, אנחנו בסך הכל בסדר... הילדים יוצאים עוד שבוע לחופש (שזה די מצחיק להגיד שהם יוצאים לחופש כי זה כאילו אני אומרת שהם למדו השנה. ואתה אחראי על החגים היהודים והנוצריים באופן ככלי אז אתה בטח יודע שהם אף פעם לא חופפים ותמיד יש בינהם גשר. אבל אנחנו איתך! בחיי! הילדים נשארים בבית ספר היהודי. בטח בחופש...הארוך... שבו אין חגים בכלל...) ואני סיימתי קורס אחד מתוך 4156498 קורסים שיש בגרמנית. אני אפילו מצליחה להגיד איך קוראים לי ולהבין אם הילדים שלי מקללים אחד את השני בגרמנית או סתם אומרים אחד לשני כמה הם נפלאים (רמז: אחד מהם אף פעם לא קורה. אז זה די מקל על העניין...). אנחנו גם אמורים לטוס בחגים (היהודיים..) לארץ לחופשה והילדים מחכים לזה בקוצר רוח (חשבון הבנק קצת פחות, אבל אם החופש לא ישבור אותו ביורו מבחן השקל יתן לנו את התקווה האמיתית להגיע לתת תזונה. שמעתי פלאות על דיאטת אורז ומיים.) עוד לא מצאנו דיירים לדירה שלנו פה (ענקית, בברלין, בחגים, מי אמר אני ולא קיבל?!)ולא גילינו איך שוכרים רכב לחודש בלי למכור כליה אבל אנחנו אנשים מאמינים. וישועת השם כהרף עיין. ותמיד אפשר לקחת משכנתא שניה.


דרך אגב, אם אנחנו כבר מדברים,רציתי להגיד תודה על זה שהקטנה חולה בשבוע חופש היחיד שיש לי לפני שהם יוצאים לחופש. גם כי עכשיו אנחנו יודעים איפה נמצא בית החולים לילדים וגם כי מצאנו אחלה רופאת ילדים. היית יכול לעשות את זה בשבוע אחר אבל בחיי שאני לא קטנונית.


 דרך אגב, ניסיתי כבר כמה פעמים לדבר עם מרפי, אמרתי לו שאם הוא כבר דייר משנה אצלנו בדירה, מן הראוי שיתרום כמה מעות למאמץ המלחמתי, אחרי הכל אנחנו חיים פה עם משכורת אחת. אבל הוא מתעלם, ואחר כך שולח חוב של 900 יורו לחברת חשמל. כאילו, סליחה שאני מנצלת קשרים אישיים אבל יש מצב שתזרוק לו איזו מילה?!


בקיצור, כמו שאמרתי, אנחנו באמת בסדר. אין איזו דרישה מיוחדת... לא משהו שדורש יותר מידי טיפול. אפילו לא ביקשתי למצוא עבודה (אולי בגלל שעם כמות הימים שהילדים בבית ממילא יפטרו אותי אחרי שבוע אבל שוב...  לא קטנונית).


 זהו. רציתי רק למסור שאנחנו בסדר. חיים כזה...אין תלונות מיוחדות. ואה.. גם חשבתי שאולי תרצה לדעת שיש תורה בגרמנית! ושהגדול כבר יודע להתפלל במבטא אשכנזי והקטן מספר לי על מוזס ולוכות' הברית'. יש להם אפילו כיפה לבנה כזו, של בתי משפט. וגם שלפני יומיים, היה כנס כזה בבית ספר. וכולם שרו בו את כל העולם כולו ואת הינה מה טוב ומה נעים... ונורא התגעגעתי. בכלל, רק שתדע, שכל פעם שאני נכנסת לבית ספר היהודי של הילדים שלי אני הופכת להרבה יותר ציונית ומייד רוצה לחזור הביתה. יש לו השפעה כזו עלי.


זהו השם, סליחה שגזלתי מזמנך, אני יודעת שאתה עסוק וזה... אבל חשבתי שאולי סוף שנה... שניה לפני שמתחיל הבלאגן של החגים, זה זמן טוב למסור ד"ש.


XOXO


אמובטלת




 

נכתב על ידי imuvtelet , 30/6/2014 16:30   בקטגוריות גן החיות הפרטי שלי  
28 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




Avatarכינוי:  imuvtelet

בת: 47

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , משפחתי וחיות אחרות , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לimuvtelet אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על imuvtelet ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)