8/2006

מבצע סבתא השני

 

זוכרים שביקרתי את סבתא ?

 

לא מזמן אמא שלי סיפרה לי שכולם הולכים לבקר אותה בבית אבות כי יש לה יומלדת, לא שאלתי בת כמה סבתא כי גם ככה אני לא טוב במספרים מעל 69 (אף פעם לא מצאתי בהם טעם, אז לא הגעתי לשיעורים). מה שאני כן יודע שהיא עברה מתישהו את גיל 90 כי אצלנו במשפחה מתחילים לספור אחורה בערך מהגיל הזה... כשאני אומר שסופרים אחורה אני מתכוון לזה שאם היא בת 90 אז אומרים "סבתא, יש לך עוד 30 שנה לחיות" והיא מגיבה במבט מיואש של "תחתכו לי את הוורידים עם חתיכת ברזל חלודה".

אני לא בטוח למה, אבל כנראה שבמשפחה שלי חושבים שבגיל 120 מקבלים את הזקפה שלך חזרה או משהו. (האם אני רומז כאן בלי כוונה שלסבתא שלי היתה זקפה בצעירותה ?!)

 

העובדה שסיפרו לסבתא על המסיבה מספר פעמים לא מנעה מהמסיבה להפוך למסיבת הפתעה כשסבתא טוענת בתוקף שאף אחד לא אמר לה, בקיצור אם לא הצלחתם אף פעם לארגן מסיבת הפתעה שבאמת הפתיעה מישהו אולי כדאי שתתאמנו תחילה על זקנים סניליים וחסרי אונים (חוסר האונים מונע מהם לטרפד לכם את הרעיון).

 

בכל אופן, אז ישבנו כל המשפחה במסדרון בית האבות וחגגנו את היומלדת (שזה אומר שכולם ישבו וקיוו שדודה שלי תסתום או שלפחות תחנק מהעוגה, אני מוכן להשבע ששמו ג'ולות בחתיכת העוגה שלה כדי לזרז את הסיפור). כדי לשמח את סבתא שלי אמרתי לה שאכלתי תפוח (היא גם ככה ישבה רחוק ולא רואה טוב). כמבון שדווקא אז קרה נס רפואי !  סבתא שלי נזכרה שהיא בכלל לא הגישה תפוחים (את השם שלי היא לא זוכרת אבל זה שהיא לא הגישה תפוחים היא פתאום זוכרת ?!), כמובן שמיד אמרתי לה שהיא לא שמעה טוב ושאמרתי שאכלתי מפוח עלים שפועל על בנזין, היא מייד היתה מרוצה מעצמה שאכלתי כזה דבר משביע שכנראה היא הגישה.

 

אם מסדרון בית אבות נשמע לכם מקום קודר לחגוג בו יומהולדת אז כנראה שמעולם לא שמתם לב שאינפוזיה נורא דומה לבלונים עם הליום!  אפילו ניסתי לשים תרכיז של מיץ פטל בכל באינפוזיה של זקן שעבר (בלון שקוף זה די משעמם, רציתי אדום), משום מה גם כשאמרתי לו שזה ויטמינצ'יק ומלא בויטמנים ושכדאי לו הוא צעק עליי ביידיש שהוא רוצה למות ומוכן לסבול רק צבע של ציאניד באינפוזיה שלו. אני לא בטוח באיזה צבעים יש להשיג ציאניד אבל אני אשתדל לארגן משהו לשנה הבאה (אני מקווה שזה בלי צבעי מאכל כי זה ממש לא בריא).

 

החסרון הגדול במסדרון בית האבות הוא שבכל פעם שזקן עבר במסדרון המשפחה נאלצה להחצות כמו ים סוף ביציאת מצרים (אבל בלי זיקוקים ועם מר אורלנסקי בתפקיד פרעה) כשחצי משפחה נצמדת לקיר אחד והחצי השני לחלונות.

בתור אדם נאור ומואר אני מייד חושב לעצמי איזה חצי אני מעדיף לרסס עם רובה ולאיזה הלוויה אני אלך אם כולן יהיו באותה שעה. לצערי בדיוק במועד ההלוויות תהיה לי ישיבה חשובה מאוד בעבודה על השימוש במתקן המים.

