11/2005

סוגי בלוגרים – חלק ב'

את חלק א' אתם יכולים למצוא כאן

 

הפיוטיים:

הפיטויים הצליחו לברוח מספרי הנביאים בתנ"ך ומצאו את הבלוגספירה כמקום מתאים להטיח בו את פיוטיהם, הבלוגספירה בתגובה הקימה עגל מזהב וכולנו סוגדים לו.

משפט טיפוסי:

"הו, גורל יום האתמול חצה את ליבי האפל, משפחתי התנכלה לי ונעלה את דלת מגורינו בעודי צווח מבחוץ שיפתחו לי כי אני חושק להטיל את מימי החומציים בעל הגוון הצהבהב כשמש קיצית בשדה חמניות"

 

השרמוטה:

לשרמוטה יש בלוג מלא בחוויות ותיאורים מיניים, מהרגע שהיא איבדה את בתוליה בגיל 11 באורגיה עם המורה להיסטוריה ואביו.

בפועל השרמוטה בכלל גרה ב-100 שערים. הניסיון המיני שלה מסתכם בזה שהיא קראה פעם את ההורוסקופ של  מזל בתולה, והיה רשום שכדאי לה להשקיע ברומנטיקה בזוגיות שלה החודש.

משפט טיפוסי:

"אתמול נפגשנו אני, א, ב, ג, ד, ו ה  את כולם כבר עשיתי לבד (גם את כל הא'ב' וה abc אבל זה לפוסט אחר) אז אחרי שעשינו אורגיה, וכולם עשו אותי במקביל, הצעתי שנלך לגן חיות, לזברה היה איבר מין עצום בגודלו, עשיתי אותו, גמרתי פעמיים, אחר כך עשיתי את הפינגווין סתם בשביל לעצבן את אשתו, כשחזרנו הביתה פתחנו קופסת זיתים ואכלתי זית ענק".

 

החרמן:

הבלוגר החרמן כותב פוסטים על סקס, את אותה פעם יחידה שהוא עשה סקס וגמר אחרי 20 שניות הוא מצליח לתאר ב- 7 עמודים מייגעים של תיאורי מין הלקוחים מדמיונו הפרוע, לפעמים הוא מתאר את הסרט הכחול שהוא רואה כרגע, זאת הסיבה שבגללה מידי פעם הוא מתאר איך לפני שהוא גמר הוא צרח כמה משפטים בגרמנית.

משפט טיפוסי:

"אמרתי לה להוריד את החזייה, אחרי זה אמרתי לה להוריד את התחתון, אחרי זה אמרתי לה לעשות סיבוב, אמרתי לה לשחק בעצמה, אמרתי לה לעשות סלטה ולנשוך לעצמה את הפטמה בעודה באוויר, היה גדול, היא גמרה 38 פעמים"

 

הצלם:

הבלוגר הצלם מנסה להראות לעולם את כישורי הצילום שלו באמצעות אלפי תמונות של הספות שלו בבית והחרציות שלו בחצר. העולם מצידו נכנס לבלוג שלו ומקווה אולי איכשהו השתרבבה איזה כוסית לתמונה שלו.

משפט טיפוסי:

"צילמתי עכבר בעדשת XTS4 ותראו מה יצא    <'`,,-,,)-                 "

 

בלוגר סיבוב שני (בס"ש):

לבס"ש היה פעם בלוג חבל על הזמן, היה לו בלוג שכולם הכירו, אבל זה נטרף ע"י טונה זועמת בתאונת דיג ועל כן הוא פתח בלוג חדש. עיקר הפוסטים בבלוג החדש ידברו על הבלוג הישן, איכות הכתיבה שלו די תסגיר את זה שהוא שקרן בן 12, כשהוא יגדל ויזיין בפעם הראשונה הוא יספר לזאת שהוא איתה שהזיון הקודם היה מדהים.

משפט טיפוסי:

"אתמול (וואי, כמה פוסטים כתבתי בבלוג הקודם והמצליח שלי על אתמול)

 הלכתי (וואי, כמה הלכתי בבלוג הקודם שלי)

לבקר (אתם בטח מכירים מהבלוק הקודם את הסיפור על הביקור בכלא הטיבטי)

בבית משוגעים (איזה בית משוגעים היה הבלוג הקודם שלי, חבל שהייתי חייב לסגור אותו)"

 

 

התמימה החמודה:

הבלוגרית התמימה נולדה לפני יומיים, מה שלא מפריע לה להיות בשנות העשרים לחייה. מבחינתה יש פרשנות נאיבית לכל דבר, תינוקות בוכים כי הם רוצים אהבה, גברים נחמדים אליה כי גברים הם עם נחמד והם מאוד מעונינים באופי שלה ותו לא, והחיים יפים אליה כי אלוהים יושבת במרומים ומסדרת לכולנו חיים נוחים ויפים. זה בבלוג.

