לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

שעת הש.


לפנק, לפנק.
Avatarכינוי: 

גיל: 44





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2006    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2006

חג הגז


 

איזה מלהומה אני, הייתי אצל שיננית בניקוי, עשיתי כושר ארבעים וחמש דקות, סידרתי את הבית, עשיתי מסיכת פרצוף וחפיפה של הפן מאתמול וכל זה עד שתים עשרה וחצי בצהרים!

אני חשה כל כך יעילה, אני תכף אלך לעבודה וזה יעבור.

 

 נפתח בקיטורים כי אני יותר מידי נחמדה לאחרונה - אז אתמול, לאחר שנדרתי שלא אוציא כסף על מותרות, הסתפרתי במאה שמונים שקלים עם דודה שצבעה לבז'. אמנם זה מגיע לי, לא הסתפרתי שנים, אבל וואלה הלכו מאתיים שקל. והשיננית? נו מה עברה חצי שנה, צריך ניקוי אבן וגם טיפול פלואוריד וכמה מוצרים כדי שהשיניים לא ינשרו, והופה עוד מאתיים שקל. וגלולות צריך? בטח צריך, תינוק עולה יותר. אז ביקור בסופר פארם וגם אגיסטן ושמפו ופילינג לכפות רגליים עוד מאתיים! וככה עפו ששמאות שקל ביומוחצי, שלא לדבר על זה שיצא לי חשבון חשמל של שש מאות שבעים שקלים.

כוסומו, חיי הם תשלומים.

(נקודת אור – הרווחתי בשבת מההורים שתי חצאיות, שמלה, ארבע גופיות, שני זוגות עגילים וצמיד ירוק).

במספרה, כמו בכל מקום אליו אני מגיעה, מיד התחלתי לדבר עם אנשים על כוכב נולד כדי לקלוט את רוח העם, האנשים הקטנים ברחוב, אפילו רוסים. הספר היה בעד מישל ורפאל, נחשו מאיזו עדה הוא, וזכיתי לשמוע את המשפט האלמותי – "אני רוצה להצביע, אבל כל פעם שאני מנסה לשלוח סמס תפוס שם".

אפרופו כוכב -  בתפוז (טפי מלח מים שומבצל) יש את "צפניה נולד", והוא מלך, ביקורות כוכב נולד מצחיקות באופן מחפיר. כבוד.

חוץ מלהסתפר עם דודה גם הייתי איתה בסרט נחשים על המטוס שזה משהו על ערפדים בטנדר, ואחרי זה קניתי עגילים בצורת גולגולת ופספסנו את האוטובוס, אבל העגילים סוף.

בזמן האחרון אני מסתובבת עם ז'ונגלר אחד, לא אכביר במילים כי זו רק התחלה בת שבועיים והכל נזיל, אבל אם זה יימשך ככה אני מבטיחה עדיין לא להכביר במילים. מה שאני יכולה לומר זה שאין לו בלוג, תודה לאל.

ועכשיו חשוב לי מאוד שתענו על הסקר הזה – הוא פורסם גם בפורום טלוויזיה אבל עדיין אין שם מספיק תגובות להתפלגות נורמלית – מופע שנות השבעים, דונה או ג'קי?

 מדובר כאן בחיי אדם. טוב נו התערבות, אבל אולי אהרוג מישהו בסוף.

 

אפרופו פורום טלוויזיה, מתחיל קצת לנשום עצמונית, אבל הדרך עוד ארוכה – יש כוכבים אורחים כמו קרי ומר. ביג שכתבו קטע מופלא על מרגול, הלחשנית (המצויינת) שכותבת על האוס ולא רק, ועוד רבים ומעולים. אני מתכננת סט על הסדרות הגדולות ששינו את הטלויזיה, ואשמח אם מישהו יכתוב לי על באפי והסופרנוס.

מוזמנים כמובן.

ולא רק זה – הכל נשאר במשפחה ואני משתלטת אט אט על מוקדי הכח במדינה. לאחר התקיפה של פורום טלוויזיה, חברתי - אחותי המכונה "הביולוגית" השתלטה על פורום קולנוע, שם אני ועוד רבים ורעים נשים ביקורות. מוזמנים גם.

 

היום – פורומים בוואלה, מחר – בית התפוצות! מוהא.

 

 

זהו, מחר או מחרתיים אשתתף בפרוייקט "ישראבלוג שלי", לציון חמש שנים להווסדו של האתר. אני מארגנת פוסט חגיגי פלוס מסכת פלוס הדלקת משואות.

 

 

 

זהו לבינתיים, קבלו אותי גזומה פרונט אנד בק כפי שנקלטתי בעדשת הדודה לצרכי מחקר:

 

שלכם,

ללא עישון, ללא השיר שלנו, בקרוב ללא כוכב.

ש.

נכתב על ידי , 22/8/2006 13:29  
218 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של הרווק ב-27/8/2006 14:47



417,241
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , עבודה , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לש. כהן מזגנים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ש. כהן מזגנים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)