10/2006

הופעה מטורפת בעירום

 

בעוד שערים נורמליות בוחרות לארח בעיקר דשא באמפיתאטרונים שלהן, ברעננה החליטו שדשא זו ממילא אופנה חולפת ולכן הם בחרו לארח למופע משותף את פורטיס, סחרוף משינה, ודשא בתור המופע חימום.

לא נותרתי אדיש לענין וטרחתי להגיע לראות את שאריות הדשא מקרוב, מייד עם תחילת המופע מצאתי את עצמי עומד בחוסר מעש ולכן פשפשתי בזכרוני לבדוק מה אני אמור לעשות עכשיו. ליד הזכרנות המודחקים של האונס המשפחתי מצאתי את "המילון השלם להתנהגות במופעי רוק", כמובן שכמו שאר חלקי הזכרון שלי גם החלק הזה היה רק עטיפה של ספר שאת תוכנו החלפתי בתמונות פורנו. בסופו של דבר החלטתי לצפות בבני אנוש אחרים בהופעה ולחקות טיפוסים מהמגוון הרחב שראיתי:

 

הבוהים בטוסיק: הבוהים בטוסיק הם אנשים שניסו לדפוק את המערכת, מאחר שכרטיס למקום ישיבה עולה יותר מכרטיס לדשא הם קנו כרטיס לדשא אבל הביאו כסא ים, מאחר שהם מתעקשים לשבת הם בעיקר בוהים בטוסיק של זה שלפניהם. ממש לידי היתה בוהה בטוסיק וכל פעם שהיא הדליקה סיגריה התפללתי שזה שלפניה יפליץ ויבעיר אותה באש. מאחר שהיא ישבה וכולם לידה עמדו השיער שלה הפך למאפרה מצוינת לכל הסובבים. כל מי שבהה מרחוק באיזור שלנו ראה "חור" בתוך קבוצת האנשים וחשב לעצמו שיש לידנו מקום עמידה מצוין, ולכן כל כמה דקות במהלך ההופעה מישהו ניסה לבוא לעמוד איפה שהבוהה בטוסיק ישבה. כמובן שכל מי הגיע התאכזב לגלות שיש שם מישהי מפגרת שיושבת על כסא ים, אז הוא כיבה את הסיגריה שלו על ראשה והמשיך הלאה.

 

הארנבים: למרות שהכינוי בחרתי להם הוא של חיה חובבת מין ביזארי, הארנבים הם אנשים רגילים לחלוטין, רק שהם נוטים להרים את היד בהתאם למוסיקה ועושים משהו עם האצבעות שנראה כאילו הם מנסים לעשות צל של ארנב על הפנים של פורטיס. זה די מגוחך לאור זה שפורטיס נראה כמו פינגווין, וצל של ארנב אף פעם לא הצליח להחמיא לעור הפנים המרגש של פינגווינים.

 

הצלמים: הצלמים הם האנשים שמגיעים להופעה בשביל לתפוס כמה תמונות טובות, הבעיה הגדולה של הצלמים זה שלרב הם ייעמדו מאחורי אחד הארנבים וכך שבכל פעם שתהיה להם הזדמנות צילום טובה היד של הארנב תעופף למעלה ותסתיר את התמונה בדיוק ברגע הלחיצה. מאחר שיד הארנב עולה ויורדת לפי קצב המוסיקה אין להם אלא לנסות לתפוס את התמונה בתזמון המדויק בו התאורה מתאימה, הפוקוס טוב, והיד של הארנב למטה. זה קצת דומה למשחקי פלטופרמה ישנים בהם אתה צפרדע שצריכה לחצות כביש סואן, אישית אני תמיד אהבתי לראות את הצפרדע נדרסת ולכן אין סיכוי שאני יכול להיות צלם.

 

זוגות: זוגות מגיעים יחד להופעה ובתוך ההופעה הם מהווים סוג של יישות מחובקת אחת, ניתן לדעת מה מצב הזוגיות וכמה זמן הם יחד לפי המילים אותם הם מדגישים בשירים,  כשהכל טוב אז כשמשינה ישירו את 'את לא כמו כולם' , הגבר ישיר את המילים ברוך לאוזנה של זוגתו. לעומתם הגבר שהיה לידי חיכה בקוצר רוח לביצוע הרוקיסיטי של פורטיס ל'את לא (טובה אליי)' וצרח את הפזמון לתוך אוזנה של זוגתו שהחלה לדמם כמה שניות אחרכך, אבל הוא לא כזה בחור רע, הוא הבטיח לקחת אותה לבית חולים מיד בסוף המופע (הוא צרח לה את זה לאוזן השניה וגם ממנה היא התחילה לדמם).

