לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

שעת הש.


לפנק, לפנק.
Avatarכינוי: 

גיל: 44





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2005    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2005

אפילו רוה"מ קם עם הנג אובר!!!1


 

אמל'ה! מסיבה! מלא אנשים! להתחבא מהר מתחת לבלטה!

זו הייתה הרגשתי בשעה הראשונה.

אחרי זה נרגעתי והסתפקתי באמל'ה! מסיבה! מלא אנשים! לשתות משהו!

                 

לשמחתי הרבה לא לבשתי הרבה והקור מדורג גבוה יותר אצל מאסלו משטויות כמו התמוטטות עצבים.

 

חשוב לציין שהמסיבה הייתה אצל פוסיקאט המהממת לה אני שייכת לנצח נצחים שאירחה, אירגנה והייתה מדהימה באופן כללי. החגיגות נערכו עם צ'יף  וחבצלת כפרעליהם, והנשמה ניפחה את כל הבלונים.

תקצירים מדוייקים אך מוטים פוליטית של הערב ניתן למצוא אצל המאממים -  קצה, צ'יף, ג'ייני, חבצלת, יולי, ודו"ח וועדת חקירה מדיני שיפורסם בעתיד מטעם המועצה לשלום ההליום.

אני רק אומר שהיו ריקודים, היה קריוקי, היה מלא אוכל, מלא אנשים, מלא מלא מלא מתנות, (שני ספרים שאני לא מצליחה לעזוב "בית האלוהים" ו"ספר ג'ו", הם הגיעו בלי פתק ואני הייתי קצת מעורפלת, אז מי שהביא\ה אותם שירים יד ואני מזמינה לקפה.)

המסיבה נערכה בין השעות עשר בלילה לחמש בבוקר, לא נרשמו נזקים לגוף (רק נפשיים) ולרכוש (הסלינג של פוסי בסדר).

 

אז תודה רבה ונשיקות רטובות לכל מי שנכח, בגופו (החטוב) וברוחו (הנועזת).

 

השלכות – סוף השבוע ביליתי בנפילת מתח היסטרית.

וגם ראיתי קינג קונג. היה אחלה.

 

 

עוד עדכונים:

*החנויות בעולם מתחלקות לכאלה שיש לי בהן תלושי מתנה, וכאלה שאין.

*עוד שבוע אחד של חגיגות קולינריות כמו השבוע הזה וכל ששת הקילו שהורדתי חוזרים בטרמפים.

*אני ופוסי החלטנו על ינואר כחודש ללא בזבוזים, אבל מכיוון שגם ככה אני אהיה קבורה בבית בתוך הספרים אני מכריזה גם על פברואר ככזה ובכלל שיהיה מהיום! ממחר!

(בחודשיים אלו הבזבוזים היחידים שמותרים לי הם על סרטים עם ר' כי זה צורך קיומי.

בי נשבעתי.)

 

 

 

כיף לי מאוד,

אבל זה יעבור כי אני חוזרת להטביע ראשי במחברותיי המעופשות.

 

סליחה אם אני לא קוראת ומעדכנת כמו שצריך, אין לי לא זמן ולא כח לזה.

 

סקס, סמים וקרפצ'יו.

 

(ונשיקות)

נכתב על ידי , 21/12/2005 17:16  
202 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של pussycat ב-25/12/2005 12:09



417,241
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , עבודה , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לש. כהן מזגנים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ש. כהן מזגנים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)