6/2006

חרוטון מזיין את הרווק + הקרב על הבית הוירטואלי + תנו לכתוב בשקט

אז למרות הכותרת הפרובוקטיבית@ילדותית - זה פוסט עצוב, הרווק פתח עליי חזית במלחמת בלוגרים חדשה בשכונה ואני הפסדתי, למעשה הובסתי.

הובסתי כי אני כותב את הפוסט הזה.

 

אז למה לי?

-          הרווק פרסם פרטים מהחיים האישיים שלי בבלוג שלו, מדובר באאוטינג, הפרה של חלקים נרחבים מהקוד האתי שמנחה את כולנו כאן, זו כבר לא פגיעה אישית בי, זו חריגה גועלית מכללי ה""""משחק"""" כל מי שקורא קבוע כאן יודע שבפוסטים שלי יש מעט מאוד מהחיים שלי, אני לרוב לא מפרסם פרטים על עצמי בפוסטים ולא חשבתי שמישהו אחר יעז לעשות את זה "למעני".

-          כי יש בישראבלוג לא מעט מצדדים מכוערים וצריך להלחם בהם. נמאס לקרוא על בלוגרים שפורשים מכאן כי זו ביצה מכוערת בעינהם. לכן אני רוצה לנצל את המריבה מושכת הרייטניג הזו לעורר מחשבה. אפילו שמדובר במריבה שמורידה מכבודי.

-          כי לפעמים קשה להיות שלם עם המעשה האצילי יותר שנקרא 'התעלמות', הרווק אמר עליי דברים בעיתיים בלי לתת לי הזדמנות אמיתית להגיב באותה במה בה הוא פרסם את הדברים, את התגובות שלי הוא התחיל למחוק. נורא קל להמליץ לי לא להתייחס, לקחת את זה בקלות, אני מודה שנכשלתי ביישום.

 

מי מכם שמגיע לכאן בשביל הפוסטים המשעשעים שלרוב מופיעים כאן והזבל של הביצה הבלוגספרית  לא מעניין אותו - אני מתנצל בפניו והוא מוזמן לצאת עכשיו, הוא לא יפסיד כלום, אני אתאפק לא לכתוב שום דבר משעשע.

 

אז לא מזמן פרסם הרווק פוסט בו הוא חושף שאני "שוכב עם קטינות כאילו אין מחר" ומאחר שאני נתפס אצל בלוגרים באיזור כאדם מוסרי וטוב הוא רואה בזה גושפנקא בשבילו להתנהג כמוני.

למרות שלא נשארתי אדיש, היה ברור לי שמדובר בפרובוקציה, העדפתי לא לענות עד עכשיו בפוסט משלי, הרווק נמצא בטבלת הפעילים ויש מכסת פוסטים שהוא צריך לפרסם כדי לשמור על רייטינג גבוה ומיקומו בטבלה. תארתי לעצמי שלא יעבור זמן רב והוא יפרסם עוד פוסט בנושא. לא עבר זמן רב והרווק אכן פרסם שהוא לא הולך לעשות קטינות ושסתם מדובר בפרובוקציה והדגמה של אלמנטים במדריך הרייטניג שהוא כותב.

 

לשמחתי אני אדם מצפוני ומוסרי ונדיר שאני מתבייש במעשים שלי, לא טרחתי להאשים אותו בהוצאת דיבה או להכחיש משהו מדבריו, רק הפריעה לי החדירה לפרטיות שלי והדרך שבה הוא הציג אותי.

 

מרטין נימלר* אמר פעם:

"כשהנאצים תפסו את הקומוניסטים, שתקתי; אחרי הכל, אינני קומוניסט.

כשהם כלאו את הסוציאל־דמוקרטים, שתקתי; אחרי הכל, אינני סוציאל־דמוקרט.

כשהם תפסו את חברי האיגודים המקצועיים, לא מחיתי; אחרי הכל, אינני חבר באיגוד מקצועי.

כשהם תפסו את היהודים, לא מחיתי; אחרי הכל, אינני יהודי. כשהם תפסו אותי, לא נותר איש שיכול למחות."