 

הקופצים: הקופצים מכניסים את החיים להופעה, אין כמו לבהות באלפי אנשים שקופצים בסנכרון מושלם לצלילי המוזיקה, גם אין כמו לדעת שלפחות 32% מהם ינחתו על הרגל של מי שלידם ויגרמו לנזק בלתי הפיך.

 

המנגנים באוויר: המנגנים באוויר יודעים לנגן על המון כלים-  בעיקר גיטרות אבל גם תופים, חליל, כינור חשמלי, תפוחי אדמה, צ'לו, אברי מין וכו'. הבעיה רק שאין להם את הכלים איתם ולכן הם לא הורשו לעלות לבמה אז הם נאלצים לנגן מרחוק באמצעות כלי נגינה דמיוניים שרק הם רואים. מידי פעם הם מניחים את הכלי הדמיוני ומחבקים את החברה הדמיונית שלהם, חלקם אפילו קנו לה כרטיס. היה אחד בהופעה שהחברה הדמיונית שלו בגדה בו עם תפוח אדמה דמיוני שהוא בעצמו הביא כדי לנגן עליו, בסוף ההופעה הוא שבר עליה את הגיטרה הדמיונית שלו. שתלמד לקח הזונה הבולבוסית. פעם הבאה הוא כבר ישיג חברה דמיונית הרבה יותר כוסית, עם סלידה מפחמימות.

 

אלה שבאו לשיר אחד: ניתן לזהות כאלה לפי הידיים השלובות במשך כל ההופעה, הבהיה בקנאה באנשים אחרים שיודעים את המילים, בחוסר הנוחות שמתבטא על ידי הרבה התגרדויות בחלקי גוף שונים, בהתלהבות המתפרצת כשהשיר היחיד שהם יודעים את המילים שלו הגיע, וברגיעה שבאה אחריו שבה משום מה שוב צריך להתגרד..

 

השרים באיחור: השרים באיחור שרים את השירים יחד עם הזמרים בהופעה, הבעיה שהם לא יודעים את המילים ולכן הם מחכים לשמוע אותם או מהזמר או מהאנשים לידם ואז לצרוח אותם בקולי קולות. ברגע שהבחנתי בטיפוס כזה ניגשתי אליו ולחשתי לו מילים הרבה יותר מוצלחות שהוא כמובן צרח אותן עם מנגינת השיר.

 

את לא כמו חוסאם

אזנייך הן לפני העשב

הרגל נקעה

אבל את דופקת מעירה פיל

הפיל שהוער

את תחלבי אותו דרך ברך

 

השרים בהקדמה: השרים בהקדמה רוצים להראות לעולם שהם יודעים את המילים של השיר וכך הם טורחים לצעוק אותן לפני הרגע המתאים בשיר בעודם חושבים לעצמם כמה שהם מוצלחים שהם יודעים את כל המילים ומקווים שכל הקהל שם לב לזה גם, ואולי מישהו אפילו יבקש מהם חתימה. מדובר באנשים שבבית הספר היו תמיד מצביעים עם התשובה עוד לפני שהמורה סיימה את השאלה. אם יש במקרה לידכם אדם כזה יש לדווח עליו לרשויות החוק מייד אחרי שהנחתם לו בכיס כמות לא מבוטלת של סמים. בעצם סמים זה יקר. שימו צפרדעים זה גם די חשוד. המשטרה לא מקלה ראש בצפרדעים שנמצאו בכיסים של אנשים.

 

נכתב על ידי חרוטון-, 16/10/2006 18:05, בקטגוריה
98 תגובות   הוסף תגובה     הצג תגובות כאן     0 הפניות (TrackBack) לכאן     לינק לקטע

הכינוי הדפוק שלי: חרוטון-
הישג כרונולגי: 44
מלאו כאן את כתובת ה-email שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח
הצטרף כמנוי SMS
בטל מנוי SMS

RSS (הסבר)



 << אוקטובר 2006 >> 
א ב ג ד ה ו ש
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

ארכיון:
חיפוש טקסט בקטעים:

חפש
חלון מסריח:

הוסף מסר
הבלוג חבר בטבעות:
« בלוגים מצחיקים » ±




גולשים עכשיו באתר
© הזכויות לשטויות בעמוד זה שייכות לחרוטון- אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מישהו אחר במקרה ואתם זוממים לתבוע ועליו בלבד!!!
הזכויות לעיצוב שייכים לקישקוש שהלכה לאכול במבה
         119,672
1 2 3