האמת שמסתתרת בפנים

תגובות לקטע: מי אשם בתקיפה מינית?  הוספת תגובה חדשה


דף 1 מתוך 8 דפים
1 2 3 4 5 6 7 8    לדף הבא   לדף האחרון

משתמש מאומת (האתר שלי) , 19:47 20/1/2011:
האמת היא שאני מסכימה איתך.
גם אני חושבת שאדם שמטריד מינית, תוקף או אונס הוא זבל שהחוק צריך לטפל בו.
אבל- אנחנו בתור נשים צריכות לשמור על עצמנו.
אם אני צריכה לחזור הביתה בשעה מאוד מאוחרת, אני לא אלך במקום שאני לא מרגישה בטוחה בו. ואני בטח שלא אסתובב בלי גז מדמיע בכיס.

וכשאני לובשת חולצה עם מחשוף, מכנסיים מדהימות ואיפור- כן, אני רוצה שיסתכלו עלי ואני אשמח לקבל מחמאות.
ואני לא אתפלא אם מישהו יבהה בי.
הבעיה היא שהרבה בנות רוצות מצד אחד את תשומת הלב, אבל מצד שני לא יודעות איך לקבל אותה במידה, או איך להתמודד איתה.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

ללא שם , 19:51 20/1/2011:
בתור מישהי שנוהגת להתלבש בצורה שמחמיאה לגופי ומושכת תשומת לב על בסיס קבוע, אני אועיל בטובי לספר לך כי כשאני נאנסתי זה קרה בבסיס על מדי ב’ עם עיניים נפוחות מעייפות של שמירות לילה.

ללמדך שלא הקורבן הוא האשם,

ומי שמרחם על אכזרים (בדרך זו או אחרת), סופו שיתאכזר לרחמנים.

העולם המודרני לימד אותנו להיבן ובתוך כך לקבל דברים שאינם כורח המציאות- הם המצאות של אכזרים.





הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

ללא שם , 21:31 20/1/2011:
אתם אשכרה מכניסים פה מילים לאנשים, היא בכלל לא אמרה שהיא מצדיקה את האנסים ושהבנות הן האשמות המלאות באונס שלהן. אף אחד פה לא מרחם על היצורים האלה שאונסים נשים מסכנות וחסרות אונים.
כל אחד פה שאומר כי בנות צריכות ללמוד להתלבש יותר בצניעות, לא בהיכרח אומר שהבנות שלא מתלבשות כך הן זולות וגורלן מגיע להן. ממש ממש לא. אנחנו טוענים כי כל אחת שרוצה להימנע מזה כמה שפחות, ואולי אף להוריד את סיכוייה להיאנס חס וחלילה, צריכה לשים לב מה היא לובשת, ואיך היא מתנהגת.

צר לי על המקרה שלך, באמת, אבל כמו שאמרת- המקרה שלך שונה לגמרי כי לא היית לבושה בצורה שכזאת, וכמובן שפה זה לא היה אשמתך, ואף אחד לא ראה את מגיע. הפוסט מדבר על נשים שהופעתן מעוררת עניין יתר אצל הבנים, וזה נותן לכולירות, אך ורק מבחינתם, לגיטימציה לעשות את המעשים המזעזעים האלה. לכן אסור אפילו לתת להם את הספק.


הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

משתמש מאומת (האתר שלי) , 21:55 20/1/2011:

גם את/ה מכניס/ה לי מילים לפה.
*מעולם* לא אמרתי שאישה צריכה להתלבש בצורה צנועה כדי למנוע מקרים של הטרדה מינית או אונס. מעולם!

מחקרים רציניים הוכיחו מעל לכל ספק כי הטרדה מינית או אונס לא תלויים כלל בלבוש האישה, זה רק תירוץ עלוב. דוגמא: במדינות כמו עיראק ואפגניסטן שיעור מקרי האונס פשוט מטורף. ושם הנשים מסתובבות בתוך כלוב, כדי שחלילה לא יראו מילימטר עור. מה זה מלמד אותנו? שללבוש אין קשר לכך.
אני התייחסתי אך ורק לנושא המבטים.

והנושא השני שהתייחסתי אליו הוא ההתנהגות, והעובדה שכל אישה צריכה לדאוג לעצמה ולהקשיב לחושים שלה, ולא להכניס את עצמה לפינות מסוכנות, זה הכל.



הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

ללא שם , 22:13 20/1/2011:
אני די דיברתי בשם עצמי כשכתבתי את זה, לא התכוונתי שאת כתבת את זה.
כן, לרוב זה לא קשור ללבוש של האישה אלא רק לגבר הדוחה שמחליט לעשות מעשה שכזה... אבל אני מאמינה כי יש מקרים שהגבר ראה את זה כהתגרות בו, ומבחינתו ואך ורק מבחינתו, בראשו המעוות, יש לו את הלגיטימציה לעשות את זה. מבחינתו התלבשת ככה לכבודו, בשביל שגברים יסתכלו ויגעו. כן, יש גברים כאלה.

אז אם אפשר למנוע את זה, כי אי אפשר לדעת ליד איזה גברים את עוברת ברחוב ומה עובר בראשם, למה לא לעשות את זה? ואני מדברת על הבנות שבאמת לבושות בצורה חושפנית לכל הדעות, לא סתם מחשוף נחמד שכזה וג’ינס ארוכות\ עד הברך. ותאמיני לי, אני רואה הרבה נשים שחושפות את הגוף שלהן ככה.

ואני מסכימה איתך בקשר לשורה האחרונה שכתבת, ההתנהגות ודרך ההתנהלות של האישה בהחלט חשובה כאן.


הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

משתמש מאומת (האתר שלי) , 22:46 20/1/2011:

אני מסרבת להתלבש בצורה שונה, בגלל שתי סיבות.
הראשונה- אני לא מוכנה להיות תחת סנקציות, רק בגלל שיש גבר שלא מסוגל לשלוט על עצמו ועל ההתנהגות שלו. גבר כזה צריך להיות תחת סנקציות, לא אני ולא אף אישה אחרת.
והשניה- גם אישה אפגנית שמכוסה מכף רגל ועד ראש בשכבות על שכבות על שכבות נאנסת. וגם כאן הגבר יכול לטעון שהיא "התלבשה לכבודו".
זכותי להתלבש יפה, זכותי להתלבש חשוף, זכותי להתאפר ולענוד תכשיטים יפים, וזכותי לרצות שאנשים יחשבו שאני יפה ונראית טוב.
ואין לי שום כוונה לוותר על כל אלה, בגלל ש"היא התלבשה חשוף והזמינה את זה" זה תירוץ עלוב.

הדבר היחידי שאני חושבת שכן צריך לעשות זה לעשות "ניהול סיכונים". וזה אומר לא לפגוש אדם זר בשתיים בלילה במקום נטוש, וזה אומר לא להשתכר עד אובדן שליטה עם אנשים שלא מכירים ולא סומכים עליהם, ועוד שלל דוגמאות.
אבל זה ממש לא כולל לבוש צנוע יותר, כי זה פשוט לא ישנה שום דבר



הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

משתמש מאומת (האתר שלי) , 22:02 20/1/2011:
יקירתי
קודם כל- כואב לי ועצוב לי לשמוע על מה שקרה לך. זה דבר שלא צריך לקרות לאף אדם בשום מקום, לא משנה מהן הנסיבות.
האם לפחות הבן זונה שפגע בך נשפט ונענש?

אני בדעתך, לחלוטין. כמו שכתבתי בהודעה הראשונה: "גם אני חושבת שאדם שמטריד מינית, תוקף או אונס הוא זבל שהחוק צריך לטפל בו".
כמוך אני יודעת שאין קשר בין אונס לבין לבוש, אנשים מאוד אוהבים להשתמש בתירוץ הזה, בגלל שהוא נוח.

הדבר היחידי שהתייחסתי אליו בהקשר הזה הוא, שאישה שמתלבשת בצורה מושכת תזכה למבטים. אני מקפידה על הלבוש שלי במטרה שאנשים יסתכלו עלי ויחשבו שאני יפה ומושכת, ובהקשר הזה האישה "אשמה" בכך שהיא מושכת מבטים.
אבל- וזה אבל גדול!
אף אדם בעולם לא יכול להצדיק מעשים פליליים ופוגעים ע"י התירוץ של "היא הזמינה את זה". כי זה בולשיט אחד גדול, ושתינו יודעות את זה. והמרחק בין מבט ובין מחמאה לגיטימית לבין הטרדה מינית ואונס הוא רחוק שנות אור.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

little girl blue.משתמש מאומת (האתר שלי) , 20:21 20/1/2011:
כמה דברים:
בקשר למקרה של בנות ה14 זה מאוד מצער, אבל את צודקת הבנות מטומטמות
וגם להורים יש בזה חלק.
עוד דבר לידע כללי- התנדבתי באמנסטבמשך שנתיים(אירגון זכויות אדם) ולמדנו שרוב קורבנות האונס הן נשים דתיות או נשים בלי ביטחון עמי-כלומר בנות שיש להן פחות אומץ ללכת ולהתלונן, לעומת בנות שהולכות בלבוש חשוף שאומנם יותר מושכות אבל כנראה בעלות ביטחון עצמי גדול יותר.
בקיצור אנסים זה פיכסה.


הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

ללא שם , 20:27 20/1/2011:
לכי תזדייני!

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

בפנים אחרות (האתר שלי) , 12:05 22/1/2011:
כה פורה התגובה הזאת.פשוט מכניסה דעה חדשה לוויכוח פה.
למי אני צריכה להודות על התרומה הנפלאה הזאת?


הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

שלומבהמשתמש מאומת (האתר שלי) , 20:28 20/1/2011:
אני לא חושבת שאת צודקת.
זה לא משנה אם הבחורה באה עם מחשוף מוצנע או מחשוף עמוק יותר

לגבר אין שום זכות לגעת באישה לא מרצונה,

זה שהיא באה מחשוף לא נותן לו לגיטמציה לשום דבר וזה לא נק הכרזה של הבחורה שאומרת לכולם שיכולים לבוא ולפתוח אותה.

אלא אם כן היא עובדת בתל ברוך.

זה שבחורה באה איך שהיא בוחרת להתלבש יגרום לה לזכות בתשומת לב,

ודי רבה למען האמת

אבל זה לא אומר שהיא אשמה בזה שבאו וכפו עליה יחסים לא מרצונה.

בנוסף ראיתי שכבר כתבו לך על ימי שישי בערב מה שאני באתי לכתוב לך,



הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

שלומבהמשתמש מאומת (האתר שלי) , 20:28 20/1/2011:
ובקשר לכל אלו שבאו להגן על בנות ה-14 שאמרו שהן רק בנות 14 ולא מבינות כלום.

אוקיי,

הן אומנם בנות 14 אבל זה לא אומר שהן טיפשות.

הן אולי תמימות אבל אני בטוחה שכל בת 14  יכולה להבין לבד שברגע שהיא הולכת עם עוד חברה להשתכר עם שני אנשים שבוגרים ממנה ב-7 שנים נתונה כבר אז לסכנה.

זאת כן אשמתן שהן בחרו להתייחס מאותה עובדה וזאת כן אשמתן שהם נסעו איתם.

אני נורא מצטערת על האסון שקרה להן אבל אי אפשר להגיד שהן חפות מפשע.


הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

My little piece of heavenמשתמש מאומת (האתר שלי) , 21:56 20/1/2011:
היא דיברה על זה שכל בחורה התחילה לקפוץ ולרוץ למשטרה
ולהגיש תלונות על הטרדה מינית כי הבוס שלה או העמית שלה מהעבודה
החמיא לי על החזה או בהה בהם. אני חושבת שכל אחד צריך ללמוד
לרסן את עצמו, במיוחד אם הוא לא שיכור. בוס לא צריך להחמיא לעובדת
שלו על החזה שלה אבל כן, העיניים בהחלט יכולות לגלוש. כל דבר שיוצר
שבולט באופן מופגן מעורר תשומת לב. אב כן, גם בחורה תסתכל על חזה
של בחורה אחרת כי היא כ"כ משתדלת להדגיש את זה.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

Deadnight Warriorמשתמש מאומת (האתר שלי) , 20:32 20/1/2011:
צודקת בכל מילה. בהתחלה חשבתי שאני הולכת להגיב איזו תגובה נזעמת באורך הגלות, אבל אחרי שקראתי... מסכימה לגמרי
אין בכלל מה להוסיף

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

אנג’ל~ , 20:34 20/1/2011:
אוקיי, הבנתי את הטענה שלך. -אנסים- תמיד יתרצו שראו נשים שלבושות חשוף [והמושג "חשוף" נתון פה לפרשנויות שונות לפי דעה וטעם אישי] והבינו שהן "מזמינות את זה".
אבל, לפי הסטטסטיקות של מעשי אונס בכל שנה, גם נשים דתיות שמכוסות מכף רגל ועד ראש נאנסות.
ואפילו סבתות בנות 75 נאנסות. ואני בספק אם הן היו לבושות "חשוף".
אונס זה אינו מעשה של מין, זה מעשה של אלימות.
חשוב לזכור את ההבדל! האשם היחיד שיכול להיות באונס, זה המבצע של האונס בלבד.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

פאולינה , 20:42 20/1/2011:
תגידי, כשאת הולכת למשל ברחוב ורואה על חלון ראווה שמלה מהממת, אבל מעלפת...... היא ממש קוראת לך, ואת חייבת להכנס לחנות לרגע רק למדוד אותה , למרות שאת לא יכולה להרשות לעצמך לקנות אותה כי היא לא לתקציב שלך. את מודדת והיא יושבת עלייך "בול", הכי יפה בעולם!
תגנבי אותה? 

