עצמאית בשטח

תגובות לקטע: המאבק על הגודל  הוספת תגובה חדשה


, 09:20 8/2/2013:
מעניין, שהאסוציאציות הביאו אותך מהאדריכל לשאלת גודל הזין (שכמובן זה סמלי לגמרי, לנוכחות שלו אצלך :) אבל בטח גם אצל הנשים יש סמלים פיזיים כאלה. חוץ מזה אני מניחה שזה היה מכוון, שאת רומזת לכך שגם האדריכל מתחרה איתך על שאלת הגודל.. :)
וגם עלי העבודה יכולה להשפיע כך, ואני מנסה שהחיים האישיים יצטיירו אחרת.. אבל קשה. 


הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

שולה (שם בדוי) (האתר שלי) , 09:39 8/2/2013:
אני חושבת שנשים מתוחכמות יותר מכך, לטובה ולרעה :-)

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

, 10:35 8/2/2013:
אני לא בטוחה, נראה לי שזה גם עניין של סוג היחסים. ראי את האדריכל, שגם עושה את התחרות הזו כנראה, אבל בצורה יותר מתוחכמת (או מוסווית?) ולעומת זאת עם הבחור זה גלוי ומפורש יותר, הוא מרשה לעצמו איתך.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

שולה (שם בדוי) (האתר שלי) , 11:15 8/2/2013:
במונחים המקצועיים שלנו האדריכל ממש לא מתוחכם. עיקר המחלוקת בינינו על גובה הבניין, ובמקום להתחכם ולדבר איתי על מהות התכנון ומשמעות תוספת הקומות, הוא אמר לי "אני האדריכל ואני קובע כמה קומות יהיו".
הבחור תמיד מדבר גלויות, על כל נושא. אני מכירה אותו כבר שנתיים ועדיין מפתיע אותי בישירות שלו.   

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

, 11:23 8/2/2013:
טוב, האדריכל נשמע בּוֹק מטומטם :) אני אגב לא בטוחה מאיפה זכור לי הכינוי בוק ואם הוא בכלל עדכני בימינו.. :)

לגבי הצבעים גם אני אהבתי אותם. הם עדינים וחלומיים בצבעים ובמרקם. אפשר לשחק עם הגוונים. עשית לי חשק לקנות :)


הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

שולה (שם בדוי) (האתר שלי) , 11:34 8/2/2013:

"בוק" זה כינוי מצוין.
כולם חושבים שהוא איש מקצוע גרוע, והוא לעומת זאת - מלא בעצמו עד להתפקע. פשוט מגוחך.
זוכרת שגם אני אוהבתי את העדינות של הצבעים. איך אהבתי לקלף את הנייר כסף כל פעם עוד קצת ועוד קצת...

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

, 10:37 8/2/2013:
ואגב הצבעים נהדרים :) גם אני הופתעתי לראות שהם עדיין נמכרים בחנויות, כשקניתי לילדים ציוד לבית הספר. אבל מה, הם נשברים בקלות.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 11:01 8/2/2013:
אף פעם לא סבלתי את הצבעים האלה. מכיתה א’ ולתמיד. הם איומים. גם נשברים וגם לא צובעים כמו שצריך. דוגמא מצויינת לאיך שהנוסטלגיה הופכת הכל ליפה יותר ונחפץ. כמו ממרח שוקולד "השחר" האיום, למשל.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

שולה (שם בדוי) (האתר שלי) , 11:17 8/2/2013:
גם אצלי תמיד נשברו ולמרות זאת מאוד אהבתי אותם. במיוחד אני זוכרת שבתחילת כל שנת לימודים הכי שמחתי למצוא אותם בקלמר.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

, 11:25 8/2/2013:
אני גם לא סובלת את שוקולד השחר הנורא. עד היום הוא נמצא על השולחנות של חדר האוכל בעבודה שלי, לקינוח. אני מעדיפה ריבה תעשייתית על פניו. אבל לגבי הצבעים אולי תלוי איזה שימוש עושים בהם :)

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

שולה (שם בדוי) (האתר שלי) , 11:15 8/2/2013:
נכון, נשברים בקלות אבל מאוד אהבתי אותם. אגב, פתאום נזכרתי שהיה על העטיפה ציור של פרפר, מעניין לאן נעלם.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

, 11:25 8/2/2013:
נכון! אבל גם הגלובוס זכור לי

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

שולה (שם בדוי) (האתר שלי) , 11:32 8/2/2013:

מזל שגם את זוכרת, כבר התחלתי לחשוש לצלילות מחשבתי.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

אכילס (האתר שלי) , 09:21 8/2/2013:
את באמת חושבת שמה שמעניין גברים זה גודל הזין שלהם, ולמי יש או אין יותר גדול?