בחיים האמיתיים רוב הסיכויים שהיא בעצם זונה שעוצרת לקראת הסוף ומבקשת עוד כסף בשביל להמשיך. בכסף שהיא מרוויחה מזנות היא מממנת ארגוני טרור פופולאריים. למעשה הבלוג הוא בסך הכל מקום בו היא נותנת לילדה הקטנה שבתוכה להתבטא.

משפט טיפוסי:

"יה, היום ישבתי ברכב ופושט יד ברמזור ביקש ממני עזרה, כשהוצאתי שטר של 200 הוא נראה עצוב ואמר לי שהילדה שלו מכורה לברטולין ושאין לו מאיפה להשיג כי אמא שלה נטרפה ע"י טונה זועמת בתאונת דייג, איזה מסכן, איזה חיים נוראייים בטח יש לו, הוא נראה נורא נחמד, והוא וודאי מקופח חברתית בגלל כל העלייה מתימן, מיד התפשטי והחלתי לסחוט את מיצי בעודו מסתכל ומגרד את איבר מינו, מסכן,  בטח יש לו פשפשים, אני אחזור לכאן מחר ואקח אותו לוטרינר, אני אשים על מבושיו את האבקה הזאת נגד הפשפשים כמו שאני שמה לכלבה שלי, ואז הוא יוכל לדלג לו לדרכו ולמצוא עבודה! שיואו, כמה שהחיים יפים!"

 

 

הקומיקאים:

הקומיקאים אף פעם לא כותבים כלום על החיים שלהם; רוב הפוסטים שלהם זה רשימות מסוג כזה אחר – כמו מיון סוגי בלוגרים, סוגי אימיילים וכמה שהחורף מסריח אבל מצחיק.

בחייהם הקומיקאים לרב אנשים רדודים ומשעממים, את כל הבדיחות שלהם הם רושמים על מפיות משומשות ומעתיקים אחר כך לבלוג רק בלי הכתמי דם, הבלוג שלהם הוא תוצר של ילדות עשוקה ומלאה בתאונות דיג באגמים מלאים טונה זועמת.

כדי להשיג חומר, הקומיקאי לעיתים יעקוב אחרי קבוצת שיכורים עם רשמקול, פעם בכמה זמן הם יגידו משהו מצחיק, או שנראה שמאוד מאוד הצחיק אותם לפחות

משפט טיפוסי:

"סיכום סוגי הבלוגרים"

 

 

 

כבר אמרתי שהקרדיט על הנושא הזה מגיע לה ? יופי, כי הרעיון לנושא היה שלה וחלק מהסוגים היו רעיון שלה, אז לחיצה אחת על הלינק תעזור לה לגייס מיליוני חזיות משומשות לילדים הרעבים בסומליה

 

אז עדיף שני פוסטים בינוניים מאחד ארוך ?

ויאללה, עכשיו תורכם לכתוב על הסוגים שפספסתי (אין לי כח לכתוב חלק שלישי בעצמי)

 

נכתב על ידי חרוטון-, 27/11/2005 15:20, בקטגוריה
202 תגובות   הוסף תגובה     הצג תגובות כאן     3 הפניות (TrackBack) לכאן     לינק לקטע

הכינוי הדפוק שלי: חרוטון-
הישג כרונולגי: 44
מלאו כאן את כתובת ה-email שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח
הצטרף כמנוי SMS
בטל מנוי SMS

RSS (הסבר)



 << נובמבר 2005 >> 
א ב ג ד ה ו ש
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

ארכיון:
חיפוש טקסט בקטעים:

חפש
חלון מסריח:

הוסף מסר
הבלוג חבר בטבעות:
« בלוגים מצחיקים » ±




גולשים עכשיו באתר
© הזכויות לשטויות בעמוד זה שייכות לחרוטון- אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מישהו אחר במקרה ואתם זוממים לתבוע ועליו בלבד!!!
הזכויות לעיצוב שייכים לקישקוש שהלכה לאכול במבה
         119,672
1 2 3