לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

קלמנטינה


כל הדברים שמופיעים פה הופיעו לי בראש מתישהו... כל הפאנפיקים, השאלות הפילוסופיות והשטויות האחרות... האם זה אומר שאני גאון מטורף?! :~|

כינוי:  שורדון

בן: 25





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2014    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2014

פוסט אחרון


מילים מילים מילים מילים מילים מיליםבס"ד ספויילר: בסוף הפוסט המרגש תהיה הפתעה בלעדית

אז זה, בלי נדר, הפוסט האחרון.

(ספויילר: אם את קסן מהבלוג "בדיחה אישית" מצפה לך הפתעה בהמשך) (אם את אליס מארץ הפלאות שקראה פה פעם, לא שכחנו אותך).

היה היה שורדון אחד וצעיר שבשנת 2007 כמדומני, פברואר 2007, ראה את שלל אחיותיו כותבות באתר הנקרא ישראבלוג!

אותו שורדון צעיר, שהיה אז בגיל 8 בלבד, רק בכיתה ב'! בכל מקרה, הוא החליט שהוא רוצה גם.

אבל בגלל שהיה מפונק ולא היתה לו מוזה בשיט הוא החליט לכתוב יחד עם אחותו הצעירה ביותר. היא צעירה ממנו במינוס שבע שנים, בלומר מבוגרת ממנו ב7 שנים. (סקופ: שורדון הוא בן זקונים ל3 אחיות מבוגרות! ממש נסיך!)

שורדון ואחותו הבלונדה החליטו שיפתחו יחד בלוג משותף שנקרא על שם 2 דמויות מצוירות שאהבו. בלוג זה נקרא "היצורים"! בצבעים זרחניים ונוראיים, הבלוג הוקם ודיבר על "הדברים המגניבים החולפים בחיינו".

בין היתר: שביתה, פורים, ארוחות ערב, דמוקרטיה, שיעמום, יום רבין, ארנבי מחמד, גיטרות, השתלטות עוינת, עדכונים חסרי טעם, חרקים, אסתי המכוערת, ערבים שנרצחים במעגל וכו' וכדו' וגו' ודו' והו' ווו' וזו' וחו' וטו' ויו' ולו' ומו' ונו' וסו' ועו' ופו' וצו' וקו' ורו' ושו' ותו' וםו' וןו' וץו' וףו' וךו'.

במהלך שנה לא פשוטה, סוערת ומלאת תהפוכות, סתם, לא, אחותו הבלונדה של שורדון עזבה את הבלוג עקב עצלנות ושיעמום והחליפה אותה אחותה הבוגרת והמבוגרת יותר (כל הבלוגים שלעיל הם בלוגים של אותה אחות גדולה, ויש גם עוד מליוני בלוגים שנסגרו, יש אפילו בלוג אחד שחגג עשור לפני שנה או שנתיים, אם היה עדיין קיים... עצובבוכה)

בכל מקרה, פאנפיקים אפיים ואגדיים החלו להופיע ביצורים, כמו פאנפיק על שלגייה או זהבה ושלושת הדובים. אגדות אלה מהוות אבני בניין לבלוג היסטורי זה!

בחגיגות השנה ליצורים אחותו הבלונדה עזבה רשמת ושורדון נשאר לבד, לאחר מכן הבלונדה חזרה בשם אחר, העיצוב הוחלף, התדמית שונתה, ואז הבלוג לא שב לעדכן (כי שכחנו את השמשתמש, הססמה והאימייל של הבלוג, טיהי~).

ואז, גמר בלבו שורדון החלטה: לא עוד בלוג מוזר ומשוגע עם שותפים! אני אקים בלוג משלי, שיהיו בו רק פאנפיקים!!!

וככה הבלוג שאתם קוראים בו עכשיו הוקם, אבל בגרסה הרבה יותר ראשונית.

היו פה פאנפיקים לאגדות כמו סינדרלה וכיפה אדומה, היה עיצוב מחריד בצבעים מדכאים, ולשורדון בכלל קראו וסמיק...

אחרי שנה או שנה וחצי וסמיק החליט ששם שנוצר מאותיות אקראיות במקלדת (ככה באמת השם נוצר!) זה רוסי מדי, וזה הזמן להפוך לשורדון.

 

הבלוג הזה הוקם ב2008 כמדומני כבלוג אגדות. היו פה דברים כמו שלגיה, כיפה אדומה, עליבאבא, אלאדין, בת הים, נילס הולגרסון, הקוסם מארץ עוץ, אליס בארץ הפלאות, פינוקיו ועוד רבים וטובים אחרים.

מדי פעם היו פוסטים שהם לא סיפור.

