לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


אך חששתי שבאומרי זאת, ירושלים תחזור להיות עצובה.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2019    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2019

אני רוצה להשתחרר


אני מניחה שזה לא רק היה הרצון להתמרד ללכת הפוך ממה שמצופה לצאת ממסלול החיים המתוכנן הזה מהמעגלים הקבועים האלה לאן שכולם הולכים לאן שאני אמורה ללכת אני מניחה שהיה בזה גם שמץ של אינטואיציה כלומר אינטואיציה מבוססת כי התלוננתי לא פעם שקשה לי במעגלים האלה אני מרגישה לא שייכת לא טוב לי שם אני רוצה לצאת אני לא כמוהם וצדקתי מבחינה מסוימת המעגלים עוד יחסית בסדר אבל העבודה לא בשבילי פשוט לא וזה עושה לי ככ הרבה לחצים אני לא מצליחה לישון אני לא מצליחה להיות שמחה באמת אני עוד שבוע היום הולדת שלך ואני מתכננת ככ הרבה אני מתכוונת לא הרבה באמת כי אתה לא רוצה לא תרצה אתה לא אוהב אבל ברמה שלדעתי תהיה טובה ואתה תהנה ואתה תופתע ויהיה לך כיף ותחבק אותי ותאהב אותי ותגיד לי חיים תודה אבל מפחיד אותי שמשהו ישתבש מעצבן אותי שרוצים לקחת לי יום חופש מסכן אני שבאה תמיד בכל יום שהוא לא הדממה שמגיעה בבוקר מוקדם ויוצאת מאוחר מעולם לא ביקשתי שעה אחרי שעה לפני קודם לאחר לצאת רק פעם אחת להלוויה אני באמת באמת רוצה שהכל ילך טוב ואני ארגיש בטוחה לאהוב שאולי זה ילך ויהיה יותר מושלם כמו שלפעמים אני רואה ומרגישה ברגע קטן ואולי לא וזה יהיה מפחיד כמו קפיצה לתהום כמו התרסקות של הלב מקומה 250 אבל יש לי שמלה יפה ואני קונה עוד ויהיו לי משקפי שמש ואולי גם ראייה ואני אהיה שלמה אני עושה יוגה פעמיים בשבוע ואני לא מרגישה שהגוף שלי מתחזק או הנפש ואני עדיין חושבת לפעמים בדכ מהחלון למות
נכתב על ידי איילת לא מקבלת , 29/6/2019 23:28  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  איילת לא מקבלת

בת: 25

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , שונות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאיילת לא מקבלת אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על איילת לא מקבלת ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)