מקווה שהתשובה שלך היא "לא" מוחלט!

יופי! אותו דבר במקרה של הכתבה שלך ואף מקרה הבנות בנות ה-14!

גם אם הנערים הללו בילו איתן, שתו איתן והתחרמנו איתן עדיין זה לא נותן להם  לגיטימציה לאנוס! שתביני, הם הרסו לבנות האילה במינימום שנים מהחיים שלהן, ובמקסימום את כל חייהן, ושלא נדבר על הכספים לפסיכיאטרים שיטפלו בטראומות הנפשיות שיתפרסו להן כמעט בכל התחומים, וכנ"ל לגבי כל הנשים שעברו התעללות כלשהי, אפילו התעללות מנטלית של הורים בילדים.

רואים שלא עברת דבר כזה בחיים שלך, ראייתך לצערי מאוד שטחית ולא רגישה, ובדיוק בגלל אנשים כמוך עדיין נפגעות התקיפה עוברות גהינום בשביל להעלות את סיפורן בבית משפט ולדרוש צדק.


הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

עדיין ילדה.משתמש מאומת (האתר שלי) , 21:14 20/1/2011:
אני מסכימה איתך בזה שאם מישהי לבושה חשוף היא מושכת תשומת לב אבל זה לא נותן לאף אחד זכות לגעת בה. נכון שזה צפוי שהיא תקבל הערות ויסתכלו ונכון שאם היא לא הייתה לבושה חשוף אולי לא היו מעירים לה אבל גם יכולים להעיר לה אם היא תהיה סתם לבושה בבגדים רגילים או צמודים שלא חושפים כלום.
אני לא מתלבשת חשוף אבל אני כן מתלבשת בצורה שמחמיאה לי, זו סיבה להעיר לי הערות ? לגעת בי? למה אני צריכה כל הזמן לדאוג ולפחד שיטרידו אותי? יש הבדל בין מחמאה לבין הערה גסה.
נסעתי פעם באוטובוס עם חברה, הייתי לבושה עם חולצה ארוכה וגינס, שום דבר לא חשוף , וזה לא מנע ממישהו להעיר לי הערות גסות כל הנסיעה, זה לא מנע ממנו להיצמד אליי אפילו שהבהרתי לו שאני לא מעוניינת לדבר איתו שיזוז.
אם מישהי משאירה דלת פתוחה זה לא נותן זכות לאף אחד להיכנס בלי שהיא תזמין אותו. 


הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

קורל , 21:25 20/1/2011:
מסכימה איתך במלוא האחוזים.אישה\נערה לא יכולה להתפלאות למה מסתכלים לה על החזה כל היום,או על היישבן או על כל איבר חשוף ובולט בגוף אלא אם כן היא מראה את זה.אין לה גם סיבה לקרוא לזה הטרדה מינית,כי הטרדה מינית זה משהו אחר לגמרי(משהו שנעשה ללא רצון).מבחינתי אישה שהולכת עם מחשוף עמוק,עם מכנס קצר,רוצה להבליט את עצמה ואת הגוף שלה ובאמת שאין שום דבר רע בזה..אבל אל תתפלאי אחרי זה למה בוהים בך כל הזמן!
ומסכימה לגבי הבנות שנאנסו,כיאלו איפה החשיבה ? זה ידוע שמקומות כמו התחנה המרכזית,או הים אפילו בלילה,זה עם כל הכבוד לא הגן הציבורי שיש לכם מתחת לבית (שהיום בלילה גם נחשב כמסוכן..),או למשל ששמעתי על אישה בת 20 ומשהו בערך שנאנסה ע"י מישהו כי היא תפסה איתו טרמפ מת"א עד לכרמיאל(!!) כיאלו למה ציפית ? היום לצערי מעטים הם האנשים שבאמת יהיו נחמדים אלייך ולא רק בגלל הציצי העומד שלך,זאת המציאות וצריך להזהר איתה ולקבל אותה ולא לשחק אותה ראש קטן כל דבר.


פוסט מעולה!


הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

דף 1 מתוך 8 דפים
1 2 3 4 5 6 7 8    לדף הבא   לדף האחרון

הוספת תגובה חדשה:

סוג תגובה:

 שם:
 email:
 
(או מספר הבלוג)   האתר שלי:
  מצב רוח: ריק                           בחר: ריק קול סבבי אה? סטנדרטי אוף עצוב עצבני
קוד אבטחה:
במשלוח התגובה אני מאשר/ת כי ידוע לי שהאחריות לתוכן התגובה היא עליי ולא על האתר ישרא-בלוג ומנהליו.  
שלח