מאוד חשוב שתקראו את הפוסט עד סופו ותביעו את עמדתכם.

 

לפני שאני אספר לכם מספר דברים שהרווק ניסה להסתיר, אני אבהיר את דעותיי לגבי סקס עם קטינות (מעל גיל 16) ולספר לכם קצת עליי:

 

 

החוק במדינתו לא אוסר קיום יחסי מין עם מישהי מעל גיל 16. אני לא חושב שיש הבדל מהותי בין מישהי מנוסה מינית בגיל 17 לבין מנוסה מינית אחרת בגיל 20 , 25 או כל גיל אחר.

שרמוטות, חסודות, סתומות, חכמות, מגעילות ומקסימות מגיעות בכל גיל וכל צורה.

אני לא אמצא את עצמי בסטוץ עם אף אחת שאני אחשוב שהסטוץ יעשה לה רע או "יכניס אותה לסרטים". אין לי דרך להיות בטוח בזה, אבל מעולם לא ראיתי בשום אישה כוס בלבד, דברתי והכרתי כל בחורה שהגעתי איתה למצב מיני כלשהו – ולא בגלל שזה שלב הכרחי בדרך.

כמו כן, אני לא אקיים שום מגע עם מישהי שלא עושה עליי רושם כבוגרת מספיק לדעת מה ההשלכות של ההחלטות שלה, בין אם היא בת 16 ובין אם היא בת 30.

האם יש משהו דפוק במישהו בן 25 שמקיים יחסי מין עם בת 17 ? יש משהו דפוק ומכני בכל מגע מיני נטול אהבה או שאיפה לאהבה. דפוק או לא, זה עדיין יכול להיות כיף מדי פעם.

כמו שאני לא שופט שום אדם לפי צבע עורו, מוצאו, נטיות המיניות או מקום מגוריו, אני משתדל גם לא לשפוט אף אחד לפי תאריך לידתו. מי שחושב שהוא יודע מה טוב ומה לא טוב למישהי צעירה רק על סמך גילה, אני חושב שהוא עושה הכללה ומתנשא – נותר לי רק לומר לו: 'כשתגדל תבין', ואולי אני טועה ואני אגדל ואבין. יש גבול לכמות האחריות שצד אחד צריך לקחת על מעשה שדורש שני צדדים.

 אני לא רואה בזה נושא לדיון ('איש באמנותו יחיה') ומבקש שלא תגיבו בנושא.

מעבר לזה –אני גם תוהה אם קו המחשבה של כל מי שיבקר את דעותי בנושא היה זהה אם היה מדובר בבחורה בת 25 שמצהירה שהיא לא שוללת סקס עם קטינים.

אני גם חושב שמי שלא ישכב עם מישהי בת 17 ו 11 חודשים אבל כן ישכב עם בת 18, הוא אדיוט.

 

האמת שאני מחפש כמעט בנואשות מערכת יחסים רצינית ומספקת, לצערי בינתיים לא הצלחתי למצוא אחת. מדי פעם אני מוצא איזה סטוץ לספק איתו תאוות בשרים.

אני אדם מצפוני ואני לא משאיר מקום לאי הבנות, אם מבחינתי הסיכוי למערכת יחסים רצינית הוא נמוך או לא קיים, אני דואג שזה יהיה ידוע לצד השני  הרבה לפני כל סיטואציה מינית.

ולמען הכנות, הרבה יותר פשוט להסביר את זה למישהי שרחוקה ממך בגיל (לכל כיוון).

 

אז למרות שאולי זה נשמע כאילו אני כל לילה עם בחורה אחרת, לצערי זה רחוק מהמציאות, אך ורק לשם העובדות לגבי קטינות (16-18), שכבתי עם אישה אחת בת 17 והגעתי למצבים מיניים אחרים עם עוד בודדות (2-3), לא מדובר בדפוס התנהגותי אלא במקרים בודדים.

מה יהיה איתי הלאה ? אני משתדל להיות אופטימי, אני מקווה להתאהב בעתיד הקרוב.

