9/2006

לא לשכוח לא לנקות מאחורי האוזניים – אני מגדל שם אוכל.

 

יש יתרונות ללהיות מסריח, אתה גם חוסך המון זמן על מקלחות וגם אנשים לא נכנסים איתך לחדר (מה שנותן לך שליטה מלאה על הטמפרטורה של המזגן). למרת היתרונות, לאחרונה הלכלוך החל לסתום לי את נקבוביות גופי הענוג,  ואני צריך אותן על מנת להפריש החוצה כל מיני חומרים מגופי (אוכל, שתן, בועות סבון שבלעתי, נזלת שגידלתי באף, נזלת שגידלתי בתחת – רשום לי על זה פטנט). אז החלטתי לוותר על תענוגות חוסר ההיגיינה ולנסות  לעשות את הבלתי ייאמן: "לחזור בזמן"!!!!!!!

האמצעי: מקלחת שתהפוך אותי לנקי כפי שהייתי לפני חודשיים אחרי המקלחת האחרונה.

 

אז בזמן שהמים נוחתים על גופי העירום, הטיפות נוחתות על ראשי ועושות את דרכן אל עבר החזה המסוקס שלי, עוברות אותו ומדגדגות קלות את פטמותי המזדקרות ומשם ממשיכות אל עבר בליטת האהבה שלי – אני נזכר שאני זכר והטקסט הזה לא מגרה אף אחד חוץ ממני אז כדאי לי להחליף כיוון לטקסט (האפשרות השניה היתה לגדל שדיים ולכרות את בליטת האהבה אבל לא מצאתי את האבטיח איתו אני נוהג לקצץ דברים, היייתי בטוח שהשארתי אותו ליד ההורמונים).

אז נאלצתי לחשוב על טקסט אחר לכתוב בזמן המקלחת (אני חושב על פוסטים במקלחת ושוכח אותם כשאני מתנגב, אני חושד שהמגבת שלי מלאה בחומר מקדם שכחה. יום אחד אני אמצא דרך איך לסחוט את הפוסטים בחזרה מהמגבת. אחד הרעיונות זה לאיים עליה שאם היא לא מחזירה לי את כל הפוסטים שהיא לקחה לי, אני אפרסם תמונות מביכות שלה באינטרנט).

 

כשאני חושב על המקלחות שלי (4.5 בשנה)  נדמה לי שאפשר לסווג אותם למספר סוגים:

 

מקלחת  Afterים:

אני חוזר מהים, החול סותם לי את האוזניים (שוב חבר עבד עלי שאם מניחים את הראש על החול אפשר לשמוע את הים), החול סותם לי את הרקטום (שוב ישבתי על ארמון חול של כמה ילדים שעבדו עליו כל היום, אבל לא היו להם אישורים לבניה כשביקשתי לראות, אז החלטתי ללמד אותם לקח - הרי ככה בדיוק קמים מוצבים בלתי חוקיים!!!), החול סותם לי את האף (שוב שכחתי שאני אלרגי לילדים ושכחתי את הטישו בבית אז ניסיתי לקנח את האף עם חול), חול סותם לי את המחשב (אין לי הסבר לזה אבל אני בטוח שזה קשור למודי בר און).

מקלחות Afterים מתאפיינות בשפשוף הגוף עם חול וסבון, מה שעושה לי פילינג נעים בכל הגוף, וגורם לי לחשוב על מותה של פנינה רוזנבלום.

 

מקלחת חשיבה:

מקלחת חשיבה אני עושה כשיש לי משהו שאני רוצה לחשוב עליו, המקלחת היא מקום מושלם לחשוב בו כי המים שוטפים את הזיעה מהגוף (נראה אתכם חושבים עם מח קטן כמו שלי ולא מזיעים), הבעיה עם מקלחת חשיבה היא שאחרי שאני מגיע למסקנה כלשהי בנושא אני חייב לרשום אותו כדי לא לשכוח. הדרך היחידה לרשום במקלחת היא לרשום את הטקסט ע"י השתנה צורנית החוצה מהמקלחת אל השטיח.

