5/2006

אש אש מדורה, תחתונים של אורגניזם בעל כרומוזום Y.

ל"ג בעומר בפתח (תלוי מתי אתם קוראים) והילדים השעירים בכיתה מתחילים להראות כמו חומר בעירה מוצלח בעיני החברים שלהם, ככה זה בזמן הזה של השנה, איפה שאתה לא מסתכל ילדים מחפשים דברים להבעיר. ממש כמו היטלר.

 

 

מה בעצם צריך בשביל מדורה טובה

 

אש – כל פירומן מוצלח שלא יושב בכלא יכול להגיד לכם שאש היא החלק הכי חשוב במדורה.

אני לא בטוח כמה הם צודקים בחשיבות שהם מייחסים לעניין,  אבל מאחר ואין להם גבות בגלל שהן נישרפו בגיל צעיר הם בטח מבינים בזה יותר ממני.

ואני לא מתווכח עם פירומנים - אני אוהב את הגבות שלי.

הן מקשות על נוזלים שנשפכים לי על המצח מלחדור לי לעניים. כדאי לכם גם להשיג כאלה.

 

הנדסה צורנית - הקמת המדורה היא תמיד תהליך לא ברור של בניית מגדל קונוס משולש כזה , לא ברור למה דווקא זה, אני תמיד רציתי לעשות מדורה בצורת ג'ון טרבולטה גמדי, אבל כולם תמיד זרקו עלי קרטושקעלך בשלב הזה (הם היו פולנים קיצוניים). אולי מדובר במחאה יהודית על זה שאין לנו חג מגניב עם סנטה ועץ אשוח, אז אנחנו שורפים משהו שנראה כמו עץ אשוח עם סנטה קלאוס למעלה.

 

ההוא שמפעיל את האש – בכל מדורה יש את זה שמתחזק את האש, בד"כ הוא מחזיק מקל ארוך ומזיז את הגחלים לכל מיני כיוונים שעוזרים לשימור המדורה.

מסתבר שאש לא בוערת בעצמה, צריך להוסיף עצים, להזיז אותם ימינה ואז שמאלה חזרה, להחליף לאש בטריות, מידי פעם חיתול, לשיר לה שיר וכל מיני כאלה. את הגחלים הוא בד"כ מזיז עם מקל ארוך ואחרי שעה הוא כבר שחור כולו מפיח, לדעתי אפשר פשוט להביא כושי, הוא כבר יגיע מוכן מהבית.

 

אויבים - בובה של הילטר/סאדם/סנטה קלאוס/בין-לאדן/המורה שרה - מדורת ל"ג בעומר אינה יכולה להיחשב מדורת ל"ג בעומר מוצלחת אם אינך שורף את דמותו של העריץ החביב עליך ביותר. זה מקנה תחושה מאוד מספקת של נקמה מתוקה, כשהתמונה של היטלר עולה בלהבות. זה ממש עין תחת עין – הוא שרף 6 מליון יהודים, ואנחנו שורפים תמונה שהורדנו מגוגל והדפסנו על דף A4.

אח"כ אבל היטלר מתנקם בנו  שוב, כשלתפוחי אדמה יש טעם מגעיל של היטלר. בלעכס.

 

קרטושקעס – אנשים ישבו וחשבו ועמלו ובדקו מהו המאכל שאם יזרקו אותו לאש לכמה זמן, תוכלו  להוציא אותו אח"כ ולאכול אותו רק עם מלח, ואז הוא ישחיר לכם את כל הידיים הפנים והבגדים כדי שתוכלו להשתתף בפרסומות כמודלים ללפני של אבקות כביסה. ותצטרכו לקנות בגדים חדשים.

 

פלייסטיישן – כן, אני יודע, זה קצת מוזר, אבל מכירים את זה שמחליטים שנשארים במדורה עד הבוקר ? אז כשמקבלים את ההחלטה לא ממש חושבים על זה שמרתון של אודטה יכול לעניין יותר מ8 שעות של בלבולי המח של החברים שלכם (או זרים מוחלטים שהתעלקתם להם על המדורה)

 

זרגים- אני לא שובינסט, ממש לא, אבל עוד לא שמעתי על מדורה שאורגנה ע"י נשים בלבד, מה גם שמדורה היא לא מדורה בלי הפיקציה הידועה של כיבוי צופים בסופה (זה לא באמת עובד), ומה לעשות, לנשים זה נורא שורף לעשות כיבוי צופים, מספיק אתן צריכות לגלח כל מיני מקומות שאני לא צריך.

 

מרשמלו – למה בעצם אנשים לא ממיסים מרשמלו על הגז בבית או ממול מפזר חום ? מהסיבה הפשוטה שזה לא באמת טעים, למעט מול מדורה, ואם אתם תוהים זו לא המדורה שמשפרת את הטעם, זה המקל שאיתו אתם מחזיקים את המרשמלו, באמת, תנסו פעם לשים מרשמלו על המקל של אבא או מישהו תמים אחר ולחמם על הגז, טעם גן עדן מובטח.

 

שירה בציבור – לא סתם קוראים לעינת שרוף עינת שרוף, בעצם אולי כן.

זייפו בקול רם ככל האפשר, את כל מי ששר טוב תזרקו למדורה, הוא פוגע בהרמוניה של הזיוף.

 

מה לא צריך בשביל מדורה טובה

 

הורים – מה הם כ"כ מתעקשים להשגיח עליינו כשאנחנו ילדים שלא נשרוף את עצמנו. אז יישרפו איזה ילד שניים, מה קרה?  כאילו מישהו ישים לב. מקסימום ניתן להורים שלהם קונוס משולשי הבנוי מעצים וזרדים עם תמונה שלהם למעלה כדי למלא את החלל.

 

תחמושת צבאית- האמת שתחמושת צבאית זו הסיבה שכשמגייסים מתחילים קצת להפסיק עם המדורות, שריפה קטנה פשוט לא עושה את זה כשביום יום שלך אתה מתעסק עם ציוד שיכול לשרוף את גוש דן ב3 שניות, הבעיה שאם תפעיל את התחמושת בעודך חייל אתה עלול לקבל נזיפה או ריתוק, לכן אם תראו בל"ג בעומר הקרוב מישהו מסתובב עם טיל אויר אויר ביד - תדעו שהוא משרת בחיל האויר ושכדאי לכם להתרחק גם אם אתם לא מיג סורי.

 

מוהל – אם הזמנתם כבר תנסו לבטל אותו. באמת שלא צריך מוהל בשביל  מדורה טובה.

 

 

[האמת שרציתי להעיף כמה פסקאות אבל התעצלתי להחליט איזה]

נכתב על ידי חרוטון-, 15/5/2006 02:15, בקטגוריה
287 תגובות   הוסף תגובה     הצג תגובות כאן     1 הפניות (TrackBack) לכאן     לינק לקטע

הכינוי הדפוק שלי: חרוטון-
הישג כרונולגי: 44
מלאו כאן את כתובת ה-email שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח
הצטרף כמנוי SMS
בטל מנוי SMS

RSS (הסבר)



 << מאי 2006 >> 
א ב ג ד ה ו ש
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

ארכיון:
חיפוש טקסט בקטעים:

חפש
חלון מסריח:

הוסף מסר
הבלוג חבר בטבעות:
« בלוגים מצחיקים » ±




גולשים עכשיו באתר
© הזכויות לשטויות בעמוד זה שייכות לחרוטון- אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מישהו אחר במקרה ואתם זוממים לתבוע ועליו בלבד!!!
הזכויות לעיצוב שייכים לקישקוש שהלכה לאכול במבה
         119,672
1 2 3