אם לא - ייתכן שהמספרים יגדלו - אני לא מתעסק במספרים, לא שלי ולא של אחרים, אני מתעסק בהנאה. וחיי המין שלי הם לא עניינכם או עניינו של אף אחד.

 

את הלינקים עדיף שתפתחו בסוף, אם ישאר לכם כח (הם לא מעניינים יותר מידי)

 

יצא לי לפגוש הרבה בלוגריות, מידי פעם אני מוזכר באנונימיות (לא תמיד) באיזה פוסט כזה או אחר, אתם יכולים לקרוא פוסטים ישנים בהם מתוארות פגישות איתי כאן כאן (אני הבלוגר למטה) ויש אפילו פוסט הזוי שבו אני ובלוגרית פשוט שתקנו והמשכנו את השיחה על המקלדת והוצאנו מזה פוסט (יש עוד כמה פוסטים, אני כבר לא זוכר, אלה מחמיאים יותר אז זכרתי) . אני מזמין כל בלוגרית שפגשה אותי לכתוב את האמת על הפגישה (רק תשמיטו את הקטע על זה שלא עומד לי), אני לגמרי בטוח שאלה יהיו רק פוסטים חיוביים.

לרוב לא נתתי לינקים לפוסטים כאלה ובעצמי לא סיפרתי על מפגשים שלי עם בלוגריות בגלל שאני מפריד בין החיים שלי לבין הפוסטים שלי.

הרווק החליט לדרוס לי את העקרון הזה ולרשום דברים על החיים שלי בבלוג שלו.

 

אני מזמין כל בלוגרית שפגשה את הרווק לכתוב על הפגישה שלה איתו (בלי לינק) - בהנחה שהיא לא מתביישת בעצמה על שפגשה אותו ומוכנה להודות בזה.

 

אז איך הסיבוב הנוכחי במלחמה התחיל?

כמובן שאת השמועות שהגיעו אליו שאני שוכב עם קטינות הרווק לא טרח לאמת מולי ופרסם את פוסט הפרובוקציה (שאני מזיין קטינות כאילו אין מחר). מייד עליתי מולו במסנג'ר, לאור עמדותיי ודבקותי בהם, לא היתה לי בעיה לדבר איתו בחופשיות ושמחתי לזיין לו את השכל בנסיון להשיג את מה שאני רציתי.

 

זה די ברור שאם הייתי רוצה לנהל איתו את השיחה לנגד עיני הקוראים שלו הייתי פשוט משתמש בחלון התגובות, זה לא הפריע לו לספר לעולם על השיחה שלנו. (לא הופתעתי)

אבל כאן הוא נתן לי לגטמציה להשתמש בדברים מהשיחה שלנו. כך היא נפתחה:

חרוטון says:

מה השלב הבא ? אתה הולך לשים תמונה שלי ?

haravak.com says:

אני לא עושה אאוטינג לעולם

 

משעשע, לפני רגע הוא סיפר פרטים מהחיים האיישים שלי בבלוג שלו, זה לא אאוטינג ? לחשוף פרטים משיחת מסנג'ר זה לא סוג של אאוטינג ?

 

אמנם הייתי עצבני אבל באותו זמן לא ידעתי שהוא כבר הודה בפוסט המספרים שלו שהוא היה עם קטינות (אני עדיין קראתי אותו למרות הכל, אבל לאחרונה אני לא מספיק לבקר את כל הבלוגים שאני אוהב אז בטח שלא את הבלוגרים שאני שונא),   בכל זאת ידעתי שהוא פוגש קטינות וזרקתי הימור:

 

חרוטון says:

טוב, בכל אופן

אין לי שום דבר אישי נגדך, דוגרי אני הולך להנות מהרייטניג ואין לי ספק שלא מעט קטינות יתעניינו בי בעקבות הפוסט

רק שתהיה מאופס

זיינתי רק קטינה אחת

שזה פחות ממך

haravak.com says:

נו אז מה רע? תהנה מהרייטינג

haravak.com says:

זיינתי רק 1

haravak.com says:

שניה מצצה לי

haravak.com says:

אני בטוח שגם לך היו קטינות כאלה...

