12/2006

ניקיון הבית לוג 69696918

 

הדירה שוב מלוכלכת.

אני יודע את זה בגלל שכשאני אוכל דברים שנפלו לי על הרצפה דבוקים אליהם כל מיני שערות וקונדומים, ומשום מה הם לא מקשיבים לי כשאני צועק עליהם שלא עברו 3 שניות ונדבקים לאוכל שלי בכל זאת.

 

שיטת ניקיון ניסיונית: השיטה הצהלית - הענקת הצבע 'רטוב' לרצפה, שופכים מלא מים וגורפים אותם לאנשהו.

 

שפכתי במקומות אקראיים בבית המון מים מהולים בשמפו כזה שעושה נעים לרצפה וגם נגד קשקשים, זה נורא יפה לבהות במים נשפכים מדלי אל הרצפה והופכים לשחורים, לכן נסחפתי קצת ורק באמצע התהליך נזכרתי שבכלל יש לי שטיח בחדר שינה שאני שופך בו כרגע.

התכוונתי להפסיק לשפוך על השטיח אבל זה עשה עליו צורות ממש יפות.

אמנם שטיח רטוב זה נחמד כי הוא שומר על הצבע הרטוב לאורך זמן וזה באמת נראה נקי ומבריק, אבל כנראה שרטיבות לאורך זמן זה משהו שרק הקירות שלי מוכנים לספוג (סטגדיש). השטיח עשה קולות מעיכה רטובים כשדרכתי עליו וזה הזכיר לי במשהו את הקולות שאצבעות עושות מידי פעם בתוך וגינה. זה גם עשה לי רטוב בגרביים, אז נהייתי חרמן ורטוב (בגרביים),  חבל רק שוגינות לא נרטבות כ"כ בקלות.

 

הענין לא נראה בריא לשטיח והחלטתי לעשות UNDO, אחרי שבמשך 20 דקות לחצתי במחשב על CTRL+Z ושום דבר לא קרה לשטיח הגעתי למסקנה שכנראה שהמחשב שלי מקולקל, כנראה גם שכחתי לעשות SAVE לפני ששפכתי על השטיח.

 

שעות אח"כ סיימתי לסחוט ולספוג את המים מהשטיח, גרפתי את כל המים אל חדר האמבטיה כדי לגלות שבכלל אין לי שם חור ניקוז, הניסיון לנקז את המים במקום ללא חור ניקוז היה זהה לניסיון קריעת קרום הבתולים יש ילד בן 4.

ניסיתי לעשות למים פרצופים כדי להפחיד אותם שיקפצו אל האמבטיה. השכנה שהסתכלה עליי מהחלון התעלפה והמים עשו לי אצבע משולשת.

נבהלתי וקפצתי לאמבטיה.

החלטתי לנוח מעט מול הטלוויזיה ושמתי לעצמי הקלטה של מיטב הפרסומות של ג.יפית, כשחזרתי לאמבטיה הופתעתי לגלות שהמים עשו לי בני סלע. למזלי המים פחות חכמים מהאנס הסדרתי הממוצע והם השאירו אחריהם שובל שחור של לכלוך (מסתבר שהרצפה באמת עקומה, חבל שלא ניסיתי להתקבל לרקדן נולד).

 

עקבתי אחרי שובל המים השחרחר וקיללתי המון כששוב נאלצתי לספוג את המים מהשטיח. הפעם גרפתי את המים אל מרפסת השירות שם זכרתי בבירור שיש חור ניקוז. כשהמים הגיעו אל חור הניקוז הם הביטו בו והוא הביט בהם בחזרה, כלום לא קרה, הפעם המים אפילו לא טרחו לעשות לי אצבע משולשת. הנסיון להעביר מים דרך חור ניקוז סתום מזכיר ניסיון ביתוק הבתולין של ילדה בת 4, זה פשוט לא נכנס עד הסוף.

הייתי צריך משהו לפלס איתו את החור של הילדה.. ניקוז! את החור ניקוז! אני לא מכיר שום ילדה!

חשבתי לפלס את החור עם מקל המגב אז הפכתי את המגב כדי להשתמש בצד שיש בו מקל בלי מגב,  כמובן ששכחתי שיש עליו סמרטוט ספוג במים שחורים ומצאתי את עצמי מתנשק עם סמרטוט רטוב ומגעיל. זה הזכיר לי מתנשקת גרועה מהעבר אז לפני שדברים יסתבכו אמרתי לו שזה לא הוא, זה אני.

הורדתי את הסמרטוט מהמגב וניגבתי את הפנים בחולצה. ניסיתי לפלס את החור ניקוז, המגב לא נכנס.

זה לא הוא, זה היא. לפחות הוא נותר מבסוט שהוא רחב מידי.

אחרי שתקעתי כמה מזלגות בחור (חור הניקוז, מזלגות במקומות אחרים זה בכלל לא מוי כייף) הוא התחיל להראות סימנים קלים של יכולת ניקוז מים והמטבח לעומתו הראה סימנים של מחסור במזלגות.

לא נורא אפשר לגרד את הגב גם עם השרביט של השירותים.

כחצי שעה אחרי שסיימתי לנקז את המים השכנה מלמטה דפקה לי על הדלת עם מבט של רצח בעיניים וסיפרה לי בחגיגיות רצחנית שהחור ניקוז שלי פונה אל הכביסה שלה. היא לא צחקה כשהסברתי לה שהחור ניקוז שלי אמנם פונה לכביסה שלה אבל אני מאולף ולכן אני עושה את צרכיי רק בשירותים.

היא תלשה שיערה מראשי והתחילה למלמל כמה מילים שנשמעו כמו כישוף, כשהיא סיימה טרקתי עליה את הדלת וליטפתי את הכרבולת שלי, אני לא מבין קוקוריקו מה היא כל כך התעצבנה, זאת גם ככה היתה כביסה לבנה, היא לא יודעת ששחור מרזה ?

 

בסוף סיימתי לנקות הבית וסגרתי את החלונות שלא יכנס לכלוך (חוץ ממני). כשיגמר החורף אני אשקול לפתוח מחדש את החלונות.

 

 

מהפעם הקודמת שניקיתי יצא הפוסט הזה , זה מה שיצא כשסידרתי.

 

הפוסט מוקדש לדואט המלוכלכת שנטשה אותנו לבד בחושך! L

 

נכתב על ידי חרוטון-, 6/12/2006 18:26, בקטגוריה
108 תגובות   הוסף תגובה     הצג תגובות כאן     -1 הפניות (TrackBack) לכאן     לינק לקטע

הכינוי הדפוק שלי: חרוטון-
הישג כרונולגי: 44
מלאו כאן את כתובת ה-email שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח
הצטרף כמנוי SMS
בטל מנוי SMS

RSS (הסבר)



 << דצמבר 2006 >> 
א ב ג ד ה ו ש
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

ארכיון:
חיפוש טקסט בקטעים:

חפש
חלון מסריח:

הוסף מסר
הבלוג חבר בטבעות:
« בלוגים מצחיקים » ±




גולשים עכשיו באתר
© הזכויות לשטויות בעמוד זה שייכות לחרוטון- אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מישהו אחר במקרה ואתם זוממים לתבוע ועליו בלבד!!!
הזכויות לעיצוב שייכים לקישקוש שהלכה לאכול במבה
         119,672
1 2 3