עכשיו הרוב בטיוטות.

 

לקראת קיץ 2011, או קיץ ההומלסים כמו שני אוהב לקרוא לו, קרה משהו לבלוג. פורסם הפאנפיק הרציני הראשון, הפאנפיק על הארי פוטר. פאנפיק עם יותר מ40 פרקים.

בזכות הפאנפיק ההוא, באו עוד פאנפיקים אחרים כמו האיבה של ארין (פאנפיק מאוד אהוב עליי שמבוסס על פוסט ביקורת-סיפורי-ישרא).

 

בקיץ 2012, כשלשורדון לא היו חיים, הוא הקים ביטאון של אדם חכם ומושלם. עד היום אני חושב שזה מאוד מצחיק איך שכולכם שיתפתם פעולה עם בלוג הנאצה והתבכיינתם כולכם. היו כמה אנשים שצחקו מזה, אבל... טוב, הם הרסו את כל הכיף קריצה

אני רציתי שתתעצבנו. זה הוכיח לי איך אנשים מגיבים כששמים להם מראה מול הפרצוף.

כן, אני מסכים שלא באמת קיים אדם כזה ושהוא פשוט קריקטורה, אבל תאמינו או לא, החכם מכולם מבוסס על אדם אמיתי שיצא לי לפגוש כאן באתר!

אגב, אם כבר הזכרו את החכם מכולם, אני רוצה לפנות לקסן היקרה שהייתה קוראת שם באופן קבוע אפילו אם היא התכחשה לכך וגם היא כתבה פוסט פרידה מרגש ולומר לה: מכולם, את שיחקת את תפקיד הקורא הטיפוסי ובגדול. התבכיינת על החכם מכולם וכמה שהוא רדוד, אבל לא הבנת את הבדיחה הפנימית:

את היית בדיוק כמוהו!

היה לך איזה פוסט שהגיע למומלצים על איזה בלוגים את לא תקראי. גם החכם היה שם. אבל רוב הבלוגים ש"סיננת" היו בדיוק אותם הבלוגים שהחכם סינן ואמר שיש דברים יותר חשובים מזה.

אז קסן, אם את קוראת את זה, עדיין לא מאוחר מדי לבקש סליחה קריצה.

 

עוד פרויקט ששורדון לקח על עצמו באותו קיץ היה פרויקט משפחתי, הרעיון היה לקחת מלא דמויות מהארי פוטר ולפתוח להן בלוג ולקשר ביניהן.

הופיעו שם דמבלדור מאלפוי ועוד רבים וטובים אחרים (הם הגיבו לבלוגים לעיל). האם הפרוייקט הצליח? תשפטו לבד.

 

בחודשים (ואולי בשנים) האחרונים החלו להופיע פה פוסטים די... נורמליים, או כמו שכבר צויין, "על הדברים המגניבים החולפים בחיי".

אני יודע שהבטחתי פאנפיק נוסף אבל הוא כנראה לא יבוא...

אני רוצה להודות לכל מי שקרא פה, בעיקר כל התגובות על האיבה של ארין ועל הפאנפיק, תגובות של dk מסתורי, החיים בע"מ, תוהה למרחקים שאני לא יודע מה היא קראה וכמה ואם בכלל, קוראת שהציעה לי נישואין והאליס הזאת שקראה ה-כ-ל והיא חיברה את המוטו של הבלוג. באמת חבל שהיא סגרה את הבלוג שלה.

אם מישהו מכם (או כל קורא אחר) רוצה ליצור קשר (זאת ההפתעה המובטחת) הוא מוזמן ליצוא איתי קשר במייל: היה כאן מייל אבל למה שאשאיר אותו פה אם האתר לא נסגר??? בלי ספאמים או מיילים בשבת!

חדי העין יוכלו למצוא שם את שמי האמיתי


עריכה, אאאאאחד באפריל: כל הקטעים שהיו בטיוטה, גם קטעים הזויים שמעולם לא פורסמו, עולים לבלוג! קריאה מהנה!

 

עריכה, הלילה שבין השלישי לרביעי באפריל: אמת שזאת מתיחת 1 באפריל מהמושקעות שראיתי. סתם סבלתי נפשית! פעם הבאה תחליטו אם סוגרים או לא!

 

אז רגע לפני שמכבים את האור וישראבלוג נסגר אני רוצה להזכיר לכולם את מה שאותה אליס הזכירה לי:


לפעמים לשיעמום יש יותר כח מאשר לאהבה בדמדומים!

 

ביי לכולם,

שורדון

נכתב על ידי שורדון , 31/3/2014 21:58  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשורדון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שורדון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)