לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Unity


We all came from the same place, all returning to that same place

Avatarכינוי:  Ordinary Human

מין: זכר





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2014

השרביט כבר אצלי


השרביט הועבר אליי על ידי בלוגרית נחמדה
אז אני ארשום על הפעם הראשונה

ברגע זה אני מנסה להיזכר בפעם הראשונה שמשהו

לא ממש מצליח, הזיכרון שלי מטעה אותי תמיד בשאלה, האם זאת הייתה הפעם הרשונה?
האם זאת צריכה להיות הראשונה שקרתה, או הראשונה שהיה לה חשיבות כלפיי? 
ולכן 

 


 

-הפעם הראשונה 
הפעם הראשונה ששאלתי חבר אם זה בסדר שאני אצא עם אקסית שלו

זה לא שהיה בינהם קשר כזה חזק, אבל ככה הכרתי אותם, 

ובעיני זה לא תמיד בסדר לצאת עם אקסית של חבר

אז שאלתי

אמר לי שאין לו בעיה וזה בסדר מבחינתו

נייס~~

 

-הפעם השנייה
הפעם השנייה ששאלתי הייתה טיפה שונה

כי היא לא הייתה אקסית אבל חבר טוב שלי כן רצה משהו איתה

שאלתי אם זה בסדר שאגנוב לו אותה, לאותה מסיבה,

הסכים, אין לו בעיה,

+ זה היה ערב לא רע בכלל קול 
מי ידע שאחרי שנה ומשהו נהיה ביחד וזה יהיה קשר דיי מוצלח? 

-הפעם השלישית
הפעם השלישית הייתה הכי משמעותית
זה היה לפני כבערך שנה וחודשיים
זה היה משמעותי כי זה היה עם חבר ממש טוב, בין השתיים הכי טובים לתקופה (עוד לא נגמרה)
בנוסף הרגשתי אחלה של חיבור עם הבחורה, עד אותו רגע לא היה לי כזה (לפי הזיכרון שלי)

 ועשיתי מזה ממש עניין, כי גם הוא ממש רצה אותה

ואחרי שהיא דחתה אותו (ניראלי) והוא עדיין הרגיש משהו
הייתי חייב לשאול, הוא הסכים

צחקנו על זה שזה היה חייב לקרות מתישהו

 
+אחרי שקיבלתי "אישור" ואחרי קצת הרבה יזימות לא מוצלחות

יצאנו קצת באיזור המגורים, סתם לטייל קצת

אני היותי ביישן (פחות או יותר), ופרנואיד(לפי דעתי)

לא עשיתי כלום, למרות שהרמזים היו גדולים יותר מהזיקוקים ביום העצמאות
כמה שהצטערתי על זה, אוהו, הצטערתי המון

 


אני מעביר את השרביט ל-
shizuka
הנסיך_הקטן
Angel con alas

Me, Myself& I

 

נכתב על ידי Ordinary Human , 8/5/2014 20:54  
הקטע משוייך לנושא החם: שרביט הפעם הראשונה
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , שירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לOrdinary Human אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Ordinary Human ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)