 

מקלחת הפרדוקס:

מקלחת הפרדוקס היא מקלחת שבה אני מנסה להתקלח בלי להרטב, ברוב המקרים זה בגלל שפשוט שכחתי להדליק את הדוד והמים נורא קרים. אחרי זמן מה של ביקורים מהירים מתחת למים (כאילו שאם עוברים מהר מתחת למים זה לא מרטיב ולא קר) אני מגיע למסקנה שאין ברירה וצריך לסבול ולשדרג את המקלחת למקלחת קרה – לכן אני עוצם את עיניי ונכנס מתחת למים. כל האיברים בגופי מצטמקים למימדים המקוריים שלהם לפני הניתוחים ואני תוהה לעצמי למה לעזאזל אני עוצם עיניים לפני רגעים מפחידים כאלה !? זה לא עזר לי כשעצמתי עיניים בטסט וגם לא עזר לי שעצמתי עיניים לפני הטירונות ולא עזר לי שעצמתי עיניים כשאחי הגדול היה דוחף לי בקבוקי קולה לרקטום ואומר לאמא שלנו שסיימתי לבד את כל הקולה.

למה שפתאום עצימת עניים תשנה את טמפרטורת המים ?!

 

מקלחת מחורבנת:

לפעמים אחרי מספר 2 בשירותים אני ניגש לנגב את ישבני הענוג והמלא בשאריות חרא ומוצא את עצמי חסר אונים מול כמויות הקקי שנשארו תקועות שם! ואפילו המגבונים הלחים רק מורחים ולא מנגבים (האם באמת אין אלוהים?!) מה עושים ??

נכון, אני מייד נכנס למקלחת על מנת לנקות את הטוסיק עם ידי החשופה מתחת לזרם מים איתן. אחרי שהטוסיק נותר נטול צואה אני מתמודד עם השאלה הגורלית "איך מנקים את היד?" משם אני מתמודד עם  "איך מנקים את המגבת?" ואחר כך עם "חום על הקיר זה דווקא יפה, לא ?" וכו'

 

מקלחת זהב: תמצאו על זה חומר לבד בגוגל ...

 

אמבטיה: אני לא עושה אמבטיות, אני מפחד לטבוע

 

 

אמנם לאחרונה אני לא ממש באיזור אבל אני מועמד בישראוסקר בקטגורית הבלוג הקומי, יש בערך עוד 5 דקות להצביע ואני לא ממש יכול להגיד שאני מכיר את כל הבלוגים האחרים בקטגוריה הזו כך שאני אפילו לא מבקש שתצביעו לי, התחרות הזו לא נראית לי מי יודע מה הגיונית אבל אני מניח שאשנה את דעתי אם אזכה (אל דאגה, אין לי תקוות/ציפיות).

 

נכתב על ידי חרוטון-, 1/9/2006 21:14, בקטגוריה
162 תגובות   הוסף תגובה     הצג תגובות כאן     1 הפניות (TrackBack) לכאן     לינק לקטע

הכינוי הדפוק שלי: חרוטון-
הישג כרונולגי: 44
מלאו כאן את כתובת ה-email שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח
הצטרף כמנוי SMS
בטל מנוי SMS

RSS (הסבר)



 << ספטמבר 2006 >> 
א ב ג ד ה ו ש
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

ארכיון:
חיפוש טקסט בקטעים:

חפש
חלון מסריח:

הוסף מסר
הבלוג חבר בטבעות:
« בלוגים מצחיקים » ±




גולשים עכשיו באתר
© הזכויות לשטויות בעמוד זה שייכות לחרוטון- אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מישהו אחר במקרה ואתם זוממים לתבוע ועליו בלבד!!!
הזכויות לעיצוב שייכים לקישקוש שהלכה לאכול במבה
         119,672
1 2 3