לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

שעת הש.


לפנק, לפנק.
Avatarכינוי: 

גיל: 44





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2005    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2005

זוטות


אפתח בתודות:

 *שמיים כחולים, בלוגר מסוקס, עיצב פה למעלה את העטיפה לספר השני בסדרת הפטמה שאוציא לאור בעתיד. תודה מותק. (עטיפת הספר השלישי עדיין ממתינה למתנדב.)

 

 *אין לי מילים לתאר את ההתרגשות שאחזה בי כשהתברר לי שקנו לי במתנה פרו!  תודות רבות ומשוגעות לפלוני ארך הרגליים, אין דבר מחמם את הלב יותר מלקחת כסף מאנשים שמחבבים. מי ייתן ולעולם לא תפתח בלוג, כי חצי ישרא חייבים לך.


אמשיך בפכים קטנים וקפקאיים:

 *אני יוצאת עם מישהו כמעט חודש, מאורע חיובי ונדיר, אבל! כשאני מתעוררת אצלו אני מוצאת את החתולה שלו ששוקלת איזה חמש עשרה קילו יושבת לי על הציצים, וזה כמו מוות קטן ושעיר כל בוקר.                       

(קטן, שעיר ובעיט כמובן, כי בכל רע יש גם טוב.)

 

 *אפרופו שעיר, קניתי היום שעווה.

אלוהים, תן לי את היכולת למרוט את כל מה שצריך, את הכח לעצב את מה שלא, ואת התבונה להבדיל ביניהם.

 

 * שאני אמות, יש סגריריות באוויר (זה חצב בכיס שלך או שאתה סתם שמח לראות אותי?)

 

 *קורת השבוע – להגיע למצב בו מסמנים את "גבר גבר" כמאסט סי טיוי.                                               

(הימים הראשונים בלי ט(ע"ר) הכי קשים.)

 

*פרופיטרול השבוע – הגשתי את העבודה האחרונה לשנת הלימודים הנוכחית. אחרי זה פינקתי את עצמי בארטיק ספירלה דיאט שוקו וקריאת ספר שהוא לא מאמר.                                                                  

(בדיעבד הוא גם לא ממש ספר, למו"ל של דין קונץ הפתרונים).

 

 *פרה קדושה! כבר ספטמבר! עוד שלושה וחצי חודשים אהיה בת עשרים ושש, אבל החלטתי להקדים את יום ההולדת לשלושה עשר באוקטובר. מתנות יתקבלו רק אם הן בתוך שקית ממנגו, קולקציית חורף.


 ואסיים בהתנצלות –

חברה שלי ר' (כוסית כמו מורן אטיאס! חכמה כמו סטיבן הוקינג! יציבה נפשית כגשר בגדדי!) נעלבה ממני המון, ובצדק. במסגרת משטר ההתרפסות אני לא רק אהיה משרתת שלה שבוע, אלא גם אקדיש לה רינגטון מהמם של סעדו:

תוותרי עלינו\מיסטר הרי

 

אל תבקשי את כל מה שנתת
לא אוכל להחזיר לך
אל תשכחי את כל מה שהיה
אם הגענו כבר הנה.

לו לפחות, יכולת עכשיו לבכות
היה לי קל יותר
כדאי אולי עוד פעם לנסות
אין טעם למהר

החיים קצרים או ארוכים
אין אהבה צודקת
ואם תרצי להיות עם אחרים.....
תמיד תוכלי ללכת

אם תאמיני במה שאעשה,
נוכל להסתדר
ואם תרצי הכול ישתנה
יהיה יפה יותר.

אל תשכחי אותנו,
אל תוותרי עלינו
אל תשכחי
אל תוותרי...

 

לילה טוב, ספטמבר שמח

נכתב על ידי , 1/9/2005 04:01  
183 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של הלחשנית ב-26/8/2006 13:03



417,241
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , עבודה , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לש. כהן מזגנים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ש. כהן מזגנים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)