לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מחשבות והרהורים בדרך להורות לא שגרתית

להיות אבא ואבא


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2013    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2013

שנתיים אחרי


לפני שנתיים בדיוק עזבנו את הבית בדרך להודו, להתחיל את אחד המסעות החשובים ביותר של חיינו. יומיים אחר כך התחלתי את הרשומון הזה, בלי לדעת מה אשתף, מה אחשוף. 

מחר הקטנה שלנו בת 7 חודשים. כשאני מנסה לתאר את הזמן הזה, אני מגלה שאין קלישאה אחת על הורות צעירה שלא מנסה להמלט מבין אצבעותיי, ושאים מילה אחת אותה אני מנסה לכתוב שלא שוזרת עצמה לתוך עוד קלישאה. וכנראה שגם זה קלישאה בפני עצמה, אבל הנה נמלטה לה אל הכתב.

.

אני מאושר. 

עייף לעיתים, מתקשה למצוא זמן פנוי, מתעסק בקקי ופיפי, אבל גוד דאם איט טוב לי. 

חזרתי לעבודה. אני יושב שם בהפסקה בחדר מורים ובא לי לחזור הביתה. לא מבין למה זה טוב, אבל אז אני נכנס לחדר הטיפולים וצולל פנימה לעולמו של מטופל, וזה מרתק אותי וגם אחרי טיפול קשה ומפרק אני שמח ומסופק.

אני התחלתי לעבוד על סטודיו משלי. רק אתמול הייתי שבור ממה שנראה באותו רגע כאכזבה גדולה, לא הראשונה, אבל אני מחזיק גם הרבה תקווה, שגם המסע הזה ייגמר כמו שחלמתי, או אחר לחלוטין, אבל גם כך באופן שימלא אותי אושר. אני חובב מסעות.

יוד ואני מתמודדים עם ההורות ביחד. אני נפעם לראות אותו כהורה. הוא מסור ואוהב ודואג ואני כל כך שמח בשבילה שיש לה אותו. לפעמים קשה לנו. העייפות והדאגות עושות אותנו לפעמים חסרי סבלנות ונמהרים, אבל יש לנו זוגיות חזקה ואהבה גדולה. אני פשוט אוהב אותך, יוד יקר שלי.
ופיצקוש הקטנה ממלאת אותנו באהבה ואושר וחום, באופן שאי אפשר לתאר במילים, והנה גלשתי שוב לקלישאות, ועוד לא הזכרתי את כמה שהיא גדלה, ואת הדברים שהיא יודעת כבר לעשות, אבל אני אסתפק בלכתוב שהיא מאד מאד מתחשבת בנו, ואנחנו מודים לה על זה יומם וליל. בעיקר בליל.

 

אני מקווה שאני אחזור עוד לכתוב כאן. אם לא על ההורות, אז על התזה, ואם לא על התזה על העבודה, או אולי על הסטודיו החדש שלי או אולי על טבעונות או ד"ר הו או על משהו אחר לחלוטין. בנתיים, אני אודה למי שקרא והגיב ותמך, ואני מאחל לכולם אושר, ודי. כי אני לא ממש סוגר את הבסטה. רק קצת עייף לאחרונה מלכתוב. 

נתראה כשנתראה.

נכתב על ידי אבא בדרך , 12/10/2013 23:31   בקטגוריות פונדקאות, השתקפות  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  אבא בדרך



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוג משוייך לקטגוריות: גאווה , הורים צעירים , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאבא בדרך אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אבא בדרך ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)