חזרה לנענע חזרה לבלוג ישראבלוג
9/2006
עצבו לכם גלויה

 

מאת: אילנה תמיר, מנהלת תוכן גולשים

 

פורום פלאש ופורום עיצוב גרפי פה בנענע רק מחפשים סיבה בשביל לחגוג. הפעם הטריגר הוא ראש השנה שמתקרב, ולכבודו שני הפורומים פוצחים בתחרות לעיצוב גלויות שנה טובה. הרעיון בתחרות הוא שמעצבים (הן הגולשים הקבועים בפורומים והן אורחים) יעצבו גלויות שיעלו לאתר הגלויות של נענע (כן, מסתבר שיש דבר כזה), ושאפשר יהיה לשלוח אותן במייל כמו את שאר הגלויות הרגילות באתר.

 

מכיוון שאני אחת מצוות השופטים בתחרות, אני אחשוף את הפאנטזיה שלי בנושא. בעצם יש לי שתיים. האחת היא שהמעצבים, שסביר להניח שהם לא יותר מחובבים, יצליחו לעצב גלויות הרבה יותר שוות מגלויות שמעוצבות על ידי כל מיני סטודיואים מקצועיים.

 

השניה היא לראות בתחרות הזו שלל גלויות מז'אנרים שונים: גלויות "קלאסיות", קומיקס, גלויות מוזיקאליות, קריקטורות, משחקי פלאש, איורים, סרטוני פלאש קצרים או שאר סוגים שאני לא יכולה לחשוב עליהם. מכיוון שלי אין חוש עיצוב בעליל, אני מקווה שהתחרות הזו תסדר אותי לחג הקרוב ויהיו לי גלויות מוצלחות לפוצץ איתן את המיילים לכל האנשים שאין ברירה, צריך לאחל להם שנה טובה.

 

בקיצור, ספרו על כך לכל מי שיודע לעשות טיפה יותר מ- Crop בפוטושופ ושלחו אותו לדף ההסבר על התחרות. כן, יש גם פרסים, אבל זה באמת החלק השולי בכל העסק.



שורבט על ידי אילנה, 5/9/2006 18:10, בקטגוריות חגים, נענע
7 תגובות   הוספת תגובה     הצצה בתגובות     1 הפניות לכאן     לינק ישיר לקטע
תגובה אחרונה של: ailaG





לאן הגעתי?
ברוכים הבאים לחדר
הירוק, הבלוג החצי -רשמי
של פורטל נענע. כאן
תוכלו להתעדכן בנעשה
בפורטל, להציץ אל
מאחורי הקלעים ולדבר
עם חברי המערכת.
המשך..


שמתם לב ש..
מחפשים אצלנו עובדים
עלה דף בית חדש לנענע


עוד בלוגים לנענע
שירה גל מצטטת
המזכירה שלנו
עדכוני ישראבלוג
תגובות השבוע


ארכיון:

RSS


מלאו כאן את כתובת האימייל שלכם בכדי לקבל עדכון בכל פעם שנעדכן את הבלוג:

לעשיית מנוי
לביטול המנוי