2/2007

אם לזין שלך היו גבות, הוא היה מרים אותן

 

יש תאוריה גרועה שגורסת שהכינוי של המילה זין התחיל בגלל שהוא דומה במקצת לאות ז', למרות שהתאוריה הזו לא נכונה החלטתי מהיום לקרוא לאיבר המין שלי 'נון סופית'.

לא מזמן מישהי התלוננה לידי על כאב גרון, התכוונתי להציע לה 'סטרפסיל' אבל משום מה נפלט לי  'סטרפטיז', אני עדיין לא בטוח שסטירת לחי זה אקט המהווה סירוב (מה כל כך קשה להגיד 'לא'?) אבל אין ספק שהעניין חירמן אותי מעט.

כשאתה חרמן, אבל רק מעט, זה אומר שקיימת חלוקה מסוימת בין המח העליון למח התחתון, וכך קרה שמחשבה על מציצה התערבבה לי עם המחשבה שכאב גרון עלול להיות סימן ראשון לדלקת גרון. אז מה באמת יקרה אם מישהי שיש לה דלקת גרון תמצוץ לי ? האם הזין שלי יכול להדבק בדלקת גרון ?

האם דלקת גרון בזין תגרום למוגלה בשקדים של הזין ?!

איך נראה איבר מין משתעל ?(בלינק הזה אם מסתכלים טוב טוב, ומחכים בסבלנות רואים את נתן זהבי משתעל, שזה הכי קרוב שאני מצאתי לזין משתעל.

משימה לקוראים: מי אתם מכירים שנראה כמו זין משתעל? פניות נא לשלוח לת.ד. 12234).

 

המחשבות על מציצות ומחלות גרמו לי לרצות לקפוץ לבית האבות השכונתי כדי לספק את חרמנותי, המחשבה על מציצה מלאת ליחה פשוט עוררה אותי (תגידו מה שתגידו, נזלת בתור חומר סיכה זה משהו שיכול לעבוד). לצערי בית האבות הוציא נגדי צו הרחקה אחרי שפעם שעברה הטרדתי את הזקנות עם שאלות טריוויה על רחוב סומסום.

נאלצתי להסתפק בדמיון שלי עם כוונה מלאה לעשות לי נעים בנון הסופית אבל אחרי מבט זריז לאזור החלציים שלי- שיניתי את שמו של האיבר שלי ל"פיי", מסתבר שמחשבות על זקנות מלאות ליחה וחסרות שיניים שמוצצות במרץ לא באמת עושות לי את זה כמו שקיוויתי. ניסיתי להשתחרר מעט באמצעות מחשבות על תיירות אמריקאיות שהגיעו עד לארץ בשביל לבקר אותי ולעשות לי נעים. הן חשבו שאני כל כך נאה שהן בחרו לצאת מהדמיון שלי ולעבור למציאות.

הן לא ידעו עברית אז הצעתי להם לשחק לי ב PAY , הן לא ממש הבינו מה אני רוצה מהן ונתנו לי מטבע של שקל. המשכתי בדרכי וחיפשתי מכונת מסטיקים, לצערי היא לא קיבלה שקלים אלא רק מטבעות של חצי שקל, אז הכנסתי את השקל לחריץ של התחת שלי וקיבלתי בתמורה חצי שקל ונון סופית. את החצי שקל רציתי להכניס למכונת המסטיקים אבל לא שמתי לב שיש לפני ילדה שבדיוק מוציא מסטיק בעצמה. במקום עברה שוטרת שחשבה שאני מנסה להכניס נון סופית לתוך הילדה שבקושי יודעת א' ב', השוטרת רצה לכיווני ובעטה בי. התקפלתי על הרצפה והחזקתי את השטרודל (@) שלי.

לא רציתי להגיע לבית כלא (ביררתי ועדיין לא מספקים סבון נוזלי בבתי הכלא בארץ) אז נתתי לשוטרת את החצי שקל שהיה לי, כנראה שזה מעל לסכום הנדרש לשוחד כי במקום לתת לי עודף היא התחילה למצוץ לי.

ואז כולם מתו !

 

 

נכתב על ידי חרוטון-, 27/2/2007 20:57, בקטגוריה
83 תגובות   הוסף תגובה     הצג תגובות כאן     0 הפניות (TrackBack) לכאן     לינק לקטע

הכינוי הדפוק שלי: חרוטון-
הישג כרונולגי: 44
מלאו כאן את כתובת ה-email שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח
הצטרף כמנוי SMS
בטל מנוי SMS

RSS (הסבר)



 << פברואר 2007 >> 
א ב ג ד ה ו ש
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28      

ארכיון:
חיפוש טקסט בקטעים:

חפש
חלון מסריח:

הוסף מסר
הבלוג חבר בטבעות:
« בלוגים מצחיקים » ±




גולשים עכשיו באתר
© הזכויות לשטויות בעמוד זה שייכות לחרוטון- אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מישהו אחר במקרה ואתם זוממים לתבוע ועליו בלבד!!!
הזכויות לעיצוב שייכים לקישקוש שהלכה לאכול במבה
         119,672
1 2 3