חרוטון says:

 אה, אם סופרים מציצות אז יותר

-

 

ההימור השתלם מכל הבחינות, ברוב עליבותו הוא גם ניצל את האמירה שלי ורץ לספר עליה לכל העולם (נתן לי אישור לחשוף את השיחה שלא הייתי חושף אחרת) וגם הודה בפניי שהוא עשה קטינות (התברר כמיותר בדיעבד)

 

בהקשר הזה אזכיר שההתנצחות של הרווק ברחבי ישרא "חרוטון הודה ב XYZ" היא מטופשת, לא עברתי על שום חוק ולא הכחשתי מעולם, פשוט לא רצתי לספר.

 

זה לא נגמר כאן, לפני מספר חודשים הרווק כתב פוסט על סקס שהוא עשה עם בלוגרית ברכב שלו ורמז שהוא ישמח אם גם היא תכתוב פוסט על אפיזודת הסקס ההיא. היא עשתה את זה וסיפרה לעולם את האמת על כמה הזיון איתו היה עלוב ושהרווק לא יודע לעשות את העבודה. הוא נעלב ודי מהר הפוסט נעלם מהאוויר. האמת שאני יודע איך ומי אחראי לייסורי המצפון שלה על הפוסט ההוא ולבסוף היא מחקה אותו. היא לא רצתה לפגוע בו, היא חשבה שהוא כותב באופן אותנטי ורוצה אותנטיות גם מצידה.

למרות שהיא מחקה את הפוסט הרווק התחיל להשמיץ אותה ברחבי ישראבלוג ולספר גרסה אחרת על הסקס איתה מכפי שהוא פרסם אצלו,  גרסה הרבה פחות "דיפלומטית" ממה שהוא כתב בפוסט שלו [בשם ההגינות אני אומר שבפוסט שלה דווקא הגבתי לטובתו וגם שאני לא חושב שהוא היה צריך לפרסם גרסה חסרת רגישות על הסקס איתה, אבל יחד עם זאת לטעון על עצמו שהוא כותב אותנטי ולהתחיל ללכלך עליה זה שקרי ומיותר].

 

בכל אופן גם את המידע הזה ניצלתי לטובתי בחלון התגובות שלו, זה היה די ברור שבשלב כזה או אחר הוא יתחיל למחוק לי תגובות כמו שהוא בד"כ עושה כשהתגובות ענייניות ותקפתי אותו בחזרה, הזכרתי לו את המקרה הזה ושיקרתי קצת (רק קצת), הוא כמובן התעצבן והגיב, מייד אחרי שהוא קלט שהוא מסגיר את זה שיש לו קשר למחיקת הפוסט הוא כמובן מחק את שרשור התגובות שלנו.

רק שהוא שכח שאת התגובות שלו קיבלתי למייל:

 

 

 

 

אדון רווק יקר, הפוסט ההוא נמחק, אתה קפצת על ההצעה למחוק אותו, אם ההצעה הגיע בעקבות סחיטה רגשית שלך או בעקבות איומים שלך או סתם מטוב לב שלה - זה לא ממש משנה.

היא עשתה לך רוויו והתפקוד שלך היה מעורר רחמים, אז כן, זה אולי משחק בשבילך, אבל אלה פרטים מהחיים שלי שחשפת בבלוג עם 1000 כניסות ביום.

משחק מוגדר על ידי החוקים שלו. מה שאתה משחק זה לא אותו משחק שאחרים משחקים.

-

אותו פוסט מחוק נכתב מחדש והוא נמצא אצלי בתיבת הדואר, לאחר התייעצות עם הבלוגרית המדוברת החלטתי לעזוב את העניין, היא נמצאת בתקופה לא קלה ומעדיפה שלא אכניס אותה לתוך העניינים האלה, חוץ מזה שהיו מספיק אנשים שקראו את את הפוסט המקורי ופרסומו כאן לא יוסיף לי כבוד, אם הרווק ירצה לפרסם מחדש את אותו פוסט יחד עם התנצלות מפורטת אליי ואליה, הוא כבר יודע את המסנג'ר שלי.