בכל אופן, הזקן שחצה את המשפחה שלנו ממשיך לצעוד דרכנו, מדובר בתהליך של מספר ימים מה שמשאיר זמן לתהות כמה מצחיק זה יהיה אם אני אשים לו רגל ... האם הוא בכלל יפול בקצב הליכה כזה ? זה יותר מצחיק או פחות מצחיק מלשים רגל לילד קטן שרץ ולהמר כמה שיניים יישברו בנפילה ? במידה ולזקן יש שיניים תותבות,האם הן עלולות להשבר? אולי בכלל עדיף לתפוס את התינוק התורן במשפחה ולזרוק אותו על הזקן ? למה הטלת תינוקות זה לא ספורט אולימפי ?! אם אקים ערוץ טלווזיה שמשדר משחקי בייסבול ובעזרת עיבוד דיגטלי מחליף את הכדור בתינוק – אני אעצר או אתעשר ?? ואם אני אקים ליגת בייסבייבי אמיתית ? איפה יש להשיג מלא תינוקות כושים ? לא יפה מצידי לחשוב שרק תינוקות כושים הם מיותרים (כולם מיותרים) ! מי שצחק מזה גזען ומקומו בגהנום יחד עם היטלר וג.יפית

 

 

 

 

-          מאוד מקווה לחזור לעניינים פה בקרוב, די אופטימי

-          הפוסט הזה מאוד הצחיק אותי

-          הפוסט הזה שעשע אותי

-          ככה תגנו על עצמכן מקטיושות (אני מניח שגם גברים יכולים להעזר בשיטה)

 

נכתב על ידי חרוטון-, 15/8/2006 20:51, בקטגוריה
108 תגובות   הוסף תגובה     הצג תגובות כאן     0 הפניות (TrackBack) לכאן     לינק לקטע

לפוסט הזה קוראים 'משה'

 

טוב, זה לא סוד שבחוץ יש מלחמה וזה גם לא סוד שכולנו הולכים למות.

אמנם אין שום קשר בין המלחמה למוות העתידי שלנו (זה איזה קטע מטופש בביולוגיה שלנו) אבל לאור הרגשת הסוף המתקרב אנשים מתנהגים קצת שונה מהרגיל. זו לא התנהגות שאפשר לשים לב אליה בקלות, למעשה- אם הייתם חרשים לא הייתם שומעים (ואם הייתם משותקים מצוואר ומטה לא הייתם מצלחים לעשות פליק-פלאק).

ואם לא הייתם שומעים לא הייתם מבחינים בשום הבדל בהתנהגות של אנשים, האנשים הרגילים (במרכז, ותסלחו לי אבל מי שלא גר המרכז הוא מוזר) מתנהגים רגיל למראית עין: הולכים לעבודה, מדברים בטלפון, אוכלים, מגלחים את הגבות ושומרים אותן בקופסא וכל שאר הדברים הרגילים שאנשים רגילים עושים מידי יום.

אבל !!

מי שעדיין לא נחתה לידו קטיושה והוא שומע יוכל להבחין בשתי תופעות מאוד מעוררות תמיהה, הראשונה היא שהוא לא ניקה אוזניים המון זמן וקבוצת נמלים לוחמות הקימה מחנה אימונים צבאי באוזן שלו.

התופעה השנייה היא שכמעט כל אזרח שהיה בצה"ל הפך לפרשן צבאי כשהוא מבסס כל הפרשנות שלו על הידע מהשירות הצבאי שלו, אפילו אם השירות שלו היה בעידן שהדינוזאורים עדיין שלטו בלבנון ועיקר האיום על יישובי הצפון היה ביצים שיטילו עליהם מגבוה.

יש כאלה שיגדילו לעשות ויבססו את הפרשנות על פי התפקיד שבו שירת אחיו/אביו/אמו/אחות/בן דודו/ג. יפית/סבו/סבתו של המפרשן.

וכך נוצרות בכל רחבי המדינה שיחות דוגמת אלה:

 

חיל האוויר – כל מי שהחזיק מברג בחיל האוויר יודע לפתע להסביר לכם שחייל האוויר היה יכול לסיים את המלחמה הזו עוד ביום כיפור 73 אם רק הדרג המדיני היה מאשר את השימוש בנשק הסודי שלנו – הטלת פצצות חכמות שהורגות לפי מידע גנטי, ומצליחות להשמיד רק מי שיש לו כרטיס חבר בחיזבאללה, ושהשם שלו מתחיל במ'.

טרם אושר השמדת כל האנשים שמתחילים במ' אז זה מתעכב.

 

חיל הים – יוצאי חיל הים מאמינים שאם רק יתנו לחיל הים קצת יותר מקום במלחמה, המלחמה תסתיים תוך 4 שעות ו22 דקות מהרגע שיכנסו לעניינים.

הם בטוחים אגב שטקטיקת הלחימה שהם השתמשו בה כשהם שירתו בחיל הים תהיה הגורם המכריע במלחמה -  החזקת מים בתוך הפה ויריקתם על האויב.

בעיקר בגלל שמי מלח זה ממש שורף בעין.

אגב מאז פרשת נחל קישון אנשי חיל הים חושדים בכמעט כל גורם שהוא מסרטן. הם כבר מתחילים לבדוק מה בדיוק מסרטן בקטיושות ולהכין תביעה ייצוגית.