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

שולה (שם בדוי) (האתר שלי) , 09:38 8/2/2013:
לא יודעת לגבי כל הגברים, אבל נתקלת הרבה בכאלה שכן. (מיותר לציין שבעיני זה לא העניין)

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

אכילס (האתר שלי) , 09:51 8/2/2013:
ברור שכן.
באותה מידה נשים רבות מעסיקות את עצמן בגודל הציצי, נכון? (ומיותר לציין שבעיני זה לא העניין).


הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

שולה (שם בדוי) (האתר שלי) , 09:58 8/2/2013:

לדעתי נשים בוחנות ציצי יותר ברמה של "יפה או לא" ולא גודל. (כל אישה נורמלית מבינה שציצי גדול ומרשים של אישה לבושה = מפולת סלעים בגובה החגורה במצב הטבעי).
אבל כן משוות גודל של תחת קריצה. (ודווקא הקטן הוא הנחשב)
 

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

אכילס (האתר שלי) , 10:05 8/2/2013:
ולמרות זאת גברים רבים מחרפים את נפשם, מטפסים על הרים גבוהים למרות מפולות סלעים וודאיות.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

שולה (שם בדוי) (האתר שלי) , 10:23 8/2/2013:
נו, זה בגלל שהם גברים. (או "קופים", כפי שהגדיר הבחור מהפוסט את עצמו ובני מינו)

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

אכילס (האתר שלי) , 10:34 8/2/2013:
מאידך, נשים רבות בונות הרי סלעים מלאכותיים רק כדי למשוך קופים, אז איזה זכות יש להן להתלונן?

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

שולה (שם בדוי) (האתר שלי) , 11:18 8/2/2013:

מלאכת בניית הסלעים תמיד היתה תמוהה בעיני.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

אכילס (האתר שלי) , 11:58 8/2/2013:
גם השוואת גודל הזין תמוהה בעיני אבל כמה רופאים מתפרנסים גם מזה וגם מזה?

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

שולה (שם בדוי) (האתר שלי) , 13:06 8/2/2013:
פרנסה זה תמיד טוב. אני בעד.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 09:50 8/2/2013:
צרה צרורה זה לחץ בעבודה
זוגתי עובדת נורא קשה ו"מביאה" את העבודה הבייתה

כלומר גם אחרי שעות רבות בעבודה זה משפיע עליה והיא ישנה לא טוב

אי אפשר לשנות את זה לדעתי,זה קשור לאופי של הבן אדם,אבל אני אומר תנסי להרגיע,לא לקחת ללב,בסוף גם אפשר לחלות,אז מה עשינו?


הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

שולה (שם בדוי) (האתר שלי) , 09:58 8/2/2013:
כן, עניין של אופי. ומה הפתרון שלה לשנת לילה? (רק אל תגיד לי תה קמומיל)

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

אכילס (האתר שלי) , 10:07 8/2/2013:
תעשי לי טובה, תה קמומיל לא שווה יותר מאשר לחפוף בו את הראש.
Sleep inducing pill שזה ללא מרשם, לא ממכר ולא יקר. בכל בית מרקחת.


הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

שולה (שם בדוי) (האתר שלי) , 10:22 8/2/2013:

עכשיו אתה אומר?? איפה היית בחורף שעבר שעברתי ייסורים עם תכנון בית שמש והדלקת ביד?

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

אכילס (האתר שלי) , 10:32 8/2/2013:
קודם כל, לא בקשת. שנית, לכי לבית מרקחת בקשי sleeping aid וקני. טוב מאוחר .... וגו’
.


הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 10:58 8/2/2013:



הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

שולה (שם בדוי) (האתר שלי) , 11:21 8/2/2013:
קודם כל, אח"כ כל - אתה עוד תשמע ממני.
הולכת למכירה בגן החשמל, אקנה בדרך.
יו, אני לא מאמינה שהשבוע אשן בסבבה!!פרח

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

עובד זר (האתר שלי) , 11:20 8/2/2013:

סקס לא מרדים אותך?

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

שולה (שם בדוי) (האתר שלי) , 11:23 8/2/2013:

בשביל זה אני צריכה להחזיר את הסקס למיטה שלי.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 11:17 8/2/2013:
תראי זה ישמע מטופש ומטומטם אבל זה עוזר,היא הולכת לסלון ונרדמת עם טלויזיה פתוחה
ולכן יש תכנון לקנות טלויזיה גם לחדר השינה

לי זה מפריע אבל בשביל שהיא תישן נורמלי אני מוכן להקריב מעצמי :-)


הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

שולה (שם בדוי) (האתר שלי) , 11:19 8/2/2013:
אני מצליחה להירדם, הבעיה שאני מתעוררת אחרי 3 שעות שינה (בערך) ואז מתהפכת על משכבי עד הבוקר. להירדם עם טלויזיה אני בכלל לא מסוגלת (יותר מהרעש מפריע לי האור שמוקרן ממנה).

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 11:29 8/2/2013:
הבעיה שהיא מגיעה בסביבות 6 ומשהו הבייתה
עושה דברים כאן ושם וכשמתחילות החדשות בטלויזיה היא נשכבת לה בסלון ואז נרדמת

היא יכולה להתעורר אחרי שעתיים ואז השינה די הלכה לה

הבעיה זה השעות האלה בה היא מאוד עייפה וצריכה להחזיק מעמד

זה לא תמיד הולך


הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

שולה (שם בדוי) (האתר שלי) , 11:31 8/2/2013:
נו, זה בדיוק המצב שלי. 8:30-9:00 בערב אני מתמוטטת, ואז מתעוררת ב 1 בלילה והלכה לי כל השינה. ואח"כ כל היום בקושי סוחבת את עצמי.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 11:53 8/2/2013:
כן,בדיוק ככה זה אצלה !

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 11:18 8/2/2013:
עכשיו אני רואה מה אכילס מציע וזה נשמע לי ששוה לנסות
אברר בבית המרקחת הקרוב


הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

שולה (שם בדוי) (האתר שלי) , 11:29 8/2/2013:
אני תכף יוצאת לקניות, ארכוש בדרך.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 11:36 8/2/2013:
דווחי אם זה עובד

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

שולה (שם בדוי) (האתר שלי) , 13:05 8/2/2013:
קניתי. 40 ש"ח. ינוסה כבר השבוע.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

עובד זר (האתר שלי) , 11:18 8/2/2013:
הרי בתוך ובמהלך התכנון (הציבורי) קיימים כמה וכמה חסמים ווועדות, לא? למה לא להפעיל אותם? למה לא לכתוב מכתבי התראה בתפוצה רחבה? להיכנס באם-אמא שלו ואחותה? לעורר מהומה ולשבור את הכלים?
ישנם מצבים שזה נדרש, ובכל מקרה, זה נתיב נהדר לנקז אליו את כל האנרגיות השליליות.

הדרך הכי פשוטה זה לכתוב אליו ואליהם: "מבקשת לבחון חלופה נוספת שבה ההערות בלה-בלה-בלה ייושמו במלואן".

אני מאד נקמן כלפי מי שמדיר שינה מעיניי סטנדרטי


הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

שולה (שם בדוי) (האתר שלי) , 11:28 8/2/2013:
ברור שדאגתי לעגן את ההנחיות שלי בהחלטת ועדה (אני כותבת אותה), וברור שבסופו של דבר הוא יצטרך למלא את ההחלטה, אבל בדרך הוא מוציא לי את המיץ!!
חוץמזה, אתה יודע כמה אנרגיות השקעתי עד ששיכנעתי את מקבלי ההחלטות  שמה שאני רוצה זה התכנון הנכון? בשלב הנוכחי אני כבר מותשת. בחיי, רק אומרים לי את השם של האדריכל הזה נעמדות לי כל השיערות בגוף.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^