כך או כך, יש סיכוי קטן שאחד משונאי הרווק ישכנע אותי לתת לו את הטקסט המדובר. גם אני יודע לרדת נמוך.

 

-

כולם יודעים שלרווק כבר ממזמן אין על מה לכתוב, הוא מידי פעם משוויץ שקוראים אותו בגלל ההומור ומתגאה באותנטיות שלו, אבל הומור כבר אין אצלו ממש, זה שקוראים צוחקים עליו או מלגלגים על הנשים שאיתו זה אמנם צחוק בריא, אבל לא ממש נחשב כהומור.

אין לי שום ספק שזה רק עניין של זמן עד הפרובוקציה המכוערת הבאה שלו, אני לא אתפלא אם בקרוב הוא יספר על איך הוא פתח בלוג חדש והתחזה לבלוגר לא מוכר כדי לזיין את אחת מהבלוגריות ששונאות אותו. זה תפור עליו בול.

 

-

איך בכלל אני והרווק הגענו להיות אויבים ?

 

בפעם הקודמת שהוא רשם עליי שטויות עליי ועל באד (המלחמה הראשונה ראשונה) הוא לא הצליח להתמודד עם התגובות שלנו שהוכיחו אותו על טעותו וגם התחיל למחוק תגובות כדי שהשרשורים לא יהיו קריאים, באד זיינמאן לא נשאר חייב ופרסם פוסט בו הוא השפיל את הרווק (אני לא באמת אובייקטיבי), שם לרווק לא היה את כח מחיקת התגובות ובתגובות הוא נכנע וכתב לי התנצלות, את ההתנצלות הוא השאיר בחלון התגובות של באד ומעולם לא טרח לפרסם אותה באותה במה בה הוא כתב עליי את הזבל שכתב, זה לא הפריע לי לסלוח ולשים את זה מאחוריי.

אבל למרות ההתנצלות שלו הוא המשיך בקו של לרשום עליי דברים שליילים בתגובות, הוא מחק את הקישור שלו אליי וכשניסיתי להמשיך להגיב אצלו כרגיל, הוא הגיב בעויינות וגם מחק תגובות.

אגב, כשהוא רשם דברים עליי ועל באד הוא מייד התגונן ואמר לי שמדובר בהומור ואני סתם מתרגש, העובדה שמדובר בהומור לא הפריע לו להמשיך להגן על הטיעונים שלו ברציונליות מלאה. העיקר שבסוף הוא התנצל.

מאז אני עוקץ אותו פה ושם בתגובות בכל מיני בלוגים, הוא טוען שאני מפרסם עליו שמועות – כששאלתי אותו איפה ומה בדיוק אמרתי הוא לא ענה לי, אני לא זוכר שפרסמתי שמעות. אני כן זוכר שעקצתי, קיללתי ולכלכתי. כששאלתי אותו .

 

המריבות האלה מכוערות מכוערות כמו שאתם רואים, במריבה הקודמת  סבסטיאן המוכשר טרח להביע את דעתו בדיאבלוג שלו (פוסט מעורר מחשבה! אפילו השפיע על ההתנהלות שלי בתגובות בפוסטים מסוימים ועל ההחלטה לכתוב את הפוסט הזה). בחלון התגובות שם הרווק כבר איבד את דעתו לחלוטין. כולכם כבר יודעים שמדובר באדיוט, אבל התגובות שלו לסבסטיאן בהחלט מצחיקות.

הבעיה שטמטום ומריבות מביאים רייטניג, בזה כולנו אשמים.

 

שוב: בזה כולנו אשמים.

 

הרבה יגידו שישראבלוג היא ביצה מגעילה, לא הביצה עושה את האדם, הצפרדעים יוצרות ביצה. אם לא נרצה שתהיה פה ביצה, לא תהיה פה ביצה.