 

חיל המודיעין – הם אמנם השתחררו לפני 10 שנים אבל הם יודעים בדיוק מה קורה עכשיו בכל נקודה בלבנון, הם פשוט מעדיפים לקרוץ לך ולא להגיד את דעתם על המצב, במקום זה הם אומרים משפטים מוצפנים שגם הם לא מבינים : "הבעיה עם החיזבאללה זה שהם עושים פיפי בישיבה וזה נורא מקשה על המודיעין לזהות אותם כי הם חושבים שכלבים מרימים רגל בעת הטלת שתן".

 

מג"ב –. יוצאי מג"ב תוהים למה אנחנו משתמשים בכלים חנניים כמו מטוסים/טנקים/תותחים במלחמה הזו. לדעתם אם ישלחו את המגבניקים פנימה, הם כבר יתחילו שם מכות (עם מלעיל) ויגמרו את כל הסיפור.

מגבניק: "בואנה על מי אתה מסתכל"

מחבל: "לא מסתכל על כלום"

מגבניק: "יא גוש חרא תתנדף לי מהעיניים"

מחבל: "אבל אני לא עשיתי כלום"

מגבניק "תזהר ממני אני אומר לך, יאללה יאללה זוז לי מהאופק או שאני יוצא עלייך עם נבוט"

מחבל "טוב ביי"

[מיותר לציין שיוצאים מג"ב מדברים עם שגיאות כתיב שהשמטתי כאן כדי לשמור על יופיו ומרקמו של הטקסט]

 

 

תותחנים – דעתם של יוצאי התותחנים על המלחמה היא מאוד ברורה והגיונית, למעשה הם פענחו את המפתח לסיום המלחמה, הבעיה שאף אחד לא שומע אותם כי הם כל הזמן צועקים חזק מדי, למעשה החרשים מתחילת הפוסט הם היחידים שמצליחים לשמוע יוצאי תותחנים בווליום נורמלי, אבל הם עסוקים מדי בללמד את הנכדים המשותקים שלהם לעשות פליק פלאק במקלט מאשר לדווח למישהו על הפיתרון של התותחנים.

 

יוצאי סיירות – הם לא מפרשנים את המלחמה, הם או במילואים או מתים.

 

הקבניסטים – הם מאמינים שעב"מים מפציצים כרגע בלבנון, ושאנחנו הבאים בתור.

בנתיים הם מתארגנים להתגונן מהעבמים בעזרת דוגלי ודיסקים צרובים של אביהו מדינה.

הם גם בטוחים שראו מישהו עוקב אחריהם ברחוב שאוכל חרצית מצויה - מאז הם לא מדברים עם פרחים כי חרצית בגדה בהם.

מה שבאמת מוזר שהם לא מאמינים שחיל האוויר קיים.

 

צנחנים – הצנחנים מצליחים להוביל כל שיחה על המלחמה (וגם שיחות על הרגלי השתיה של צב המים האוסטרלי אביעזר השלישי) לדוקטרינה שלמה שבהם הם יסבירו לך שהם צריכים לצנוח. לא משנה להם אם זה לתוך מחנה של חיזבאללה או לתוך גיגית מיים עכורים בתוך חוות תנינים – זה יביא את הנצחון במלחמה

 

מש"קי משמעת – משק"י משמעת סבורים שיש לרתק את כל אנשי החיזבאללה לחודש לבסיס. בעיקר בגלל שהם לא שמו גומיות בנעליים. הם כבר התחילו לרשום לכולם תלונות.

 

טבחים – הטקטיקה היא לשלוח טבח צבאי רגיל משלנו שיודע לדבר חיזבאללית שיבשל להם את האוכל. הוא לא צריך לעשות שום דבר מיוחד – הבישול הרגיל כבר יעשה להם צרבת ואולקוס, והמלחמה תיגמר עכב בעיות עיכול.

 

 

מצטער על ההעלמות מהאזור ובכלל, תקופה עמוסה מידי בעבודה, לא נראה שזה הולך להשתפר בחודש הקרוב

שמור   בטל

נכתב על ידי חרוטון-, 3/8/2006 20:31, בקטגוריה
164 תגובות   הוסף תגובה     הצג תגובות כאן     0 הפניות (TrackBack) לכאן     לינק לקטע

דפים: 1  

החודש הקודם (7/2006)  החודש הבא (9/2006)  

הכינוי הדפוק שלי: חרוטון-
הישג כרונולגי: 44
מלאו כאן את כתובת ה-email שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח
הצטרף כמנוי SMS
בטל מנוי SMS

RSS (הסבר)



 << אוגוסט 2006 >> 
א ב ג ד ה ו ש
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

ארכיון:
חיפוש טקסט בקטעים:

חפש
חלון מסריח:

הוסף מסר
הבלוג חבר בטבעות:
« בלוגים מצחיקים » ±




גולשים עכשיו באתר
© הזכויות לשטויות בעמוד זה שייכות לחרוטון- אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מישהו אחר במקרה ואתם זוממים לתבוע ועליו בלבד!!!
הזכויות לעיצוב שייכים לקישקוש שהלכה לאכול במבה
         119,672
1 2 3