שולה (שם בדוי) (האתר שלי) , 13:05 8/2/2013:
לשון
מזכיר לי פוסטים נשכחים מתחילת הדרך.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 00:11 9/2/2013:
למזלי בשנים האחרונות העבודה לא עד כדי כך מעסיקה לי את המוח (לא מספיק אינטנסיבית ו/או מעניינת או גם וגם)
אבל  אני בהחלט זוכרת תקופות אחרות
אני לא הייתי נרדמת, אז הייתי שמה לי מוזיקה במערכת (ושמה אותה על SLEEP)
ועדיין הייתי ישנה אולי 4 שעות ברצף

מקווה שבשבוע הקרוב תהיה לך שינה עריבה

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

שולה (שם בדוי) (האתר שלי) , 10:12 9/2/2013:
גם אני מקווה. קניתי כדורים בהמלצתו של אכילס ואני בונה עליהם. 

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

, 21:52 10/2/2013:

 ארכיטקט - אני מניח שמדובר בבנין של יזם פרטי. במידה והנחה נכונה, יש לצפות שהארכיטקט אינו הכתובת  לטענות, אלא מי שמשלם לו - היזם. וזה ברור לך שאת היזם מאוד לא מעניין כמה זה משתלב בסביבה או כמה זה עונה לתב"ע. בשביל זה שמו כלבי שמירה - הלשכה שלך. תתנחמי בזה שגם היזם לא ישן בלילה בגלל שרוצים להוריד לו קומה או יותר - זה הרבה כסף. תוכלו להחליף חוויות ביניכם. לדעתי - אם זה היה תלוי בארכיטקט, הוא היה סוגר את זה מזמן, כי הוא יודע שהשינוי יכפה עליו בכל מקרה, ואחרי זה הוא צריך להילחם עם היזם על הפיצוי לשינוי.
 ואם ההנחה שלי לא נכונה - אז הלכו לי הטיעונים.
זין גדול - עם הניסיון חיים שלך, ציפיתי שהתשובה שלך תהיה " שלך הכי גדול". יש לו כנראה בעיה עם זה, אז למה לא לעזור לחבר?  הרי הוא לא יוכל לבדוק אם ההצהרה שלך נבונה. 
וחוץ מזה למה את לא מנהלת את הסקס במיטה שלך? השותף שלך מתנזר? אה - אולי הוא השני? בעצם אל תעני - זה לא המקום.
.



הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

, 21:52 10/2/2013:
אני סובל מאותה בעיה של התעוררות באמצע הלילה בגלל בעיות בעבודה. זה אופי. הפתרון שלי - טליביזיה עם קול מאוד נמוך, לא סרטים כי עוצמת האור משתנה. זה פשוט משכיח לי את הבעיות. אחרי חצי שעה - שעה של התבוננות הענים שלי כואבות ואז אני מתהפך. לצד השני. אני שונא כימיקלים

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

שולה (שם בדוי) (האתר שלי) , 06:56 11/2/2013:

 ההנחה לא נכונה.
הארכיטקט, כמו רוב אחיו למקצוע, מונע מאגו, לא ממחשבה צלולה. אמנם לסירוב שלי לקומה נוספת יש משמעות בזכויות בניה, אבל מלכתחילה בבניין הזה יש זכויות מעל ומעבר (כבר בתחילת הדרך הנחנו אותו לתת יותר גובה ושטחי בניה ממה שהתכוון בהצעה המקורית שלו) כך שבמקרה זה - לא זו הבעיה. מתחיל ונגמר באגו.
"שלך הכי גדול" נשמע כמו שקר נאמר למטרת ריצוי. אני במקומו לא הייתי קונה את זה.
הלילה ישנתי כ"כ הרבה שעות (ללא עזרים) שכיסיתי את כל השבוע. נראה איך יהיה בהמשך.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

, 07:15 11/2/2013:

נו - לא נשאר לי אלא רק לדמיין שאת שולפת את המטר ובודקת את האורך של כל אחד, כדי לשמור על האמינות.



הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

שולה (שם בדוי) (האתר שלי) , 07:18 11/2/2013:

יש לי שיטות מדידה אחרות.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

משתמש מאומת (האתר שלי) , 07:58 11/2/2013:
שולה, ציירי לי כבשה, מצאי בציור את השינה האבודה - וצבעי אותה בצבעים עליזים!

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

שולה (שם בדוי) (האתר שלי) , 08:02 11/2/2013:

בימים אלה אני בעיקר מציירת מגדלים.
ובובות וודו. חיוך שטני

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

משתמש מאומת (האתר שלי) , 22:44 11/2/2013:
במקרה יש עמי כמה סיכות לנעיצה...

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

משתמש מאומת (האתר שלי) , 22:23 12/2/2013:
התמונה מזכירה נשכחות! שום דבר לא השתנה....פרט למחיר... (זמני זה עוד היה בלירות) 

ו...מי כמוני מבינה לגבי העבודה שמדירה שינה מהעיניים

אנשים לא מסוגלים להבין לפעמים את התסכול...

אל תוותרי לו ! זה כל מה שאני יכולה לומר

ו...לנסות אולי הרפיה/מדיטציה לפני השינה...

אבל זה לא יעזור, אני חושבת.

כל כך שמחה שאני כרגע לא שם! 


הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

שולה בעבודה , 15:15 13/2/2013:

המטפלת בדיקור שלי אמרה שבעיות בשינה יכול להיות גם חלק מסממני הגיל, ולא דווקא כתוצאה מלחצים כאלה ואחרים. הלילה לקחתי את הכדור שאכילס המליץ והוא הרס אותי. לא יכלתי לקום בבוקר וגם בשעה זו אני עדיין חצי-ישנה עם כאבי ראש מטורפים. אבל מה - ישנתי מעולה.קריצה

היום נמסר לי כי כל התיקונים יבוצעו לפי מה שביקשתי. נחכה ונראה. 



הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

משתמש מאומת (האתר שלי) , 15:22 13/2/2013:
התיקונים יבוצעו? כלומר עדיין לא בוצעו??????? הייתי בטוחה שזה כבר מזמן מאחורייך!
לגבי בעיות שינה בהחלט יכול להיות שזה מסממני הגיל. לי לא היה את זה (היו גלי חום, הזעות לילה, תקופה של כמה חודשים של דפיקות לב) אבל חברה שלי סובלת מזה נורא - עייפה עייפה עייפה נרדמת מתעוררת אחרי שעתיים לא מצליחה להרדם שוב....סיוט! זה עושה אותה עצבנית, דכאונית, ממש נורא. התופעות שלי נפתרו ע"י כדור קטן בשם activelle שקבלתי מרופא הנשים. לא טבעי ולא בטיח! הורמונים! לחברתי אסור לקחת כי היא אחרי התקף לב. הציעו לה תרופות נוגדון דיכאון שהתברר שהן פותרות בדרך אגב את בעיית השינה. היא מסרבת לקחת. בכל מקרה אף אחת מהן לא גורמת לבעיית הבקר שאחרי כמו הכדור שלקחת......


הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

שולה (שם בדוי) (האתר שלי) , 18:52 13/2/2013:
המטפלת בדיקור הזמינה לי משהו טבעי מצמחים. אני אמורה לאסוף את זה מחר בבית מרקחת, מקווה שיעזור.
התיקונים לוקחים זמן, לא ציפיתי שיוגש לי כבר. היום היינו הרבה בטלפון והם מתקדמים בקצב סביר, בהתחשב בדמיקוליות שלהם..

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

משתמש מאומת (האתר שלי) , 22:12 13/2/2013:
חיוךבהצלחה בשני הנושאים 

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

שולה (שם בדוי) (האתר שלי) , 07:04 14/2/2013:

תודה.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

הוספת תגובה חדשה:

סוג תגובה:

 שם:
 email:
 
(או מספר הבלוג)   האתר שלי:
  מצב רוח: ריק                           בחר: ריק קול סבבי אה? סטנדרטי אוף עצוב עצבני
קוד אבטחה:
במשלוח התגובה אני מאשר/ת כי ידוע לי שהאחריות לתוכן התגובה היא עליי ולא על האתר ישרא-בלוג ומנהליו.  
שלח