 

כל אחד כותב מסיבות שונות, מכירים את זה כשאתם יושבים עם חברים ואחרי שאתם אומרים משהו מצחיק כולם נקרעים מצחוק, כשכולם צוחקים יש הרגשה קטנה כזו של סיפוק, ההרגשה הזו של "וואלה, צוחקים בזכותי", אני מכור להרגשה הזו וזאת הסיבה שאני כותב כאן, אני משתדל לרשום בעיקר שטויות, ואני נורא מקווה שזאת הפעם האחרונה שמפריעים לי לעשות את זה.

 

אני לא דון קישוט ואני רחוק מלהיות קדוש מעונה. אני רק רוצה לכתוב, אני רוצה לעשות את זה בישראבלוג.

 

הרייטינג של הרווק גבוה משלי פי כמה, התשובה שלי לפוסטים האחרונים שלו לא תקבל את אותה חשיפה שהוא קיבל. הוא משתמש ברייטינג שלו כבמה להתנהגות בריונית וגסה, הוא מוחק תגובות ענייניות ומפר קודים אתיים שכולנו שומרים עליהם בינינו.

אני לא יכול לדרוש מאף אחד לשנוא או לריב איתו בגלל עוול שהוא עשה לי, אבל אני כן מבקש מכם ללנקק את הפוסט הזה אם אתם מעדיפים את ישראבלוג כמקום לכתוב בו, מקום שמוקיע מתוכו התנהגות כשל הרווק. אין צורך בדמנוזציות וגלוריפיקציות (פוסט כזה ארוך, הייתי חייב לפחות 2 מילים פלצניות), למעשה – עדיף לא לפתוח את הדיון הזה מחדש במקומות אחרים.

 

אני גם ממליץ לכם לחשוב פעמיים לפני שאתם קוראים ומגיבים אצל הרווק ודומיו, איזה סוג של בלוגרים אנחנו מעודדים בזה ?

לי אישית אין כוונה לפרסם שוב פוסט בנושא או להגיב לו בפעם הבאה שהוא יפתח עלי פה (מקלדת).

 

תמיד יהיו נשים מטומטמות שירצו לשיםV  על הרווק, אני כבר שם עליו פס.

 

אני פונה גם לכל החברים בטבעות של הרווק ('המלאכיות של הרווק' וגם 'הרווקטסיטים') , אתם חברים בטבעת של בריון דוחה וטיפש, מה זה אומר עליכם ?  לצאת מטבעת לוקח בדיוק מספר שניות.

 

ולך אדון רווק יקר, אני נהנה מהחיים, לרב אני פועל מתוך כוונות טובות ואהבת הזולת - בתוך ישרא וגם מחוץ לה, ובסך הכל אני די מצליח כאן גם בלי לרדת ולהרגיז אחרים, אני נמצא כרגע בין מערכות יחסים ועד לפני מספר חודשים אהבתי מישהי בכל ליבי, לפניה אהבתי מישהי אחרת בכל ליבי וחוזר חלילה.

מתי אתה אהבת בפעם האחרונה?

 

 

* כבוד גדול ליניב גבאי מילר שהתרגום שלו לשיר טוב בהרבה מהתרגום של wikipedia , במקור הוא השתמש בשיר הזה בתגובה מסויימת שיצאה נגדי. אני מודה לו על שהאיר את עיניי.

נכתב על ידי חרוטון-, 6/6/2006 16:42, בקטגוריה
2664 תגובות   הוסף תגובה     הצג תגובות כאן     11 הפניות (TrackBack) לכאן     לינק לקטע

הכינוי הדפוק שלי: חרוטון-
הישג כרונולגי: 44
מלאו כאן את כתובת ה-email שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח
הצטרף כמנוי SMS
בטל מנוי SMS

RSS (הסבר)



 << יוני 2006 >> 
א ב ג ד ה ו ש
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

ארכיון:
חיפוש טקסט בקטעים:

חפש
חלון מסריח:

הוסף מסר
הבלוג חבר בטבעות:
« בלוגים מצחיקים » ±




גולשים עכשיו באתר
© הזכויות לשטויות בעמוד זה שייכות לחרוטון- אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מישהו אחר במקרה ואתם זוממים לתבוע ועליו בלבד!!!
הזכויות לעיצוב שייכים לקישקוש שהלכה לאכול במבה
         119,672
1 2 3